Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"Life really is generous to those who pursue their destiny."

:haart:

Pääsin PC:stä ja Windowsista eroon ja MacBook tilaus sisässä.

Tähän astisen elämäni suurin palkka kolahti eilen tilille :hyper:
Miinuspuolena mainittakoot että jouduin sen myötä perumaan opintotuet loppuvuodelta...
Ja mahdollisesti vielä tulee sen verran töissä käytyä että pitänee maksaa entisiäkin takaisin.

Sain uuden työpaikan. :) Pystyn sopimaan jokaisen työvuoron sillai, kun itselleni sopii, ja jos mulla on kiireinen viikko, niin ei ole pakko ottaa töitä vastaan ollenkaan. Sopii aika hyvin opiskelijalle. ;)

Uskomatonta miten elämä voikaan heitellä... Pari mennyttä päivää oli aika harmaata, mutta tänään sain aivan uskomattoman, upean ja yllättävän tiedon!!! Mieli muuttui kertaheitosta ja nyt voisinkin hyppiä kattoon.

Työ- ja opiskeluasiat tuntuu järjestyvän, vielä ainakaan ei konkurssi siinnä silmissä.

Wihii, ja huomenna pääsen kotiin moikkaamaan kaikkia rakkaita.

Eleonoora sanoi:
Sain uuden työpaikan. Pystyn sopimaan jokaisen työvuoron sillai, kun itselleni sopii, ja jos mulla on kiireinen viikko, niin ei ole pakko ottaa töitä vastaan ollenkaan. Sopii aika hyvin opiskelijalle.
Hieno homma tämäkin. Onnea työpaikan johdosta ja tsemppiä myös alkavaan opiskeluun!

Koulussa meni mukavasti vaikka 8 tunnin päiviä joka päivä :) Sain salilta lainaksi levyn (no otin siis:D) jossa on helvetin hyviä biisejä :rock:

Asiat alkaa loksahtelee kohdillee.
Opettaja kehu päättötyötä. Olen nyt projektiluontoisessa hommassa samaisessa paikassa mihin tein päättötyön ja nyt eilen mua kysyttiin josko opettilisin siihen myynti inssin hommiin (ihan luksus homma, mitä on seurannu vierestä).

Näiden asioiden summana menin ja sijoitin 10e:tä vihdoinkin vippiin. Pääsee ihaleinee NGV:tä :rolleyes: ja ehkä hiuka mimmejäkin ;)

Hienoja asioita tällä hetkellä tulee mieleen:

Että saan 10 vuoden passin kun maasta poistumiskielto ei ole enään voimassa, ja pääsen ehkä venäjän lastenkoteihin viemään vaatteita ym ym.

Järjestysmieskortin saan suorittaa 2 vuoden sisään.

Luxusta on että kotona odottaa 7kk vanha poikanen vaimoni kanssa milloin tuun kotiin koululta. Hampaita pojalle on tulossa kahden alahampaan kaveriksi joten kiukkuinen on mutta sen kestää kyllä :)

Sain viikon verran vapaata töistä, jeba. Vielä, kun ehtisi pitää sen joskus.

Mulla puhkesi vajaa kuukausi sitten fillarista takarengas ja oon ollu niin rikki-poikki-väsyny etten oo saanu aikaseksi sitä paikkailla vaikka paikkatarpeetkin ostin. Kävelin kaikki duunimatkat yms. fillaroimisen sijaan:rolleyes: noh,nyt sitten eilen sain aikaseksi taluttaa fillarin huoltoon tuohon puolen kilometrin päähän ja tänään hain sen toimivana takasi. Voi sitä vauhdin hurmaa :D olo oli kun pikkupojalla uuden pyörän saadessaan,pienistä asioista sitä ihminen saa ittensä onnelliseks :D

Ilostuttaa tosi paljon ihmiset, jotka omalla toiminnallaan, tai oikeammin pelkällä positiivisella tavallaan suhtautua asioihin, saavat muut ihmiset iloiseksi. Tällä kertaa kyseessä oli töihin liittyvä ihminen ja pelkkä yksi lause sähköpostilla, mutta jotkut ihmiset vaan osaavat - ja ihan ilman ylisanoja. Pitäisi itsekin miettiä, miten paljon pienellä huomioimisella voi toisten elämää ilahduttaa! :)

Suositut

Back
Ylös Bottom