Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Tänään näin ihanimman pepun koko maailmassa. Se oli pyöreä, pehmeä, kiinteä, täyteläinen, sydämen muotoinen, persikan ja täysikuun vivahteinen. :whip:
Tästä ei enää voi tulla kuin alaspäin. Elämälläni ei ole enää tarkoitusta. Mikään ikinä koskaan missään ei tule tuota näkyä voittamaan ja vain isä meidän -rukousta mielessäni hokien kykenin pitämään näppini erossa tuosta taivaan lahjasta ja sydämeni pumppaamassa verta olemattomiin lihaksiini vielä olemattomamman pikkuveijarini sijaan. I have seen the light :haart:

Niin ja tänään oli vapaapäivä kun kaikki maikat lähti ottaa keittoo tai jotai :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään näin ihanimman pepun koko maailmassa. Se oli pyöreä, pehmeä, kiinteä, täyteläinen, sydämen muotoinen, persikan ja täysikuun vivahteinen. :whip:
Tästä ei enää voi tulla kuin alaspäin. Elämälläni ei ole enää tarkoitusta. Mikään ikinä koskaan missään ei tule tuota näkyä voittamaan ja vain isä meidän -rukousta mielessäni hokien kykenin pitämään näppini erossa tuosta taivaan lahjasta ja sydämeni pumppaamassa verta olemattomiin lihaksiini vielä olemattomamman pikkuveijarini sijaan. I have seen the light :haart:

Tiedän tunteen. Ota ens kerralla kuva ja postita palstalle. :D

Tänään vihdoin muistin erota kirkosta :rock:

En ehkä kehtaa kertoa äipälle ennenkuin ihmettelee, miksen halua kirkkohäitä :rolleyes:

voi vitsi oltiin äsken pikkusiskon kanssa juoksukilpaa, eikä se pysynyt mun vauhdissa ENÄÄ(:david::nolo: ) yhtään:kippis1:

musta on tullut helkkarinmoinen kiitäjä.:D :rock:

Ah, perjantai :) Saa taas pari aamua nukkua pidempää.
Jumppa kulkee, huomenna kavereiden kanssa katsomaan lätkää, tiistaina mikroautoilemaan.

Sain töitä isosta kansainvälisestä firmasta. Voi vittu kun on hienoo! Tätä on tullut jo jonkin aikaa odotettua, nyt sain mahdollisuuden näyttää mihin minusta on:worship:

Ruotsissa asustelen ja voin sanoa, että ei ole helppoa suomi-pojan saada töitä (koulutusta vastaavalta alalta -kansainvälinen liiketalous) täällä, varsinkaan jos ruotsinkieli ei ole sujuvaa (mitä se minulla ei vielä ole).

PS: Päätin vetää naamat tänään:kippis1:

Fitnesstukku koodi pakkotoisto15: Tuli katottua tuo Kummelin Jackpot äsken. Ihan jees, vaikka ei vetänytkään vertoja vanhoille kummeli-klassikoille. Vitun kirka!:hyper:

PPPS: Kalsarikännit vedettiin ystävien kanssa. Säälittävää? Ehkä, mutta kivaa oli.

Never give up!

Tullessani tässä kotiin ryyppyreissulta, kaukana hehkeimmästä itsestäni ja aavistuksen huonotuulisena, mut pysäytti tuntematon ihminen kertoakseen, että mä olen tosi komea.

Jumpe. :)

Tullessani tässä kotiin ryyppyreissulta, kaukana hehkeimmästä itsestäni ja aavistuksen huonotuulisena, mut pysäytti tuntematon ihminen kertoakseen, että mä olen tosi komea.

Jumpe. :)

Tän kohdalla mun hälytyskellot alko heti soida. Nyt joku on keksinyt kivan valkoisen valheen arkeaan piristämään (kyllä sä tiedät mun pettämättömät vaistot :D). Sitten mä katoin, että jaa se olit sinä. Sä tuskin valehtelet huvikseen, eli tuollasia ihmisiä on oikeesti olemassa, jotka pysäyttää kadulla :D Melekosta.

Mun ilon aihe tänään on se että koira toimii hienosti! Eiliset hakutreenit meni hyvin ja suhde (ohjaajan ja koiran välinen ((jos joku aatteli, että nyt se on löytäny ukon :D)) tuntuu olevan paremmassa kunnossa kuin koskaan (vaikka yksvuotiaan kans minkään ei pitäis toimia). Mukavaa kun tietää tehneensä jotain oikein :) Mulla on ihana hurtta, josta tulee vielä maailman fiksuin piski!

Reenit menee kivasti. Dieettiä aloittelen, nestettä ainakin lähteny jo paljon.
Tän viikonlopun duunit tehty, tulipa taas kasapäin helppoa rahaa:D
Hyvä fiilis.

:)

Mä olen menossa treffeille pe...

Liian upea tyyppi kyllä on tulossa treffailemaan, joten en tiedä miten tässä pikku Bandiitti ollenkaan uskaltaa...:eek: Miten tämän taidon voikin näin unohtaa! No, ainakaan ei tartte pelätä, etteikö ulkomuoto miellytä, kun on nähty jo aiemminkin. (Tosin en voi oikein käsittää miten se voi tällä hetkellä miellyttää kun on etuhampaista pala pois ja silmä mustana :D ) Joku friikki kuitenkin...:rolleyes:

Mua pelottaa ja jännittää tooodella ihanasti! Jee!!!

Miten tässä näin kävi, eihän mun pitäny...

PS: Entäs jos jänistän... :eek: :lol2:

Mä olen ihan pikkutyttönä!!!!:D

:)

Mä olen menossa treffeille pe...

Miten tässä näin kävi, eihän mun pitäny...

PS: Entäs jos jänistän... :eek: :lol2:

Mä olen ihan pikkutyttönä!!!!:D

Sä olet ihan liekeissä! :D Hyvin ne menee, älä suotta jännittele. Asioilla on tapana mennä hyvin. :thumbs:

Treffit ovat ehana asia.

Eihän sitä koskaan pitänyt niin käydä, mutta-->
Lets_do_it_wild.gif

:whip:

Sä olet ihan liekeissä! :D

Niinpä! Tee tässä nyt sitten töitä. Kädet sheikkaa ja sydän pamppailee ja miettii vaan, mitä päälleen laittais...

Vinkkejä?;)

Mutta oikeasti, miten voi olla yhtä aikaa näin kamala ja toisaalta ihana fiilis! Mä voisin nostaa vuoria!:D :hyper:

Miksi kielsin tämän itseltäni niin kauan...:jahas:

Juuri siksi, että ne hiton työt tulisi tehtyä!!!:curs:

:D

Vinkkejä?;)

Mutta oikeasti, miten voi olla yhtä aikaa näin kamala ja toisaalta ihana fiilis!

...hiton työt tulisi tehtyä!!!:curs:

:D

Ei kai tohon mitään vinkkejä ole, muuta kuin että malta nyt edes syödä jotain välissä, ettet pyörry. :D Nauti tunteesta!

Työt... Ainahan nyt yhden viikon voi olla pelkästään fyysisesti paikalla, eikös niin. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom