Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pitkä ja tuskainen epätietoisuuden aika takana ja paluu selkävamman jäljiltä tehty salille. Hitaasti liikkeelle, mutta kyllä tuntuu mahtavalta kerta kaikkiaan. Paino pudonnut toki paljon, mutta lähdetään perusreenillä nostamaan miestä takaisin miehen mittoihin.

Vloppuna töitä ja 650€ tienattu! Jiihaa.

Ei ollu vaikea valinta, työpaikan pikkujouluristeily vs työnteko.

Ja vloppuna pääsee mirkun kanssa Tallinnaa lomailemaan. *heh*

"Täällä ei mirkku motkota. Ulos laivasta, taksi alle, tyttö päälle, pussit tyhjäksi.":D

Keskiviikkona olis työhaastattelu edessä yhteen loistavaan paikkaan, toivotaan parasta. Selkä alkaa vähitellen paranemaan kun sen viime viikolla rikoin firman pikkujouluissa. Neljän lepopäivän jälkeen tuntuu niin energiseltä että vois vääntää tangot solmuun. Viikonloppuna tuli nähtyä paljon vanhoja ystäviä. Ja kohta salille treenailee. Ja koffarit alkaa jo huolella potkimaan. :hyper:

Siis en mä naimisiin menny... Ihan vaan sinkusta varatuksi mieheksi. Mutta kiitoksia vain!

Ja nyt voi sairastua ihan huoletta; ikuoma sairaanhoitaja löytyy vierestä.

Sain töitä ja hommat alkaa mukavasti vasta tammikuussa. Saan viettää rauhallisen ja kiireettömän joulun ja sitten taas uraputkeen.

Aijai kun löytyi kivat treenihousut uudesta sport-heavyn kaupasta. Kyllä nyt kelpaa mennä salille :D

Huh, sainpahan viimein valmiiksi kamalan kirjeen äikänopelle vietäväksi. Synnytys oli pitkä ja vaikea, laskettu aika oli perjantaina. Väläyteltiin myös keisarinleikkaus-mahdollisuutta, mutta onneksi siihen ei tarvinnut turvautua.
Nyt nukkumaan.
knTeteSquelette6.gif

Jess, sain tehtyä sen homoraportin mistä valitin tunti sitten v*tutus-threadissa. Eikä ees ollut hankalaa, vaan oikeestaan ihan kivaa. Huomenna vielä pilkunviilaukset siihen päälle niin hyvä tulloo.

Nyt sitten on silimissä vilisee taulukoita ja kaavioita. Ei varmasti nukuta, mutta onpahan tuo nyt ainakin tehty. Vielä pari projektia tekemättä, mutta jospa sitä sitten viikonloppuna niistä jaksais innostua. Alku on aina se hankalín, lopussa alkaa jo olla peräti kivaa.

Mun mies

Olen kova toivomaan, mutta nyt en osaa toivoa enää yhtään mitään enempää.
Minä :haart: mun mies. Ihana mies. :love:

Mulla alkaa käytännössä koulusta joululoma huomenna. Kaikki tentit tältä syksyltä suoritettu joten tunteja ei enää ole! Jihaa:rock: mitähän hubaa sitä keksis:rolleyes:

Romuranne/romuolkapää teki eilen eka kertaa dippejä lisäpainoilla; kulki pirun kevyesti ja ilman ongelmia rikkinäisten osien kanssa. Ekaks meinasin dippata kuin Hulki kovia kutosia, mutta oli niin Kekosen kevyttä että vedinkin kevyitä kympejä :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom