Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
:D Kyllä on elämä kohdellut Armadilloa hyvin viime aikoina. Kesä isolla koolla, oikeata lomaa ja kaikki ihanat lomajutut. Ja vielä on paljon lomaa jäljellä :rock:, tosin vasta heinä-elokuun puolella. Ehkä myös oma rento asennoituminen elämään yleensä on vaikuttanut vähän ;).

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Rockenrolf! Tän duunipäivän kun vielä kärvistelee, niin pääsee viikonlopun viettoon, eli lukemaan kolmisensataa sivua kuivaa teoriaa ja sunnuntaiksi tuskastelemaan ja vanhoja ystäväisiä näkemään. :rock:

Tänään alkaa loma, parhautta! Pääsen också hakemaan mun uuden puhelimen, jota onkin jo odoteltu pitkä tovi. Viikonloppu mene varmaan auringossa loikoessa ja uudella lelulla leikkiessä. 5 x parhautta. :)

Loma, maailma ja elämä - täältä tullaan!!!!! :)
Kesäfiilistä kaikille pakkislaisille t. dear_a :)

Oon iha paskassa kunnossa MUTTA silti on hienoa kun pitkästä aikaa lihakset ovat kipeät myös sen vuoksi, että niillä on tehnyt jotain. Kivaa on myös uusi pinkki ja vihreä tukka :D

Päätin juuri että pidän tänään mässypäivän. :kuola: :kuola:

Voi tätä fiilistä. Heräsin tossa 15 yli seitsemän omia aikojani, käväisin HIITtaamassa, suihkussa ja söin aamiaista. Samaan aikaan kämpillä on pari kaveria nukkumassa arvatenkin tolkuttomassa krapulassa. Hehhehhee, ei ois varmaan oma fiilis likellekään näin hyvä jos nuo ei herättyään toivoiskaan kuolemaa. :evil: Nyt vaan kahvi porisemaan ja lukemaan, 200 sivua to go.

Slarto, mä en tiedä monta niin hyvää aikaa päättää mässypäivän vietto kuin noin tuntia ennen sen loppumista. Ei paljon pääse repsahtamaan. :)

Jees nyt menee hyvin, intti lähenee loppuaan ja pääsee taas kunnolla panostamaan salitouhuun. Parasta on se että olen nyt käynyt 4 viikkoa kohtuu aktiivisesti salilla ja keho ottaa tosi hyvin näköjään treeniä vastaan, tulokset noussu aikasta hyvin. Ehkei mun geenit olekkaan ihan niin perseestä :rock:

Eilen 45km ja tänään 42km maastopyörälenkki upeassa säässä. Kummelia lainaten voisi kysyä "Onko nyt hjuva fiilis?" ja vastaus olisi myönteinen.
Nyt suihkuun ja tankkaamaan safkaa.... ----> :kuola:

Nyt mä olen tosi iloinen kun koiralla oli niin hyvä aamu! :haart:

Asun nyt sellaisella aika mukavalla ranta-alueella, koiran ulkoilutusmahdollisuuksista ei voi valittaa. Mutta täällä ei ole yhtään isoja koiria, kaikki koirat jotka tulevat vastaan ovat pieniä ja pelokkaita, eikä koiralla siis ole yhtään kavereita täällä, mikä surettaa. Katsoin eilen netistä lähimmän koirapuiston, ja aamutuimaan lähdimme sinne sitten kävelemään. Pitkien etsintöjen jälkeen puisto löytyikin, ja siellä oli onnekseni 2 muuta hyväluonteista moppea, sekaan vaan! Koirien omistajatkin olivat mahdottoman hyviä tyyppejä. Koirat leikkivät jonkun tunnin yhdessä jonka jälkeen lähdimme koiraporukalla sitten rämpimään kauemmas järveen uimaan. Sieltä kotiin tullessa kävin katsastamassa toisen koiranomistajan kertoman uimarannan jossa saa koiratkin olla, koira pääsi uimaan moneen otteeseen ja leikkimään toisten kanssa koko päivän alkupuoliskon! Se oli sitten iloinen :)

Nyt saan minäkin sitten aamupalaa, vähän venähti, mutta ei haittaa. Koira kuivattelee itseään vielä auringossa tyytyväisenä. Sen eilen syömä pieneläimen raadon luuläjäkään ei ole sitä näköjään tappamassa, hölmö piski. Ja kohta polkemaan salille ihanassa säässä. Ja tutkinnon arvosanat tulivat ulos ja minä pärjäsin aivan mahdollisimman hyvin, viikon päästä hakemaan hassu hattu ja kaapu päällä mokomaa paprua katedraalissa ja sitten voinkin olla juristi. hyvä päivä on.

Itä voitti miesten superpesiksen Itä-Lännessä :haart:!

mun isovanhemmat on niiiiin ihania <3
ne tukee MUA kaikessa ja rakastaa MUA sellasena kun olen, toisin ku mun vanhemmat jotka rakastaa ihmistä joita ne haluis mun olevan.

Elokuun alussa norjaan asuntoautolla :rock: Vain tyttöystävä mukana ei ylimääräsiä ruikuttajia :) Saan sittenkin viettää kesälomaa ja viel eukon kans samaan aikaan :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom