Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meitin ekaluokkalainen tyttö toi eilen ekan matikan kokeensa mulle nähtäväksi ja eikös vaan tytsi ollut vetäissyt täydet pisteet! Voiko isän ylpeydellä olla rajaa :D

Kerrankin sitä on osannut aukaista suunsa, oikeeseen aikaan oikeessa paikassa! Tänään tai viimeistään huomenna ratkee, saanko uuden työpaikan:) . Mutta en innostu liikaa, mutta pidän:thumbs: , että saisin.

Kyllähän täällä tuli tuota lunta kirkkaasti yli 10cm ja kaikki on nyt niiiiin ihanan (romanttisen) valkoista. Piti ihan käydä hakemassa toppatakki varastosta :D.

Kylläpäs sitä on taas tullut hermoitua turhaan... Yksi asia on vaivannut minua jo pitkään. Tänään sitten vihdoin ja viimein sain puhuttua siitä, vastaus oli juuri sellainen jota kaipasinkin juuri nyt (vaikka tosiasiassa pelkäsinkin sen olevan jotain muuta, ikuinen pessimisti). Halaus ja sanat: "Älä huoli, kyllä se järjestyy."

Tytär 3kk on ruvennu hirveest juttelee ja nauramaan parin viime päivän aikana. Tuntuu helvetin hienolta!

Juuh, siskon poika 4kk:tta päästeli mulle puhelimessa noita ääniä ja mulla tuli tippa linssiin :haart:

Niinpä se on pakattava reppu ja lähettävä pohjoseen sitä pusimaan ja halimaan pitkästä aikaa, on se niin ehana :love:

ps. sille pukkaa jo hammastaki :D

Olin tänään ulkona kivan tytön kanssa ja meni hiton hyvin. Ja kävely ruskaisessa metsässä se vasta oli poikaa :)

Niin ja vuosisadan kamalin morkkis on hellittänyt. En mä olekaan ehkä maailman paskin jätkä. Ehkä vaan toisiksi paskin ;)

yahoo.gif
Jihaa, meillä on talvi! Tänä aamuna oli lunta maassa.
yahoo.gif
Ihana aamujumppa takana, olen elossa ja onnellisempi kuin pitkään aikaan
dance.gif
Ihanaa päivän jatkoa kaikille! :haart:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom