Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Jippii,tänään pääsee kotisalille pitkästä aikaa! Sitten illemmalla tuleekin lähtö uutta vuotta juhlistamaan muualle päin Suomea :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Reilu vuosi sitten tuli koettua aika kova kolaus rakkauselämässä, mutta nyt alkaa näkymään pientä valoa tunnelin päässä. Uskallan näköjään taas ihastua uusiin ihmisiin, ja eräs ihanuus onkin onnistunu ryöstämään aika tehokkaasti mun ajatukset viime aikoina. :haart:

Voisikohan tämä vuosi enää yhtään paremmin alkaa..:haart: On se vaan niin omituista miten asiat muuttuvat ja vielä niin nopeasti..

Ooo... Mitä ikinä se onkaan niin olen iloinen puolestasi! :love:

Ennätystehtaan finaalissa se 3v tyttö kun tunnisti niitä lippuja. Siinä tuli kyllä päivän hyvä-mieli annos täyteen oikein kunnolla...

Ei se niistä lipuista tiennyt yhtään mitään :D Muisti vaan järjestyksen .. Olen pahoillani ;)

Palailin tossa joululomilta ja oli Nordea heittänyt kirjeellä. Mietin jo että mitä siellä nyt kaipaillaan, mutta kuoressa olikin sitten ilmoitus allekirjoittaneelle osoitetusta maksumääräyksestä. Veronpalautuksia huimaaaavat 104 euroa vuodelta 2005. Iloinen juttu silti, varsinkin kun en muistanut edes koko hommaa.

Sain vihdoinkin tämän kahvinkeittimen, ikuisuuksien haaveilun jälkeen! Leivänpaahdin oli jo ennestään. Joulupukki toi siis lahjakortin, jonka käytin tuohon.

Kyllä, olen materialisti.

Huomasin eilen että olen saanut joulukuussa 650 € veronpalautuksia ja
tuntuu olevan naisrintamallakin pitkästä aikaa toivoa.

Sain vihdoinkin tämän kahvinkeittimen, ikuisuuksien haaveilun jälkeen!

Kai se edes keittää hyvät sumpit? Nimittäin mäkin sain uuden hienon kahvinkeittimen, mutta se ei pysty samaan kuin tuo ikivanha romu. Joten vanha saa pitää paikkansa mun keittiössä. :)

-Tuli kutsu nokialle työhaastatteluun. :):):)
-La siskopuolen häät
-Melkein 3 viikkoa lomaa
-Muutamat viime treenit ovat menneet hemmetin hyvin, kiitokset tuosta hulkin ohjeille ja reippaalle syömiselle + pakkispaidalle. :hyper:

Joulu ja uusivuosi viitetty onnistuneesti. Ruokavalio lähti tänään totaali remonttiin :whip: Juomingit jätetään nyt vähäks aikaa ja keskitytään lihan hankkimiseen oikein urakalla :rock: Tavotteet on kovat kesäks mut itseään on kiva laittaa välil kunnon rasitukseen :whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom