Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Tänäänpä meni ihan hyvin ja kutosetki napsahti penkis vihdoinki hyvin. Maastavedos lipes oteki kun teki 135:l sarjaa ja tää tuliki kaverin kännykälle videolle :D
Tosin joku besserwisser tuli neuvoo kaverii maves.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hummerivirta rakastaa maailman ihaninta tyttöä :haart:

Treenit meni taas todella hyvin, lumet sulaa kesä tulee ja pääs viel ottamaan kevään ekat tyypit pärrästä:rock:

Mulla on pää NIIN sekasin! Ja se on kivaa :D

Kerrankin oli kovistelusta hyötyä: sain töitä! Kesä menee kuukausipalkalla, syys-joulukuu tuntitöitä. Valmistun joskus! Ei tarvii syödä kynsiä!

Ei tarvii syödä kynsiä!

Tuli tuosta mieleen. Olen onnistunut lopettamaan kynsien pureskelun. Koko ikäni olen pureskellut kynsiä ja tuossa muutama kuukausi sitten päätin että nyt loppu kynsien pureskelu. Pari viikkoa kynnet syyhyivät todella paljon ja teki mieli pureskella, mutta en sortunut pureskelemaan. Voittaja olo :rock:

Tuntuva palkankorotus!

Vielä tästä kun kohta puolin valmistuu niin voi pyytää uuden palkankorotuksen. :hyper:

Ostan MacGyverin 3. tuotantokauden tänään!!!!:rock: :rock: :rock: :hyper: :rock: :) :D :rock: :worship:

Prkl jos se on loppu anttilasta.... Tarjouksessa jotain 25 € maksaa.

Kornin liput tipahti postilaatikosta.
Uudessa duunissa viihtyy hyvin.
Oma kämppä asunto on aivan ihana ja sisustusta on kiva vääntää nyt japski/minimalistiseen suuntaan.
Viikonloppu alkaa 45 minuutin kuluttua, henkisesti olen jo kotona. :D
Treeni kulkee tällä hetkellä helvetin hyvin.
Eilen nousi penassa 7*100 hyvällä tekniikalla.
Tänään on isän 50 vuotis synttäribileet.
Kevät saapuu kovaa tahtia ja on valoisaa.
Elämä menee vaan nyt niin hyvin. :)

-kaveri sai tyttölapsen

-pomo ei meinannu uskoa että oon omasta päästä vetässy yhen kysymyssarjan pienimuotosen tutkimuksen kohderyhmälle

-ei voi enää soitella työasioissa kelleen kun kaikki kuitenkin odottaa perjantaita -> luovaa palloilua ja henkistä kehittämistä

-Perjantaifiilis, ja koko päivän pyöritelly hartioita ni alkaa niskat jo vähän aukeamaan

-2h päästä salille

Kivaa

-perjantai
-perjantai
-uuteen kylppäriin tuli tänään valot, ei enää kynttilänvalossa pytyllä
-sisko tulee käymään viikonlopuksi
-illalla Apulannan keikalle
-perjantai:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom