Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Rakkaus. Työ. Koulu. Ystävät. Juhlat. Westön kirja. Treenailu. Elämä. Hyvät ravintolat. Juhlamekko. Tuleva loma x 2. Tilin (toivottavasti) tuleva saldo.

En keksi enää asiaa elämässäni, joka voisi olla hirveän paljon paremmin. Älkääkä pessimistit alkako vinkua, että tyydyn vähään. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nainen laittaa ruokaa tuossa just mulle, osti oluttakin pyytämättä ja on muutenkin ihana. Ei siihen mennyt kuin 30 vuotta että tuon ihmeen näkee. Pakkikselta näköjään löytyy ne ihanat naiset :haart:
Shit, kohta näyttää siltä että olen onnellisesti varattu.

Vielä tämä yksi päivä normaalia duunia, sitten pääsee kahdeks viikkoa pois näistä normaaleista kuvioista. Vähän niinkuin lomalle, muttei sinne päinkään.:D

Kai se edes keittää hyvät sumpit? Nimittäin mäkin sain uuden hienon kahvinkeittimen, mutta se ei pysty samaan kuin tuo ikivanha romu. Joten vanha saa pitää paikkansa mun keittiössä. :)

Nyt on pari päivää testailtu keitintä, ja lievä kofeiinin yliannostus taitaa olla edessä. Jumalauta ikinä juonut näin hyvää kahvia! Ihan sama miten tokkurassa on tullut ladattua, mitattua vähän miten sattuu ja aina vaan on ihan perkeleen hyvää. Myönnän itsesuggestiolisän siitä, että tuo on aivan saatanan hieno ja sopii sisustukseen.

Käytiin katsomassa tulevaa vihkikirkkoa tänään ja tehtiin päätös että siellä vannotaan valat puolen vuoden päästä :) Se on upea (Temppeliaukio :hyper: ) :haart:

Kädessä sotilaspoliisi-aliupseerin passi, OHI ON 362! Siinä tärkeimmät tällähetkellä :)

En nyt tieda onko iloinen asia, mutta kaytannon asia josta olen tyytyvainen.
Tyon puolesta tulee asuttua toisessa maassa, matkusteltua koko ajan ja tavattua muiden maitten ihmisia ja nyt on oppinut arvostamaan Suomen Passia.
Pelkka turistimatkailu ei ehka tuo ilmi sita seikkaa kuinka paljon suomen passin omistaminen helpottaa asioiden hoitoa maailmalla. Nytkin viime yona tulin Qatariin pariksi viikkoa niin passitarkastuksessa pitaisi olla viisumipaperit jne nayttovalmiina niin itsella oli suomen passi ja viisumin numero. Tyyppi ei selkeesti edes tiennyt mita numerolla pitaisi tehda, mutta kysaisi vain sitten "Finlandee?" ja kun vastaus oli kylla niin seuraava kommentti "dis iz ok" ja 2 viikon oleskelulupa napsahti.
Muissakin maissa paasee todella helpolla passintarkastuksessa verrattuna esim veli venalaiseen tai muihin itablokin maihin joitten edustajia nakee siella sun taalla passintarkastuksessa kova aanisissa keskusteluissa passit levallaan.
Joidenkin maiden ihmiset vain haaveilevat paasysta toihin jonnekkin muualle kuin omaan maahan, mutta kansalaisuudestaan johtuen koko touhu jaa vain haaveilun tasolla, kun taas suomalaisen ei tarvi kuin hommata lentoliput ja vahan paperisotaa niin homma on selva. :thumbs:

Ihan älyttömän hyvä olo ! Edellinen periodi koulussa ei mennyt kovin vahvasti, mutta tuli edes yks 5, lisäksi sain tänään aivan älyttömän hyvän levyn ja paino on taas tippunut vähän. Uudet, no ei enää niin hirveän uudet, kaverit on aivan älyttömän mukavia. Ihan mahtava fiilis, tänään mikään ei voi enää pilata mun päivää, kohtaan mahdolliset vaarat ja vastoinkäymiset hymyissä suin. :D

Ystäväni totesi tänään, ettei ole koskaan aikaisemmin nähnyt mua näin iloisena ja onnellisena, missä onkin ihan oikeassa. Kiitos ihanan, fiksun, komean, temperamenttisen, hauskan miehen :haart:

Helpottunut olo, kun sain liikkeissä kiertelyn ja vertailun jälkeen silmälasitilauksen tehtyä.:)

Toivottavasti ne näyttävät valmiina niin hyviltä kuin toivon ja kestävät vuosia.

Muutto ohitse, tavarat paikoillaan, mitä nyt jotain koriste-esineitä on vielä asettelematta mutta ne on hyvin jemmassa laatikoissa sängyn alla.
Tänään pääsi sitten jo nauttimaan netin ihanuudesta.
Nykyisessä kämpässä oma sauna ja muutenkin tuntuu jo nyt ihan kodilta.

Treenikin tuntunut ihan kivalta pitkästä aikaan.

Elikkä melkoisen positiiviselta vaikuttaa tämä vuosi näin ainakin alun perusteella.
Katsoo nyt sitten mitä tuo tullessaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom