Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hähähähä:evil:

Sain luokkalaisilta yhteensä 100 euroa rahaa kun lauloin puolelle koululle heinillä härkien kaukalon pikkujoulupirskeissä. Jokainen meidän luokkalainen (20 oppilasta) antoi 5 euroa.

About viikko tästä ja edelleenkin myhäilyttää. :D

Sattuko kukaan näkeen? Oli meinaan varmaan aika huvittava näky. Ja vittu meikähän veti sen kunnon asenteella. :rock: Ette arvaakaan kuinka kovat aplodit sain tästä. :kippis1:

Ens vuonna uudestaan.

Ps. mulla ois tästä videokin, pitäsköhän upata jonnekin? :evil:

´
[PROVO]EI OO POKKAA!:D [/PROVO]

Se on kaverin puhelimessa ja lukuisista yrityksistä huolimatta en oo saanu sitä vielä poistettua. :D Se oli oikeasti helvetin nolo tilanne. En menis laulamaan enään uudelleen. :lol2:

110 kilonen ukko kaikkien edessä ihan lumoissaan laulamassa. :david: :eek: :urjo:

Nyt lauantaina kaveri tulee käymään ja otan puhelimesta sen videopätkän koneelle ja katon että riittääkö pokka pistämään sitä jonnekin.

Nyt nukkumaan. :zzzz:

Joululoma alkoi.
Ja illalla/yöllä kohti Yllästä.
Jos tuolla vaikka olisi joulun ja talven näköistä.

Joululoma alkoi! Tosin väsyttää niin paljon että tuskin jaksan tehdä muuta kuin istua möllöttää. Mutta eipä tässä tartte muuta tehdäkään... :rock:

Kai sitä tänne ketjuun voipi elvistellä valmistumisellaan! Saa kaiken näköset lähdemerkinnät pysyä painajaisissa jokusen seuraavan vuoden ajan!

Mulla lähtee kämppä alta, kun kännissä ollaan heitetty tavaraa parvekkeelta ja hajotettu paikkoja. En oo ostanut kenellekkään joululahjaa, saati lähettänyt kortteja. Lisäks mä olen melkein yhtä heikko, kun aloittaessani punttiharrastuksen, mutta jumalauta mä olen pitkästä aikaa tyytyväinen itseeni. Ehkä siihen vaikuttaa se, että olen viime aikoina lähinnä tuhonnut terveyttäni päihteillä...

Tällä viikolla siis palasin salille puolen vuoden tauon jälkeen ja vaikka kaikki tulokset on laskeneet n. 40 kiloa, niin mulla on ainakin ollut tarmoa treenata kovaa. Ennenkun lopetin treenaamisen väliaikasesti, olin melko kyllästynyt koko hommaan ja jokseenkin masentunut. Mutta nyt mä olen saanut jostain uutta innostusta. Kaikki treenit on menneet ihan putkeen. Tänäänkin tein esim. kyykyssä sarjoja 5x6x80 kg ja kun olin saanut sarjat tehtyä tunsin itseni vitun kovaksi jätkäksi.:rock: Helvetti soikoon... Aikoinaan, kun olin huomattavasti vahvempi, en oikein osannut arvostaa sitä. Ihanata...

ostokset tehty ja ihan pätevät lahjat sain ostettua, kerrankin.
nyt kinkku uuniin ja löhöömään, ja pikkusen olusta.

josko pikkuhiljaa sais alkaa rentoutumaan.

e: niin joo, eilen alko kevät (ainakin mulle :D )

päivä käyntiin joululimpulla ja todella tokkura olo.. taidan vetää nokoset kuusi puun alla

Gud Jul

Huomenna on jo päivä pitempi kuin tänään, sieltä se kesä lähtee tulemaan :)

Kertakaikkiaan hyvin sanottu :thumbs: . Ja onhan nyt joulu, mikäs sen iloisempaa :D :haart: :haart: :haart: :haart: :haart: :love:

Noniin lahjat on jaettu. pukki kävi morjestamassa pikkuväkeä ja oli sillä mullekkin yksi kova paketti. vaikka siitä hölske kuului niin ei se ollut vatupassi :D
just käyty joulusaunassa ja päälle muutama keskiketterä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom