Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
tänään parit etätunnit antoi minulle käytännössä vapaapäivän
no kävin treenaamas tos kakkosalilla eli koulun salilla
hyvää musaa porukuilla oli siellä (pääosin syvän etelän rappia)
ja muutenkin hauska oli treenata poikkeuksellisesti toista päivää peräkkäin ja toistaa kertaa jalkoja 4 päivän sisään, tosin ei oo tottunut palautumaan näin nopeasti, no vaihtelu tekee vaan hyvää :piis:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huah, valintakokeet ovat nyt ohi! Eihän siihen mennytkään kuin 6 tuntia, kello 9:00-15:00 välinen aika. Nyt ollaan hermorauniona kuukauden päivät ennenkuin tulee vastaus. Olisi kyllä unelmien täyttymys päästä tuonne opiskelemaan ensihoitajaksi.

Kullalla on kyykkyteline:love: Ihanaa, ei tartte vipata tankoa pään yli, ni siihen saa lastattua paaaljon enempi rautaa:rock: muutenkin elämä kuosissaan, paljon tekemistä, mutta se juuri pitää elossa! Tulevaisuudensuunnitelmia, joilla oikeasti mahdollisuus toteutua:haart:

Perjantaina luulin et koko viikon loppu on piloil. Mut tää olikin paras viikonloppu pitkään aikaan :) Kiitos tyttöystävälle :love: :haart: Kyl elämä on välil ihanaa. Ja aivan selvä viikonloppu. koht lenkille :rock:

"Allit" taitaa kadota!

Tajusin tänään, ett treeni on tainnu alkaa tehoamaan - "allit" ei vaikuta enää nii löysiltä vaan olkavarsiin on alkanut tulla jotain kovaa: palat! jeee.......:hyper:

Tajusin tänä viikonloppuna moonwalkin syvimmän olemuksen. Vuosikausia jatkunut ihmettely sai tylyn lopun, kun youtube.com kertoi totuuden. Nyt treenaamaan!:D

Säätutka näyttää kunnon sadetta tänne tsadiin koko illaksi :thumbs: Sauna lämpenemään, gore-tex:iä niskaan ja pitkälle lenkille sateeseen. Oon varmaan uber-synkeä luonne mutta pimeässä/vesisateessa lenkkeily on toudella :rock:

katottiin tänään fysiikan tunnilla jotain videota energiasta, tai jostáin sellaisesta. siinä näytettiin kun joku väänsi penkkiä jollain 40-50 kilolla ja laski tangon aina vain puoleen väliin, ja meinashan se tanko kerran tippua lattialle.
oli hauskaa:lol2:

ja treeni meni hyvin:rock:

ja tänään tulee paljon hyviä ohjelmia:D

Just tulin himaan ja olin näköjään voittanut 50e:lla Boosmannin tavaraa.. Oli yhden annoksen palautusjuoma, leusiini nappeja ja Napalmin dvd paketissa :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom