Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Sain polkupyörävarkaan rysän päältä kiinni tänään Turussa. Olin laittanu pyörän lukkoon siihen pääkirjaston vanhan sisäänkäynnin kohdalle pyörätelineeseen, ja sitten käväisin syömässä keskustassa. Kun tulin takaisin oli joku narkkari pyörän kimpussa.

Just oli vaijerilukon saanu katkastua, kun nosti katseen. Katsoi suu auki tien yli ja näki mut. Sillä oli sellanen tyhjän näköinen "jäin kiinni"-ilme. Huusin täysillä "PYÖRÄVARAS PERKELE!!!" ja lähdin juoksemaan täysillä sinne päin.

Otti jalat alle. Onneksi, koska mistä tietää mitä tollasilla on messissä. Toisekseen olisin varmaan antanu siinä määrin kyytiä että olis napsahtanu syyte. Kunnon adrenaliinibuusti tuli jo, vähän niinku joskus tulee ennen matsia. :)

Lukko meni paskaksi mutta pyörä säästyi. Saatanan saatana kun oli hyvä tuuri, 2min myöhemmin jos olisin tullu niin lukon palasia olis vaan ollu paikalla.

Ihmetytti vähän koko homman selvyys: pitkätukkanen narkkari paskaisissa housuissa saa rauhassa hajottaa lukkoa pääkirjaston edustalla klo 13:00 päivällä, ihmisiä vaikka kuinka ympärillä. On sitä pokkaa. Mutta kai sitä jostain on rahaa noiden saatava, pohjalla kun ovat. Mun pyörän arvo olis ollu varmaan noin 7 euroa, just olin vaihtanu jarrupalat. Kyseessä on 9v vanha 24-vaihteinen maastopyörä jolla on ajettu aivan vitusti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sain polkupyörävarkaan rysän päältä kiinni tänään....

Harmi ku et ehtiny hakkaamaan sitä... vituttaa tollaset narkit.. :curs:

Onko se nyt fiksua hakata narkki, saada mahdollinen tuomio ja päästä vielä makselemaan sille kipurahoja. Ehkä ei. Vaikka kyllä itsellänikin mieli tekisi.

Onko se nyt fiksua hakata narkki, saada mahdollinen tuomio ja päästä vielä makselemaan sille kipurahoja. Ehkä ei. Vaikka kyllä itsellänikin mieli tekisi.

Ne pitää hakata piilossa.. :D

saa rauhassa hajottaa lukkoa pääkirjaston edustalla klo 13:00 päivällä, ihmisiä vaikka kuinka ympärillä.

Tää valitettavasti tahtoo olla nykyään perusmeininkiä Suomessa. Saa rauhassa vaikka piestä ihmisen ihmisjoukon keskellä, ja suuremmalla todennäköisyydellä kukaan ei puutu asiaan.

JEEEEEEESSSSSSSSSS!!!!!!!!!!! :rock: . Tämä tyttö lähtee 1.8 katsomaan Rollareita. Jännitys oli kyllä hirvittävä aamulla, mutta nyt on helpottunut ja onnellinen olo! :)

Tää on niin surkuhupaisaa, ettei tiedä itkeäkö vai nauraa. Kyllä on elämä tylsää kun ei pääse töihin eikä treenaamaan! Istun koneella, syön, nukun, kone, syöminen, nukkuminen.. mitähän muuta sitä keksis?

No näin on. Aika hupaisalta näytti toi mun posti, kun en tosiaan ollut muistanut mainita, MIKSI en pääse töihin/treenaamaan. :D

Ei siinä mitään. Mielessäni pyörähti, että olisit voinnut olla työtön/rahaton... Kysyin tuota vaihtoehtoa, joka pyöri mielessä seuraavana...

:mitämätässäselitän:

:lol2:

Kesätyö alkaakin jo 2.5., eikä kesäkuussa! Toisaalta elokuu onkin jo varmaan sitten osa-aikaista (sopimukseen tulee 3kk + tuntitöitä vuoden loppuun), joten saan ehkä ensimmäistä kertaa sitten vuoden 2002 pidettyä vähäsen lomaa.

Tulin just viikon matkalta Ruotsista ja ihanaa on taas päästä normaaleihin meininkeihin..Alkoi tulla jo ikävä aamupuuroa, urheilua ja kavereita. :) Jippii.

Sunnuntaina saadaan uusi perheenjäsen kotiin, perheeseen liittyy karkeakarvaisen mäyräkoiran pentu :)

On ollu hemmetin hieno viikko vapaal :) Ja tänään saan tytösen kainaloon kun ei olla viikkoon nähty. Huomen kävelee kumpakin varmaan taas jalat levällään :lol2: Kevät on mahtava vuoden aika :love:

puhelin soi ja tarjottiin vakipaikkaa :kippis1: :kippis1:, josta en ole ollut edes mitenkään tietoinen. edellisen työpaikan ansiosta, minulla on sittenkin suhteita :hyper:

sen kunniaksi tänään hiukan :kippis1:

Laitettiin uudet korut korviin: 1,6mm -> 2,4mm paksuus.

Vittu, että kirpaisi vasemmassa, mutta meni suht helposti kuitenkin. Vertakaan ei tullut. Ja tämähän on iloinen asia. Pleasure through pain.. ;)

puhelin soi ja tarjottiin vakipaikkaa :kippis1: :kippis1:, josta en ole ollut edes mitenkään tietoinen. edellisen työpaikan ansiosta, minulla on sittenkin suhteita :hyper:

sen kunniaksi tänään hiukan :kippis1:
Onneksi olkoon!:thumbs:
Mäkin voin juoda oluen (tai neljä) sinun työpaikan kunniaksi. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom