Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hohhoijaa. On tämä sinkkuelämä rankkaa ja ennenkaikkea kallista. Hauska ja alkoholipitoinen ilta takana reilun kolmen viikon duunin ja treenin jälkeen. Mielummin sitä kuitenkin upottais huntin rahaa johonkin fiksumpaan kuin mahdollisesti jonkun tytsyn tapaamiseen.
Itseasiassa nyt kun asiaa miettii niin miksi mä menin tarjoomaan niitä juomia kavereilla, miksi mä menin taksilla himaan jne. Summa summarun - alkomahooli on saatanasta.
Sinänsä tyhmää tuo baarissa käyminen ja varsinkin ristiriitaista. Itse kun miettii omaa elämää ja omia elämän arvoja, niin sitä haluaisi sellaisen tyttöystävän joka urheilisi, noudattaisi terveellisiä elämän tapoja ja joka ei ravaisi baarissa joka viikonloppu. Ja todennäköisesti en tuollaista tule baarista löytämään. Mutta miksi sielä kuitenkin sitten käy? Ehkä sen takia että kuvittelee jollain hassulla tavalla siellä tapaavan sattumalta sellaisen ihmisen josta oikeasti kiinnostuisi, vaikka sitä vahvasti epäilenkin. Tämän perusteella olisi fiksuinta vain jättää tuo baarissa käyminen kokonaan väliin ja luottaa vain sattumaan. Mutta sattumaan taas ei voi luottaa liikaa, vaan uskon että sopivan neidin löytäminen vaatii myös sitä yrittämistä. Ristiriitaista vai mitä?
Ja mikä tämän postin tarkoitus oli? En itseasiassa tiedä enää, enkä myöskään sitä että menikö tämä lopppujen lopuksi edes oikeaan topikkiin. :lol2: Mutta kait tästä joku sai jotain ajateltavaa, tai edes krapula lukemista. Mutta nyt taitaa tuo sänky kutsua liian voimakkaasti jo meikäläistä. Katellaan päivällä uudelleen kunhan luen tätä uudelleen ajatuksella läpi. Öitä.
nonnyyn nyt sit vaihettiin sormukset.
iloinen olo on
nonnyyn nyt sit vaihettiin sormukset.
iloinen olo on
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=1188634&postcount=2231
Nyt tuli tehtyä iso virhe? :D