Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Ekaa kertaa varmaan pariin vuoteen kokeilin kevyesti maastavetoa tänään ja selkäkään ei ottanu hirveesti itteensä siitä..:) Jos sitä jo pystyis maastavedonkin ottamaan takas treeniohjelmaan. Muutenkin tänään ollu jotenkin hyvä fiilis päällänsä..:rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meni eiliset reenit hyvin :)

Kehitystä!

Tänää vedin 3x6x70kg penkis.
Sitte ton jälkee ihan vitsil väsyneen et nouseekohan se 82,5 enää.
No laitettii siihen 82,5 nii meni kolme kertaa. Perse, selkä ja kaikki penkis ja siististi, vikal vähän kyl täris!
Joulukuus meni 82,5 kerran ja nyt melko väsyneen kolme et juhuu :D
Koitan sitte helmikuun alus vast maxia niiku ittelleni lupasin, mikä mahtaa olla - pitääki sit kuvata se. :)
90kg ois ainaki tavotteena.
Ja tänää koitin piruttai nii rinnalle meni 75 kiloa(kipeällä selällä ja jaloilla viime treenistä.) Tostaki sitte markka kesää mennes rikki ;)

:haart: :nolo:

Nyt tätä äijää taidetaan viedä.

No ei ihme että katsoit leffateatterissa sen näköisenä että "ketähän noi on" ;)
Hienoa jos elämä hymyilee !

Itse olen kovasti tyytyväinen, selvä viikko ja ennekaikkea viikonloppu takana. Ei muutakuin toinen samanlainen putkeen. :)

Mukava aamu. Heräsin peräti pirteenä, aamusafkat maistui hyvältä. Nyt kun vielä malttas duuniin lähteä ajoissa niin hyvä tulis. Yöllä näin "painajaisia" mavesta. Muutenkin oli kyllä taasen aika jännät unet... Hohhoijjakkaa :D Kaffen keittoon seuraavaksi :)

Pari viikkoa on ollut niin hankalia nää aamut, niin ihan pakko tällaisesta nyt tänne kirjoittaa.

Uudet enkat penkissä tuli sitten tehtyä, kun kaveri yllytti kokeilemaan!:)
Helposti vielä nousi. Ei olis uskonu että saa nousemaan, kun viimesen puolen vuoden treenit ollu mitä sattuu.. Tästä on hyvä jatkaa paremmalla temmolla eteenpäin!!:thumbs:

Huomenna (16.1.07) on ABI-päivä, ja mulla ei oo vitunkaa hajua millä dösällä pääsee mahdollisimman lähelle haluamani tiedekunnan alueelle, ja ylipäätään missä pysäkillä jäädä pois :rock: Mut ei se mitään, mä oon silti iloinen :) koska ei tartte mennä kouluun :rock:

Vedin lipat aamulla vesilätäkköön, eikä edes v*tuttanut :D

Mies tekee tällä viikolla töissä pitkää päivää (0800-2000) ja mulla ei ole töitä ollenkaan. Saan siis koko viikon touhuta kaikkea kivaa itsekseni. Sanoin jo miehellekin, että onpas kiva viikko. :D Joskus vaan on ihan kivaa olla yksin. :)

Ja huomenna jalkatreeni! :rock:

tänään koulussa englannintunnilla sattunutta:
opettaja ajatteli laittaa kuvia birch, yms, mitä noita nyt on englanniks
koivu, mänty, vaahtera jne, kun oltiin noita just aiemmin käsitelty
no sit jossain vaiheessa se laittoi ebony, tiesin jo mitä oli tossa vaiheessa tulossa, ja sitten kun mitä sieltä tuli sillä kuvahaulla, niin kyllä luokka vähän repes ja opettaja meni hämilleen :jahas:

Tänään 8-20.00 duunia mut ei vituta yhtään. Kävin "tauolla" vetämässä viereisellä salilla treenit ja palasin takaisin töihin.

3 vuotta seisonut auto puhtain paperein läpi katsastuksesta. Autokaupat tuli solmittua harrasteautosta ja ihana tyttökin löytyy...

Tänää korotin penkin treenipainoi 2,5:l ja ihan hyvin meni :D
Eli nyt käännetään 72,5:l kuuen sarjoi.
Parin-muutaman viikon päästä sitten 75 :)
Luulis ton 90 sit helmikuus menevän.

Tänään tarjottiin nokialta työpaikkaa, pai pai securitas. :D:D:D Lisäks eilen ujostelusta huolimatta kysyin salilla yhtä söpöä ja niiin mukavaa neitiä ulos. Tuloksena puhelinnumero kännykässä. :) Sitten ens viikolla olisi mahdollisesti näyttö yhteen asuntoon josta olen kiinnostunut. Lisäksi tämä viikko on vielä lomaa. Mitä tähän voi sanoa, hymyilyttää lievästi. :D

Toisaalta tää kuuluis tonne vitutus-tredin alle, mutta menköön.. Meikä pääsee huomenna Old school-tredin kimppuun!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom