Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Hyvä hiihtolenkki takana.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Taas ollaan sertifikaatin verran lähempänä MCSE titteliä!

4 tehty, 3 jäljellä. Teen ne loput vaikka verenmaku suussa. Sen jälkeen en enää teekkään mitään. Ainakaan viiteen vuoteen.

Mo money on its way!

Treenipainot nostin 2,5 taas penkis.
75kg ja sillä meni kuuen sarjat kun tyhjää vaan :D
Hyvä etten lauennu löysänä housuihin!
En malta oottaa kun noin parin viikon pääst on 80kg millä tehdään kuuen sarjat ja siitä jatkuu ylämäki :whip:
Kyllä tänään pitää nauttia grillin makkaraperunoista!
Helmikuun alus sit maksimi vähintään 90, mielummin enemmän... :kuola:

Luulin hukanneeni passin, rahat ja lentoliput. Hotellin omistaja löysi ne, kun se ei suostunut uskomaan, että sen paikkaan olisi murtauduttu, kun koskaan ennenkään ei ole. Olin väsyneenä piilottanut ne parempaan paikkaan, enkä ollut muistanut sitä. Oli kyllä niin helvetin :david: :david: :david: olo. Omistaja vain nauroi, ja sanoi että sattuuhan sitä, kun on väsynyt. Muutenkin paikalliset ovat kyllä aivan ihanaa porukkaa.

Hitto että hiitäminen on hienoo puuhaa!!!

Viikonpäästä tokioon... :rolleyes:

Tänään elämä hymyilee..

- Alkaa olla jo siedettävä olo avoeron jäljiltä
- Aurinko paistaa
- Oon saanut paljon kaikkea aikaan viimepäivinä
- Äiti asensi mesen itelleen :haart: :D

what a beautiful morning :D
hyvin nukutun yön ja puuron jälkeen hilpasin mummolle sitä hieromaan ja sen päälle käytiin saunassa.oli ihana jutella taas kunnolla meitä molempia painavista asioista,tultiin siihen tulokseen et eräs asia on mitä on ja myö ei sille paljookaa maheta,joten ei enää vietetä unettomia öitä toiv.sen takia.

Sitten käväsin tossa luistelemassa ku jää on ihan takapihalla melkeen <3
lätkäjarrutuksia kovasti reenailin,ja sain kyl muutaman "oikeen pelaajan" naurahtamaan ku tää pikkulikka naamapunasena ensin koittaa pinkoo 200lasis kaunareillaan ja sit joku kämänen jarrutus yritys :D mul ei oo ollu aikoihin noi hauskaa itekseni!

Nykyään on kirjastolla online-asiakaspalvelu :eek: . Ei tarvinnut kaivaa tietoa mistään hankalasta paikasta eikä soitella pitkin ja poikin, sieltä joku chattaili vastauksen. Mä oon todellakin tulossa vanhaksi.

Tänään taitaa olla mun päivä. Sähköyhtiöltä tuli lappu, että saan rahaa takaisin melkein 50 euroa! Ruokabudjetti triplaantui kertaheitolla :D.

Ihana kun on lunta, ei tarvi olla töissä ja ongelmalliset asiat on näillä näkymin ratkaistu. Sen oliko ratkaisu oikea kertoo tulevaisuus...

Yleisesti vaan :D olo!

Huomen pitäs saada selville mikä selkää vaivaa. On kyl menny paljo parempaan suuntaan mitä oli :) No paripäivää saikku ja metsään kettuja jahtaa :rock: Muutenkin ihan kevät fiilikset ja oon ihan lööve :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom