Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ostin liput KoRnin keikalle. Vihdoin, vihdoinkin mä näen sen livenä. :hyper: Ekalla kerralla jäi väliin kun olin liian laiska lähtemään exän kanssa sitä katsomaan *idiootti* ja tokalla kerralla ne peruutti provinssi esiintymisensä. Mutta nyt. :rock: :hyper: :D

Ostin liput KoRnin keikalle. Vihdoin, vihdoinkin mä näen sen livenä. :hyper: Ekalla kerralla jäi väliin kun olin liian laiska lähtemään exän kanssa sitä katsomaan *idiootti* ja tokalla kerralla ne peruutti provinssi esiintymisensä. Mutta nyt. :rock: :hyper: :D

:rock: haha, tod oot mua nopeempi :D

pistin eilen hakemuksen liikunnanohjaajaksi/"pt:ksi" eräälle kuntosalille, huomenna haastattelu jännittää törkeesti..

toivottavasti onnaa :urjo:

Pomo tuli aamulla juttelemaan: "sulla kun tuli just vuos täyteen firmassa blaablaablaa, niin jos nostettais sun liksaa 10%"...minä = :eek: :thumbs:

Pari tuntia myöhemmin - "halusitko pitää puolet lomarahoista vapaana (=viikko) ? Ja sullahan oli talviloma pitämättä (tarkoitus oli pitää vasta touikokuussa)...haluatko pitää kuus viikkoa kesälomaa ?"...minä = :eek: :rock:

Ja maanantaina vanhimmalta muksulta tuli tekstari: "Iskä, mä pääsin musaluokalle" - likka venannu tota päätöstä ku kuuta nousevaa ja ollu ihan hermona, mihin pääsee/joutuu kolmannella luokalla :)

Ei muutenkaan tällä hetkellä mitään valittamista elämässä, onko syytä huolestua jo...vai pitäiskö käydä heittämässä lotto ineen tällä viikolla ???

Ei muutenkaan tällä hetkellä mitään valittamista elämässä, onko syytä huolestua jo...vai pitäiskö käydä heittämässä lotto ineen tällä viikolla ???

yleensä asiat tulee ryppäissä - niin huonot kuin hyvätkin, eli ehdottomasti anomus vetämään lauantaiksi. :lol2:

Huomenna lähtö Slovakiaan :rock:

Nämä on taas näitä elämän pieniä asioita...

Tyttö ei tarttunut kainaloon yrityksestä huolimatta. Mutta reenit, jumalauta mitenkä kulki reenit! :rock:

Lapsuudenystäväni poikakaveri soitti just äsken. Olivat saaneet poikavauvan tänään, vieläpä mun synttäripäivänä. Antavat toisen nimen meitsin mukaan. Fiilis on loistava.

...tuleekohan sen palleron toiseksi nimeksi siis Tahaton vai Emissio...?

Aamu alkoi hyvin. Lähdin töihin ja sheriffit liputti varikolle sillä seurauksella että sain -200 euron arvoisen etusetelin. Auto kun piti viedä uusintakatsastettavaksi juuri. No parastahan tässä oli se, että ne olivat aikoneet pysäyttää alunperin niiden takana olevan auton, eikä minua.

No, matka jatkui katsastuskonttorille ilman kilpiä sillä seurauksella, että kuopan kautta ajettu etupää kertoi että molemmat etujouset poikki ja alapallot paskana. Sellainen 350-400 euroa remppa tulee kerrottiin huollosta.

Mutta tästä päivästä tekee hienon se, ettei mun tartte enää koskaan opiskella ruotsia. Sain vihdoinkin tänään tutkintopahvin svedunkielelle.

Suomen miesten ampumahiihto. Niin surkeita vässyköitä ja "urheilijoita", että oikein naurattaa. Siksi siis iloinen asia. Hävettää ja naurattaa.

Tänään pääsee vihdoin reenaaman parin viikon tauon jälkeen. Pitää vaan toivoa, ettei tulisi enää mitään jälkitauteja, kun mulla on vielä antibioottikuurikin päällä, mut muuten tunnen itteni ihan terveeks. :)

Vihdoin flunssa helpottanu. Treenit kulkee kuin häkä ja lihaa tullu pirusti syksyst :rock: Voitin netti pokeris 80e. Sain tosi hyvän työmaan ja muijan kans menee paremmin kuin aikoihin :)

Suositut

Back
Ylös Bottom