Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Tulin niin helkkarin iloiseksi, kun luin "pienten lasten isien"-ketjua.
Ex-mieheni ei suostunut tuomaan tyttäreni yörautoja, kun olivat unohtuneet isän kotiin. Sanoi vaan, että on liian myöhä(klo 20.30, ajomatkaa 5min).
Hainpa ne sitten itte, migreenilääkityksen alaisena.
Tuo ketju pelasti uskoni, että on niitä normaalejakin isiä.

...meinasi mennä v****tus-ketjuun vaan sinnillä vedin tähän ketjuun:D ...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt menee hyvin!

1. Rakkaus kukoistaa :love:
2. Kiva tulospalkkio töistä :rock:
3. Flunssa ohi, huomenna intoa puhkuen salille :worship:

:kippis1:

Vuoden loma alkaa tänään...:hyper: :hyper: :hyper:

Ensin mussun kanssa kuukaudeksi mökkiin maatumaan:haart: :love: , sitten NY, Venezuela .... :hyper:

Uusi treeniohjelma :whip: :whip: :whip:

Mä oon ihkuonnellinen!!!!:)

Firman pikkujoulut ja Danny esiintymässä, voiko päivä enää ihanammin alkaa...

Oikein, tekisit sillä suuren palveluksen kaikille musiikin ystäville. Tänään kurlataan isolla kädellä :kippis1:

Tiistaina pääsi viimeinkin tekemään tyydyttävät jalkatreenit, ja oli sellaista nannaa ettei meinannut portaissa pystyä kävelemään.
Keskiviikkona otettiin sitten takapakkia viskin muodossa, oli all-you-can-drink iltama, ja sitähän myös tehtiin. Toivottavasti oli kivaa, sillä en muista.

Torstaina kun heräsi aamulla vähän heikkoon oloon, löysin 3 täyttä pulloa viskiä lattialtani. Minulla ei muuten ollut rahaa mukana moisten ostamiseen kun lähdin pubiin, eli jäänee mysteeriksi mistä nuo sitten ilmestyivät.
Torstai-iltana sitten pari mukavaa tyttöä halusivat välttämättä lähteä nyt viikonlopun tuntumassa puistoilemaan :)

Perjantaina tosin kroppa pisti vähän vastaan, saattaapi olla jopa keuhkoputkentulehdusta. Apteekkaritäti ei oikein ymmärtänyt kun halusin yskänlääkettä, ja möi sitten penisiliiniä (jolle olen allerginen). Sain tämän selville vasta otettuani troppia jo, mutta onneksi allerginen reaktio on ollut lähinnä pientä kiertelyä vatsassa. Eli plussaa kuitenkin tästä.

Ja tänään lauantaina sitten kaverini sai kuulla että olin vähän pipi, ja saapuikin suoraan työmaaltaan minua tänne asunnolleni sitten hoivaamaan, tuoden mukanaan ensimmäisen luokan matkaajille tarkoitettuja eväitä ja herkkuja etten nyt nälkään kuolisi (on toimeltaan lentoemo).

Kyllä nyt kelpaa sairastaa.

Matot pesty, kiva ilta, ei krapulaa, hyvä aamupala, loistavaa kahvia, ei kiire mihinkään, Vader soi. Joskohan sitä ilkiäis viimeinkin olla onnellinen?

salilla oli joku abina saanut ainoan hyvän vyön hajotettua (solki oli mennyt poikki) Niinpä menin ja spontaanisti ostin ihan itelleni kunnon nostovyön. Hintaa 20e

Lauantaina löysin sopivat talvikengät vanhojen ja kuluneiden korvaajaksi.:)

Äsken meni treeneissä viimein 3x5 leukaa vastaotteella pohjasta asti.:)

Kohta on 10 päivän tauko töistä ja pääsen näkemään vanhempiani, siskojani ja siskonlapsia.:)

Päivät alkavat kohta pidentyä:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom