Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On kivaa, kun sataa ja voi olla sisällä ja fiilistellä ja puuhata jotain sadepäiväjuttuja :) toivottavasti ei silti sada, kun lähden lenkille. Tina suuttuu muuten!

Treenit meni aivan helkkarin hyvin! Oli energiaa aivan saat***sti, kun nautin kofeiinia ennen treeniä ja söin suklaapatukan. Kaikissa liikkeissä meni tosi hyvin ja monessa sarja- ja sarjapainoennätykset paukkuivat uusiksi! :5: :rock:

Koulussakin menee tosi hyvin! :)

Musta tulee eno! :hyper: Vähänkö hienoa! Ihan hemmetin siistiä, siis käsittämätöntä. Huh huh! Onneks pitää lähtee jujutsuloimaan josko siellä rauhottuis.

MIELETÖNTÄ!

Mä veikkaan että juoksen huutaen maratonin sitten kun omia vesseleitä alkaa pulpahtelemaan.

:maailmanleveinhymiö:

Olen löytänyt taas vyötäröni. Dieetti alkaa tuomaan vihdoinkin jotain näkyvää aikaan :)

Viimeksi muokattu:
Kävin parturissa ja olen erittäin tyytyväinen nuoren naisen näppäriin sormiin.. Huomenna vika duunipäivä ennen lomaa. Saan vihdoinkin koiran kotiin sunnuntaina..

Kyllä on mukavaa!

Sain odottamattomalta, mutta, ei suinkaan epämiellyttävältä henkilöltä meiliä, pitkästä aikaa :)

Musta tulee eno! :hyper: Vähänkö hienoa! Ihan hemmetin siistiä, siis käsittämätöntä. Huh huh!
Musta tuleekin eno jo toistamiseen. :kippis1: Parasta sisarten lapsissa on, että ne voi aina lykätä takaisin vanhemmilleen myrkkypäästön jälkeen tai itkupotkuraivarin alettua. :D

Musta tuleekin eno jo toistamiseen. :kippis1: Parasta sisarten lapsissa on, että ne voi aina lykätä takaisin vanhemmilleen myrkkypäästön jälkeen tai itkupotkuraivarin alettua. :D

Musta tuli eno jo kolmannen kerran pari viikkoa sitten. (pakko kuitata ;) )

Musta tulee eno! :hyper: Vähänkö hienoa! Ihan hemmetin siistiä, siis käsittämätöntä. Huh huh! Onneks pitää lähtee jujutsuloimaan josko siellä rauhottuis.

MIELETÖNTÄ!

Mä veikkaan että juoksen huutaen maratonin sitten kun omia vesseleitä alkaa pulpahtelemaan.

:maailmanleveinhymiö:

Onko tuo nyt noin kivaa muka? Mun sisko jo kolmannen muksun pyöräytti ja eipä paljoa tee mieli kylään mennä, kun eläintarha siellä vaan odottaa. Noo, sillo voi mennä, jos jostain kumman syystä rupeaisi tekemään mieli omaa jälkikasvua, siskon luokse vaan ja kappas, ei tee mieli lapsia taas puoleen vuoteen :D

Viimeistä duunipäivää jäljellä nykyisessä duunissa tasan 3h ja sit :kippis1: ja ens viikoksi isän kanssa Lappiin kalasteleen. Sen jälkeen vielä viikko lomaa kotosalla ja sit alkaa uusi duuni ja uudet haasteet:whip: Aivan mieletön fiilis! Tänään ei voi vituttaa mikään:worship:

Petei sanoi:
Onko tuo nyt noin kivaa muka?

On se ainakin sen ensimmäisen kohdalla :).

Iloista tässä päivässä on se että viimonen päivä duunia ja kohta taas takaisin kouluun. Tuli jo ikävä tässä 7,5kk aikana. Jos sitä sais vaikka valmistuttua tän lukukauden jälkeen ingengöriksi.

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!

Nyt kävi kyl mieletön munkki kerrankin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom