Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Alkaa pikkuhiljaa tuntua siltä et oon löytäny aikamoisen aarteen. :haart:

Mää arvasin Maskotti!! Onnea hirmuisesti :haart:

Sain duunissa sisäisesti hakemani sijaisuuden vähän "paremmassa" hommassa, ehkä ne sittenkin edes vähän arvostaa mua. :)

- Perkele! :D Sain käteeni paperin, jonka eteen olen hikoillut kuin elukka, lukenut tylsääkin tekstiä, ravannut pitkin Suomea, tehnyt työtä niin työ- kuin vapaa-aikanani.

- Kotona on hiton kiva olla pitkästä aikaa

- Tuskin maltan odottaa, että pääsen työpaikalleni

- Muutenkin elämä tuntuu sangen positiiviselta :)

Kaipa tämä tänne kuuluu. Oli niin iloisen myötähäpeällinen olo äsken Euroviisu-karsintoja katsellessa. Mitä helvettiä!!!!:(

Olisihan siellä ollut vielä tilaa vaikkapa Arja Korisevalle, Matille&Tepolle sekä Ari Klemin shokki-paluulle Euroviisutaivaan kirkkaimmaksi tähdeksi. On vitun surullista tuo maamme tarjonta tämän illan perusteella.

Onneksi on vielä Jukka "Jukkis" Kuoppamäki. Paranee paranee.

parin viikon sairastelujen jälkeen tuntuis viimeinkin että alan tervehtymään. Eilen kävin tunnustelemassa kevyesti rautaa selkä,hauis,rinta,ojentajat,olkapäät,vatsa -satujumpalla :D ja oli se edelleen aika:haart: Ruokavaliota on siistitty hieman entisestään ja kovat treenisuunnitelmat tehty: tästä lähtee "rantakuntoon 2007" projekti :D Muutenkin elämä suht mallillaan koulun yms. suhteen.

Sain just 250euroo ylimäärästä rahaa, piti saada 200 ni tilille tipahti 450€:)
ihan auttaa miestä mäessä tää!
huomasin kanssa että olen 2 viikossa kauppaan saanut menemään 80e mikä on reippaat 40e alle budjetoidun.. ja painokin hilautuu alaspäin niinkuin lehmän häntä..

Mun ikuoma yritys sai ensimmäisen asiakkaansa!!!!!!!!!!! JEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Voisin halata koko maailmaaaa!!!!!!!!!!!! (mutta en tee sitä koska se ois niiiiii-in gay..) :D

Yleensä hyvin nukkuvana heräilin viime yönä kolme kertaa...seurasi v***tus, mutta aamuviideltä vaan ylös, vaatetta niskaan ja lenkille. Ai, että miten oli ihanaa, kun pakkanen puri poskipäitä ja lumi narisi jalkojen alla. Ei ollut edes kylmä vaikka oletin -18 asteen sellaista olevan. Ketutus jäi lenkkipolulle ja elämä hymyilee!:haart:

Edit: Ja näköjään mulla on ollu jotain sanottavaa 200 postin verran..just joo.

Kyselin tuossa juuri uutta työpaikkaa ja alustavasti kuullosti erittäin lupaavalta:) Kannatti soittaa!

EVVK sanonta on syrjäytetty. Nyt kuuluu kuulemma sanoo KVG... Eli Kato Vittu Googlesta:lol2:

En tajua, mutta tälle nauroin ääneen.

Huomenna uuteen seelantiin lomalle. Kyllä palkitsee.

Lihat alkaa pikkuhiljaa palaamaan, noin vuoden treeni tauon jälkeen. Tai ei se nyt varsinainen tauko ollu, motivaatio oli vaan nollassa ja sen takia kävin vaan noin kerran viikossa RHP treenejä vetämässä. :david:

Kaikista viimeinen tentti ohi koko hemmetin koulusta!!!!:rock: :kippis1: :lol2:

Avon kanssa varattiin kunnon risteily maaliskuuksi.
Ostin eilen alesta viikatteen uuden levyn ja se on niiiiin hyvä, että aim in lööv :haart:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom