Nainen, jonka perään olen kuolannut tavalla tai toisella noin vuoden ajan, pyysi ulos. Ei varmaan tarviikkaan muuta sanoa![]()
Yllä oleva viesti laitettu 12.06.2005 ja ollaan tuosta asti oltu yhdessä :haart:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nainen, jonka perään olen kuolannut tavalla tai toisella noin vuoden ajan, pyysi ulos. Ei varmaan tarviikkaan muuta sanoa![]()
Kai se edes keittää hyvät sumpit? Nimittäin mäkin sain uuden hienon kahvinkeittimen, mutta se ei pysty samaan kuin tuo ikivanha romu. Joten vanha saa pitää paikkansa mun keittiössä.![]()
Käytiin katsomassa tulevaa vihkikirkkoa tänään ja tehtiin päätös että siellä vannotaan valat puolen vuoden päästäSe on upea (Temppeliaukio
) :haart:

Käytiin katsomassa tulevaa vihkikirkkoa tänään ja tehtiin päätös että siellä vannotaan valat puolen vuoden päästäSe on upea (Temppeliaukio
) :haart:
Hienoa! Olen iloinen puolestasi.Ystäväni totesi tänään, ettei ole koskaan aikaisemmin nähnyt mua näin iloisena ja onnellisena, missä onkin ihan oikeassa. Kiitos ihanan, fiksun, komean, temperamenttisen, hauskan miehen :haart:

Jos sitä jo pystyis maastavedonkin ottamaan takas treeniohjelmaan. Muutenkin tänään ollu jotenkin hyvä fiilis päällänsä..