Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
näytin koulussa parille likalle puhelimesta hienon selkä posen, olin siinä ilman paitaa.
ei millään meinannut uskoa että siinä olin mä:D
sitten yks nappas kännykän ja näytti yhdelle pojalle ja sanoi " sullapa ei oo näin paljon voimaa":D :D
feik edit: se sama likka sanoi aluksi että se on mun isä:rock:

Ratkaisin ongelman koulun paskojen ruokien suhteen. Vien omat ruuat mummolle ja syön sitten ruokavälkällä siellä. Tänäänkin koulua 8.05-15.30. Muilla koulussa puuroa :( Mä söin sitte tunaa ja riisii :)

Penkki kulkee ja veto kulkee :rock: penkki varsinkaan ikinä oikeen kulkenu :)

aijoo! Ja aivan helvetin hyvä ja kannustava treeni kaveri!1

Tänään mennään ottamaan tiukka selkä/pohjetreeni ja siihen päälle saunomista ja porealtassa köllimistä : )

näytin koulussa parille likalle puhelimesta hienon selkä posen, olin siinä ilman paitaa.
ei millään meinannut uskoa että siinä olin mä:D
sitten yks nappas kännykän ja näytti yhdelle pojalle ja sanoi " sullapa ei oo näin paljon voimaa":D :D
feik edit: se sama likka sanoi aluksi että se on mun isä:rock:

:lol2:

etkö viimeks ollu kaupungilla äitisi kanssa ja huomasit kuinka ihmiset tuijotti sun valtavia hauiksia?

Tänään mennään ottamaan tiukka selkä/pohjetreeni ja siihen päälle saunomista ja porealtassa köllimistä : )

Aijai, kyllä tekee nannaa aloittaa tosta vloppu :) . Vedetään sellanen selkäjumppa, että :whip: ja :itku: . Sitten poreiden sekaan rentoutumaan.

Oi kuinka teillä on herkkää :haart:

:D

Taitaa olla parempi, ettei Kimmo puhuta siitä meidän viime viikon kuvaus-sessiosta ;)

Paikat rupeaa olemaan kunnossa ja pystyy taas koko kroppaa treenaamaan.
Kun nyt vain tajuisi ottaa rauhassa ja kohtuudella ainakin aluksi ettei romuta itteänsä, vaihteeksi.

Ja vielä kesken koulupäivän soitettiin ja kysyttiin, että koska pääsisin töihin. Wuhuu rahan tuloa ei voi estää. :D
Ehkä sitä osaa sittenkin tehdä jotain oikein.

Jos haluatte nähdä komiikkaa "koko rahan edestä", tulkaa ihmeessä rusthollarintien ja meripellontien risteykseen aikavälillä 15-16. Jengi ajaa vanhoilla vihreillä risteyksen tukkoon ja kukaan ei pääse minnekään (ei kääntyvät eikä suoraan menijät). Ja torvet soi. Myöskään suojateitä ei jätetä vapaaksi, eli saat kävellä autojen konepeltien yli (ei ihan pokka riittänyt tänään, joten tyydyin vaan hipomaan konepeltiä). Oikeesti, ihan käsittämätöntä. VUodesta toiseen sama juttu, joka helvetin päivä! :curs: :D :D

Lisäksi mut on merkattu kahteen paikkaan samaan aikaan duunissa ensi viikolla. Mikäs sen hauskempaa. Nyt pitäis vaan päättää, kumpi paikka saa ala ja kumpi yläpään, vai laitetaanko mieluummin oikea ja vasen.

Suositut

Back
Ylös Bottom