Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
100kg nous penkist ja mopoki kulkee nyt ihmisen vauhtii n.80 :D
Äsken just tulin parin kaverin kaas ajeleest ja kaasuteltii perjantai-illan pissiksille.

e. isot makkaperunat tulos isoon nälkään

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tänään on ollut todella mahtava päivä.

heräsin klo:10, söin ja lähdin polkemaan kohti salia.

mahtava keli, auringonpaisteessa +19.

aloitin treenin kyykyllä, todella hyvin meni, sarjapainot oli maagisesti nousseet 10 kiloa.

kiitos uskomattoman mahtavien, sanoisinko jopa saatanan perkeleen täydellisten yliluonnollisten voimieni ansiosta onnistuin vihdoinkin hajottamaan
salin alataljan:worship:

loppupäivän ajattelin pelata call of dutyä, jonka sain eilen taas toimimaan:D

ps. cod kakkosen nettipelissä voitin kerran matsin, lukemin 25 tappoa ja 1 kuolema.

toisella kertaa tuli 75 tappoa ja 8 kuolemaa. natuna.. eiku siis ilman xiittejä

loppupäivän ajattelin pelata call of dutyä, jonka sain eilen taas toimimaan:D

ps. cod kakkosen nettipelissä voitin kerran matsin, lukemin 25 tappoa ja 1 kuolema.

toisella kertaa tuli 75 tappoa ja 8 kuolemaa. natuna.. eiku siis ilman xiittejä

CoD on parempi kyl mun mielest nettipelis :) Omistan molemmat mutta ei oo tullu pelattuu mitää tietsikkapelei 7kk - jaksanu asennella uuestaa.

Pitkä viikonloppu Rukalla. Paljon lunta ja vähän pakkasta (ts. ei ollenkaan:D ).
Olen nähnyt viime päivien aikana monta rakasta ystävää.
Ulkona upea auringonpaiste! Ulos kaivariin käppäilemään miehen kanssa.
Treenitkin kulkeneet puolen vuoden takkuilun jälkeen mainiosti.
Nyt ei voisi olo olla onnellisempi :haart:

wlani toimii parvekkeella ja on ollut kerrankin miellyttävää kirjotella opinnäytetyötä. on vielä lasitettu parveke ni ei tuulet kauheemmin puhaltele mutta auringonsäteet lämmittää

2-3 vuoden tauon jälkeen salikärpänen on purrut taas. Olikin turhan pitkä väli, että ei kiinnostanut yhtään liikkua. Stressi tappoi halut tehokkaasti.

Menin pyytämään palkankorotusta ja sain kesäbonuksiin mukavan korotuksen! :)
Syksyllä katsotaan näillä näkymin vielä pohjapalkkaa ylöspäin.. (olen siis pohja+provikka+bonus palkalla)

Nukuin viime yönä pitkästä aikaa todella hyvin, ihanata. :haart:
Aurinko paistaa ja "enää" kolme tuntia duunia jäljellä. :)

Tänään päästiin asunnon myyjän kanssa sopuun hinnasta ja perjantaina tehdään kaupat. Onhan tää iloinen asia kun jonkun aikaa oon jo asuntoa etsinyt, mutta kieltämättä nyt on aika hämmentynyt olo.

Tänään päästiin asunnon myyjän kanssa sopuun hinnasta ja perjantaina tehdään kaupat. Onhan tää iloinen asia kun jonkun aikaa oon jo asuntoa etsinyt, mutta kieltämättä nyt on aika hämmentynyt olo.

Hianooo! Onneeee!

Treenit kulkee nätisti, ihan mielettömän hyvän tuntuman sain selkään, ja käsiin. Eilen paukku penkkienkat. tosin ihan onnettomat ne nyt on viel..:) mut silti, kehitystä, kehitystä.. Nyt just äsken alko 3.5 viikon loma..:)aurinko paistaa, on tosi lämmin, ja aattelinpas mennä istuu terassille, tosin vaan limun merkeissä, kun ei toi viina käy mulle ja pilaahan se treenit...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom