Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Eiks kummilasten avulla voi tota kelloa lykätä vielä pitkään? :) Tai vaihtoehtosesti pitää tehä reality check ottamalla se viikonlopuks hoitoon...

Kannatan reality checkiä. Hanki ennen viikonloppua pohjustukseksi kunnon univelka, ärtymys, lihasjumi ja pieni perheriita. Vaavilla koliikki päällä ja muutenkin kiukuttaa niin tadaa, olet todellisuudessa. :D Ehkäisy pysyy jatkossa varmasti kondiksessa.

Mutta onhan lapset kuitenkin aika kivoja pikku kakkapöksyjä.:)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun yhteystiedot on roikkunu espoon yritysluettelossa jo yli vuoden ja tänään tuli eka soitto ja samantien asiakassuhde. Olen ollut vain ilmaismedioissa enkä ole mitenkään markkinoinut itseäni, mutta jännä silti, että nyt joku huomasi.

Jo toisen kerran muutaman päivän sisään saa laittaa tänne mikä on kieltämättä aikamoinen saavutus mun luonteelle..
- Treeni kulkee koko ajan parempaan suuntaan
- Raha-asioissa havaittavissa pienimuotoista kehitystä (lue: olen oppinut säätelemään menojani)
- Saan töissä koko ajan enemmän vastuuta
- Olen oppinut luovuttamaan oikeissa paikoissa; tällä hetkellä näyttää siltä etten tule valmistumaan säädetyssä ajassa. En siis ota "liikaa" stressiä siitä vaan annan asian hoitua omalla painollaan. Valmistun myöhemmin kuin luokkakaverit, no big deal, töitä riittää silti enemmän kuin tarpeeksi
- Näillä näkymin ehdinkin pitää noin viikon loman ennen koulun alkua
- Olen ollut niin onnekas että olen voinut solmia ihmissuhteita sellaisten henkilöiden kanssa jotka tuottavat minulle melkeinpä päivittäistä iloa
- Tänä viikonloppuna pääsen käymään ensimmäistä kertaa 4 kuukauteen kotona ja näkemässä kavereita sekä ennenkaikkea oma koiraani

edit. Hitto tuliko niitä noin monta! :hyper:

Viimeksi muokattu:
Mukava viikonloppu tulossa :D

Tämä on Neukun pakkishistorian eka viesti uudella MacBookilla. 20min sitten lähetti toi koneen ja nyt jo surffaan langattomasti. Windowssilla samaan olisin kyennyt ehkä 3:ssa päivässä.:D

otin 3 viikkoa takaperin lopputilin, tulikin jo 6 vuotta paiskottua samassa pajassa. nyt on tulevaisuus auki. kyllä pomolla ja työkavereilla leuat loksahteli...

työttömyys kun koittaa ensi perjantaina, lähteepi emäntä myös samalla siunaamalla lappiin viikoksi vaeltamaan. elikkäs viikko todellista laatuaikaa tiedossa :)

kärmeskin paratiisissa on, kävin tänään työpaikkahaastattelussa. saas nähdä...

Tämä on Neukun pakkishistorian eka viesti uudella MacBookilla. 20min sitten lähetti toi koneen ja nyt jo surffaan langattomasti. Windowssilla samaan olisin kyennyt ehkä 3:ssa päivässä.:D

Onkos muuten kiva laite? Oliko eka mäkki vai onko käyttökokemusta moisista jo aikaisemmen? Itellä on kovana haaveena vielä joskus tuollainen omistaa. :kuola:

Viime yönä töistä tullessa näin meidän parkkipaikalla 2 autovarasta. Kolmen partion kanssa saatiin ne kiinni. Vit*n rosmot! Mut jäivät onneksi kiinni. Yön hyvä työ tehty.

Mitä todennäköisin syy pitkään jatkuneisiin vatsavaivoihin löytyi vihdoin ja viimein. Ei ollutkaan keliakia, mitä aluksi epäiltiin vaan maitoproteiini. Olotila on aivan toinen ja virtaa riittää enemmän kun ei ole vatsa koko ajan sekaisin. Lisäks viikon päästä alkava vaihto-opiskelu siintää jo mielessäin, eli pääsee löträämään hyvillä saksalaisilla olusilla :rock: ja lisäks :hyper:

Onnittelut. :) Itselläni on vanhempaa mallia oleva Applen läppäri (PowerBook G4) enkä tulisi nykyään ilman sitä toimeen. Tuon vanhan Windows-pöytäkoneen voisi myydä pois, jollei sitä kovalevytilaa ja sinne ripattuja DVD:itäni tarvittaisi. Ehkä sitten joskus saan sinne Mac Pron, niin ehkä taas viitsii vaivautua pöytäkoneenkin eteen istuskelemaan. Applen läppäri+wlan yhdistelmä :rock:.

Onkos muuten kiva laite? Oliko eka mäkki vai onko käyttökokemusta moisista jo aikaisemmen? Itellä on kovana haaveena vielä joskus tuollainen omistaa. :kuola:

Aivan ihana vehje. Emäntäkin, joka ei yleensä nakkaa paskaakaan koneista, kehui hyvännäköiseksi ja yllätin sohvalta kone sylissä äsken kun tulin kotiin. Hieman ontuu vielä navigointi kun on eka läppäri ja tottunut hiirtä tuuppimaan. Macilla duunia olen tehnyt noin 8 vuotta, mutta kotona ollut ennen tätä aina pc:n rumilus.

Hauiksen ympärys kasvanut 3 cm tasan yhdessä vuodessa. Siitä n. 1 cm on tullut parin viimesen kuukauden aikana. No joo, ilot ne ovat pienetkin :)

Hauiksen ympärys kasvanut 3 cm tasan yhdessä vuodessa. Siitä n. 1 cm on tullut parin viimesen kuukauden aikana. No joo, ilot ne ovat pienetkin :)

Hyvä tyttö! Kyllä sen kuvistakin huomas! :worship:

Meiksin ilonaiheet on huomenna alkavassa lomassa. Enää 3 päivää Kroatian matkaan :love:

Hyvä tyttö! Kyllä sen kuvistakin huomas!

Voi kiitos! Oon tässä todellakin kaikkeni yrittänytkin tehdä :).

Enää tämä ja huominen kesätöitä jäljellä :rock:!

Jopa nukutti viime yönä. 12 tuntia täysin taju kankaalla, nyt on levännyt olo. Mikään ei voita viileässä mökissä nukkumista. Kyllä jaksaa taas treenata!:)

Tänään salille

Suositut

Back
Ylös Bottom