Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tuolla mölliskön energiamäärällä olis voittanu mitkä tahansa kisat
sen verran karua oli meno empussa:rolleyes:

Näin salilla toissapäivänä kauniin naisen...:kuola: Eilen aamulla löysin samaisen kaunottaren kainalostani. :love:

Treenitkin kulkee ihan jees... :D

Yhtä henkilöä lukuunottamatta joululahjat ostettu.:joulu6:

Hienoa. :thumbs: Itsehän hommaan lahjat sairaalloisella kiireellä yleensä viimeisen ja toisiksi viimeisen sekuntin välimaastossa ennen joulua edeltävää kauppojen kiinnimenohetkeä. :joulu7: Tällöin vauhtini on suunnilleen yhtä nopea kuin joulupukilla hänen jakaessaan lahjat jokaiseen maailman talouteen. :joulu3:
Onneksi veljelle on helppo ostaa lahja; pussi proteiinia riittää. :joulu1:

Uusi työpaikka odottaa ensi vuonna. Iso kivi vierähtää sydämeltä. On tätä odotettukin, tuntuu myös siltä että olen sen paikan ansainnut. Kivaa kun minulle tärkeät ihmiset iloitsevat kanssani. :)

Uusi työpaikka odottaa ensi vuonna. Iso kivi vierähtää sydämeltä. On tätä odotettukin, tuntuu myös siltä että olen sen paikan ansainnut. Kivaa kun minulle tärkeät ihmiset iloitsevat kanssani. :)
Onneksi olkoon!

Kuka sanoi että maanantait ei voi olla hyviä päiviä; Vapaapäivä duunista ja aamulla herään siihen että puhelin soi ja minulle tarjottiin kovasti haluamaani uutta työpaikkaa ja palkkatoiveeni hyväksyttiin mikä tarkoittaa suht mukavaa palkankorotusta. Sitä ihmetellessäni postiluukusta kolahti pari harvinaista Iron Maidenin levyä jotka olin ostanut Ebaystä.
Lähdin illaksi kouluun ja sain nepan kys. kurssista. Samalla katselin tenttituloksia ja edellisen viikon erittäin vaikea tentti oli mennyt läpi. Olin vaipunut jo epätoivoon kyseisen kurssin kohdalla koska tenttiä tehdessä tuntui että mokasin sen täysin. Koulun jälkeen lähdin kaupunkiin, hyvä kebu, pieni olut ja katsomaan uusi Bond mikä oli omaan makuun.

No, tänään pitäisi maksaa mätkyt mutta ei kyllä harmita yhtään. :)

Onneksi olkoon!

Kiitos... tää on niin suuri ja hartaasti odotettu juttu, että sitä ei oikein tajuakaan, että se on totta nyt. Muuttuu varmasti enemmän todeksi siinä vaiheessa kun irtisanoutuu nykyisestä paikasta.... :D

Sain vanhan tietokoneeni myytyä juuri (150€) ja veronpalautuksia tuli näemmä 139.42 euroa. :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom