Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Aahhh...
Yks parhaimmist reeneist tänää :D
penkis 90x3
Ja meni tosi helpot kutoset 80:l

Sit näyttää siltä että kyykky lähentelis markkaa :evil:
Kyykky tulos paska sen takia koska ennen inhosin tota ja nyt täytyy sanoa että tosta taitaa tulla penkin ja maven rinnalle mun kolmas rakastajar :haart:
Viimeks mavetin sunnuntain mutta kattoo jaksaako sitä sillon - kyykkyy ainaski.

e. saatana lyökää mua :DDDDDDddddddddddddd kauhee endorfiiniyliannostusssss

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eilen syntyi poika klo 19.11. 3315g ja 48cm. :haart:

Liitteet

• poika1.jpg
    poika1.jpg
    59 KB · Katsottu: 109
Eilen syntyi poika klo 19.11. 3315g ja 48cm. :haart:

Tuhannet onnittelut!

Omia, vaatimattomampia ilonaiheita;

-Olen tämän viikon dallannut tai juossut työmatkat
-Aurinko on paistanut
-Lumet ovat melkein sulaneet
-En oksentanut, vaikka sain aivotärähdyksen:hyper:

Viimeiset tentit ohitse tältä lukuvuodelta. Maanantaina pääsee vihdoin ja viimein pois täältä Thaimaasta. Ja krapulakin on viimein ohitse, ja ihanat liskot edessä.

Onnittelut Hynkälle ja sinne sairaalaankin!!! :)

E: niin mä voisin lisätä että me mennään TeHon kanssa lyhykäiselle lomalle Roomaan ja se on varsin siistiä kahdestaan lähteä reissuun

Huomenna isälle syömään! Kotipizzaa, paistia kera lohkoperunat vaiko kuuluisa makaroonilaatikko...? :kuola: Jännää! Ja päälle aina "jotakin jäätelöä minä sinne pakkaseen ostin".
Sama kaava jo vuodesta 2000 :D

Hoh voitin lotossa:rock: :kippis1:

10€.

Sain auton myytyä. Olo on kuin lottovoittajalla. Toivottovasti ostajallakin on tuuria auton kanssa :D

Äidin ykkösehdokkaat vaalikoneessa oli perussuomalaisia <3
Oli vaa vaikee käännyttää kun sen isä(mun pappa) on SDP:n kiihkokannattaja ja sen isä taas oli punakaartilainen kansalaissodas. :D
Isä onneks tajus asiat jo viime pressan vaaleis ja Soinille meni ääni.

Kiitos onnitteluista! Tänään kotiuduttiin ja on kyllä vähän epätodellinen olo vielä. :)

Varpajaisia voisi kyllä vähän viettää tulevana viikonloppuna. =)

Liitteet

• poika2.jpg
    poika2.jpg
    46,3 KB · Katsottu: 171
Ikäväkin voi olla iloinen asia

Tyttöystävä lähti viikoksi vanhempiensa kanssa ulkomaille eilen. Illalla tuli sellainen mukavan ikävän olotila.Kaipaus ja ikävä ovat mukavia, - jopa iloisia - asioita tunnevammaiseksi itseään luulleelle ihmiselle.

Aamulenkki ja Kotiteollisuus

Pitkää vääntöä ollut selän kanssa, mutta tänään paljaalla hietikolla aamulenkkiä juostessani ja Kotiteollisuuden soidessa korvissani...mä elän sittenkin!

Kevät

Tämä on vain kaikessa yksinkertaisuudessaan mahtava asia! Iloinen asia!!!!

Pääsi vihdoin pois Thaimaasta. Vaikka tosin viimeiset päivät olivat kaikesta kiireestä huolimatta tosi mukavia, ja vähän tuntui ikävältäkin lähteä. Mutta niin se vaan on että kaikki päättyy aikanaan.

No, nyt sitten ollaan taas takaisin työnteon arjessa. Firma järjesti asunnonkin, työmatkaa noin 100m, vuokra puhdas nolla ja työhuoneesta ikkunapaikka :) Samassa talossa uima-allas, pieni kuntosali, ravintola ja muuta sellaista.

Ja Winsukin tykkäisi..

winsutykkaa.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom