Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
1kk-ikäinen vauva nukkui 7h yöunet :)
Aurinko paistaa.
Saatiin uusi aita pihalle (rivitalo).
Saan uuden kameran kun sain entisen kaupaksi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sain valmiiksi kaverin polttarikansion. Aikaa, rahaa ja vaivaa kului, mtuta tuli kyllä hieno muisto kyseisestä tapahtumasta vaikka itse arvostelenkin. Oman käden onnistunutta jälkeä on kyllä ilo katsoa. :)

Hoho. :D Sain työpaikalle käsin kirjoitetun kirjeen, joka ei liity millään tavalla työtehtäviin. Voiko tämmöistä tapahtua 2000-luvulla? Näköjään voi...

Perinteikkyys on joskus syntisen kaunis asia.

Meille syntyy tammikuun 19. päivä uusi perheenjäsen. Ihan hirveätä miten aika matelee hitaasti kun ei malttais millään odottaa että saa oman nyytin syliinsä :haart:

Löysin sittenkin erään kesken jääneen esseen kässärin, jonka olin hukannut joskus alkuvuodesta!! Eipä tarvikaan selata uudestaan kaikkia lähteitä ja hajoilla niiden kanssa!

Ihana viikonloppu takana. Kouluhommat saa taas vauhtia kun sain erävoiton omasta laiskuudestani. Työasiat menee eteenpäin. Elämä on nyt kaikinpuolin :) .

Koulu alkaa sujua pienien alkuvaikeuksien jälkeen ja ympärillä on oikein misuja mistä valita. Nyt ei oikein ehdi kirjoittelemaan. Reeni ja koulu vievät kaiken ajan.

Huomenna viimeinen työpäivä tälle kesälle... Yippee!!

Sain elämäni ensimmäisen työpaikan "suhteilla". Liittyy jopa alaan jota opiskelen, ihan cv-materiaalia!

..vaikka liekö tuolla väliä, kun ihan muun alan hommia teen pääasiassa, mutta vaihtelu virkistää..!!:D

Sain työssäoppimispaikan Hirvoxilta :)
Nyt pitää toivoa että on hyvä ilmapiiri ja mukava paikka kun siellä pitää 9 viikkoa viihtyä syksyllä/talvella.

Voi ei... Sain kyllä aikamoiset kehut pomolta :D Kuulemma ei ole näin uskomattoman hyviä työntekijöitä ennen ollut ja sitten selitteli siinä mun aikaansaannoksia. Ja kun kyseessä on kuiteskin kohtalaisen iso työpaikka, ei tämä juttu ole mikään pieni! Pitää kuulemma tulla takas töihin kunhan valmistun :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom