Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
sain vihdoinkin tietokoneen näytön päällä viihtyvän kärpäsen tapettua:rock:
se oli kiusannut mua jo viikon, mutta viimein näytin kuka täälä määrää..:evil:

Uus enkka salilla, vinopena smitissä 8*100. :rock: Ja sitten pikkusysteri sanoi että älä alota enää uutta massakautta, se niillä lihoilla ja sillä painolla oleva sixpack-goa ooli hyvä :). Ihana pirulainen.

Sain autettua ystävää asuntopulassa :)
Minulla on uusi duuni opiskelun ohessa, opinnot alkaa huomenna :)
Vierellä ihana mies :love:

Vielä kun saisi hevosasiat kuntoon niin menisi todella hyvin :)

Tulipa tehtyä elämän paras jalkatreeni. En ainakaan muista parempaa kertaa.

Jep, elämässä kaikki osaset alkavat loksahdella paikalleen.
Treeni kulkee hyvin, kiitos uudelle treenikaverille, duunissa hommat luistavat,
dieetti etenee, ja hmm, jotain muutakin kivaa :)

Kaikki on sujunut pitkään niin uskomattoman hyvin! Parisuhde kukoistaa, töissä on kivaa ja treeni on sujunut mahtavasti. Ensimmäistä kertaa elämässäni olen punttaillut armottomasti nyt kahden kuukauden ajan ja tulokset alkavat näkyä. Rakas mieheni on ollut suurenmoinen kannustin tässä asiassa ja jaksanut kärsivällisesti opastaa minua tekniikoissa ym.
Mieltä lämmittävät myös miehelleni osoitetut kyselyt, että onko Kille menossa kisoihin syksyllä, heh. Mukava saada palautetta kehityksestä myös ulkopuolisilta vaikka olenkin "vain" omaksi iloksi -treenaaja.

- Eilinen metsästysreissu rakkaiden ystävien kanssa oli aivan mahtava :rock:

- Työ luistaa, duuniin meno ei pänni yhtään

- Vastakkaisen sukupuolen edustajat jaksaa yllättää elämää :)

Tänään ei väsytä yhtään niin paljon kuin eilen, menot alkaa rauhottuun ja saa välillä vähän hengähtääkin, paljon kivoja juttuja tulossa lähitulevaisuudessakin.

Miehet miehet...ne ne jaksaa yllättää kaikin tavoin ;)

Miehet miehet...ne ne jaksaa yllättää kaikin tavoin ;)
Heh, tällä linjalla on munkin ilonaiheet :)

- pikkuveljen 1,5kk poikavauva, joka on aivan uskomattoman ihana ja kiltti :haart:
- yks vähän edellistä vanhempi yksilö, johon käy myös samat tuntomerkit :love:

Emma, Emma.. mitäs se sun kello sanoo? ;)
Eiks kummilasten avulla voi tota kelloa lykätä vielä pitkään? :) Tai vaihtoehtosesti pitää tehä reality check ottamalla se viikonlopuks hoitoon...

Kirjoitin tänään vuokrasopimuksen uuteen kämppään. Hyvällä paikalla, halpa vuokra:) Pääsee viimein pois exän luota:hyper:

Koulu sujunut ihan hyvin näin alkuun. Treenit kulkeneet ja nilkkakin alkaa parantua. Tänää ilostutti eniten se että juoksin 50m testijuoksussa 6.8 sekunnnin ajan. Eihän tuo mikään kova ole, mutta yli 90 kiloiselle kelpo tulos. Ja vielä massakaudella :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom