Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Rasvaprosentti kävi tossa alta kympissä marraskuussa. Nyt oon syönyt vähän mitä sattuu, paitsi en viljatuotteita. Ja käynyt baareissakin. Paino ei ole noussut, vähän olen vain löystynyt. Ja ilman pähkinöitä ja palkokasveja on kasvojen turvotus vähentynyt.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Synttärit! Vanha ämmä. :D

Synttärit! Vanha ämmä. :D

Onneks olkoon :worship: Tosin sylettää toi sun ikäs, ei kuuluis ton ikästen ihmisten enää täällä nuorten suosimassa Internetissä huudella ;)

Pojat, pojat. Ikähän on mielentila. Elämäni on suurimman osan ajasta "vanhan ämmän" säännöllistä elämää...;)

Ei mutta, kiitoksia silti kaikille. :haart:

Ou jee, jo kaksi opintosuoritusmerkintää tältä vuodelta, vielä pitäisi peräti kaksi tulla. Sitten onkin saavutettu ne 4,8 op/tukikuukausi jotka tältä erää tarvitsin :D Ja vieläpä ihan kelvollisilla arvosanoilla tullut nuo. Ei oo paljon tullut koulunpenkkejä kulutettua nyt syksyllä (ei oo ollut tarjontaa...), mutta onneksi tämä mitään tekemättömyys nyt loppuu ja pääsen TÖIHIN.

On ollu niin helmeä tässä kuukauden verran ja tälle päivälle se huipentui!!

1. Uus suhde kukoistaa, niinku se nyt vaan voi kukoistaa!! :haart:

2. Paino on tippunu (87 -> 82), ukko kiristyny ja voimatasot ja nopeus parantunu elokuun lopusta selkeesti. :whip:

3. Tänään sain viestin, että viimeiset opintosuoritukset opinnäytetöineen on hyväksytty ja onniteltiin opintojen loppuun saattamisesta. Paperit kuulema tulevat muutaman viikon kuluessa! N. viiden vuoden puristus on päättynyt. :hyper:

On sellanen olo, että tekipä mitä vaan, niin koko ajan hymyilyttää ihan väkisellä. Ja prkl joulua pukkaa vapaa päivineen...

:5:

4 tuntia ja pääsen lomille!

4 tuntia ja saan pussata ja rutistaa maailman ihaninta miehenalkua, kummipoikaani. Hän täyttää tänään 6kk!! :haart:

Muuta iloista, huomenna aamulla alkaa matka pohjoista kohti. Pukki toki tilattu ja lahjoja tulossa ihan törkeesti tälle pikkumiehelle, tädillä kun lähti "hiukan" homma lapasesta.... :D

Toisaalta on taas niin surullinen fiilis erään ystävän puolesta, mutta elämä on.

Harmitti tässä, kun piti lähteä sittenkin kaupunkiin pyörimään ruuhkaan. Hain postin ja siellä odotti itsetehty joulukortti. Ihan aikuisen ihmisen tekemä ja omistettu rakkaudella. Awww... :haart:

Joskus se on pieniä asioita... Ja oon siivonnut. Enää saunan kuuraus ja jotain pientä ja sitten saa olla ilman stressiä.

Ai niin, mä lupauduin joulupukiksi. :joulu3:
Kun mua oli kehuttu. :)

No nyt se on vihdoin pulkassa tältä syksyltä, koulu siis. Viimeisen tehtävän deadline oli tänään 11.45. Sain homman valmiiksi 11.17. Siitä sitten koululle tulostamaan kyseistä spektaakkelia ja palauttamaan opettajalle. 11.44 löin raportin opettajalle käteen, samalla kun ukko oli just lyömässä toimistoaan lukkoon. Äijä perkele oli lähössä lomille minuutin etuajassa:curs: Tärkeitä minuutteja... Silti kerkesin:D

vihdoinkin monen päivän miettimisen jälkeen keksin, kuinka ^^^^^^ merkki tehdään ja pääsin vihdoinkin vakoilemaan luokkakaverini kuvia irc kalleriasta..:kuola:

vihdoinkin monen päivän miettimisen jälkeen keksin, kuinka ^^^^^^ merkki tehdään ja pääsin vihdoinkin vakoilemaan luokkakaverini kuvia irc kalleriasta..:kuola:

STALKKAAJA! :D

Nyt on hyvä fiilis:
-Loma alkoi
-Vatsatauti näyttää lakkaavan
-3kg prodejauhoja saapui
-Huomenna salille riehumaan :evil:

-Loma alko
-Söin juuri pizzaa :D
-Olin kaverilla kattomassa leffaa ja saunomassa
-Eilen tuli pakkiksen paketti ja sain ikioman pakkis hupparin!
Tänään muilla oli kolun joulujuhlassa puvut ja kauluspaidat, mulla oli rikkinäiset farkut, maiharit ja pakkis huppari :D .

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom