Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Valmistuminen on edessä uhkaavan nopeasti, mikä on pelkästään hyvä juttu :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kohta on 11 pv lomaa!!! Lisäksi muistin veronpalautukseni määrän väärin, joten tilillä odotti mukava ylläri ( tosin ne rahat on jo sijoitettu...).

Muutenkin on kyllä kieltämättä aikas :haart:

IIIIhhhh!!!! Mulla repee pöksyt :D

Ekaa kertaa tähän ketjuun jotain postaan.

Vuoden aikana saanu säästöön melkein tuplasti tavoitteeseen nähden! Wuhuu :)

Oon ollu salilta pois flunssan takia yms, eikä ketuta ollenkaan :) . Päinvastoin, turhaan sitä stressaa jos treenit jää välillä pikkuisen väliin. Oon myös syönyt päin helevattia, mutta ei haittaa pätkääkään, sitten kun pääsen salille syön taas normisti. Oon lopultakin saanut päähäni taottua sen, että puntti ei ole se elämän ainoa asia. :kippis1:

Kokeet menneet ihan hyvin, uskonto ja ruotsi 8- ja enkku 9-. Tämänpäiväinen fysiikan koe enemmän tai vähemmän persielleen, toivottavasti vähemmän.

haa, olipa perkeleen mukava jalkatreeni tänään, jos jatkuisi tuo kasvu samalla tavalla kuin tähän asti niin olen aivan vtun tyytyväinen. :)

Ja joulun jälkeen voi aloittaa dieetin, katotaan miten pitkään kestää.

Nyt tuntuu, että treeni kulkee. Niin raudan kuin tataminkin puolella.:) Työsaralla ei oikeestaan voisi mennä paremmin, tai ainakin voisi mennä paaaaljon huonomminkin. Muutenkin tässä ollaan sangen pirteitä, ainakin henkisesti.;) :haart:

Perjantai.. huomenna voi nukkua.
Saa viikonlopun vain levätä, lauantai aaumulla treeneihin ja iltapäivällä kävelemään ystävän ja hänen koiransa kanssa.
Toisaalta nyt ei helpota nyt ollenkaan kun väsyttää ja on töitä vielä monta tuntia.. mutta on kuitenkn perjantai. :)

Paskat ole. Ei niitä rahoja mukaansa saa. Kiertoon vaan, kansantalous kiittää.
Pyöritähän vapaasti taloutta omalla tavallasi. Muista kuitenkin, että ilman omistajien sijoituksia ei olisi yrityksiä ja pankit lainaavat eteenpäin säästäväisten rahaa. Eihän niitä rahoja mukaansa saa, mutta jotenkin epäilen, etten kuoltuani murehdi, etten ehtinyt pistää kaikkea sileäksi.:hyper: Sitäpaitsi jos suomalaiset pistäisivät osakesijoituksiin vähän enemmän ja vähemmän ulkomaalaisiin tuotteisiin, tulisi tänne enemmän osinkojakin vaurastuttamaan väestöä.

Eilinen syntymäpäivä vaikutti huonolta ja läpeensä paskalta päivältä, mutta erään ihmisen ansiosta sen päivän ilta oli hirmu kiva. En mä muuta tarvinnut kuin vähän huolenpitoa. Kehrään. :haart:

Jouluostokset suunnilleen tehty, tulevan kämpän remppa suunniteltu. Ja kaikki tämän päivän aikana. Olisin muuten melko kova jätkä jos joka päivä saisi yhtä paljon aikaan, mutta ei ei. Tuon lauseen voisi tietysti laittaa tuonne vitutus-ketjuun, mutta nyt ole kuitenkin päivääni tyytyväinen. Kohta nukkumaan kun aamulla pitää lähteä pelireissulle.

Painoa tiputettu jo 13kg tilastoidulla ajalla :rock: tilastot aloitin 9.9.2006 ja eiku lisää reenii :whip: kokonaisuudessaan noin 18kg tiputettu maximista joka oli toukokuun alussa.

Saatiin vihdoin vakuutusrahat varastetusta pyörästä ja eilen päästiin jo hakee uutta krossia tilalle. Salitreenitki on sujunu aika putkeen ja takareisi kuntoutuu kovaa vauhtia. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom