Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Paavo Nurmi marathon takana. Nyt olo rasittunut, kipeä, jumittava mutta ah, niin onnellinen. Lisäks hierojatyttöset oli niiiiin mukavia. :)

Etureisien "pisara" ja perse, sekä pohkeet jumittaa helvetisti. Vatsalihaksetkin on kipeänä. Mutta ruokahalu ei oo pitkään aikaan ollu yhtä hyvä. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voitto 30 hengen SNG pokeriturnauksesta :rock:

Eihän tuo vielä mikää "oikea" turnaus ollut, mutta voitto mikä voitto :)

Maanantaina olisi haastattelu isoon mun alan firmaan (ja vaikuttaa aika lupaavalta). Ainoa miinus on, että palkka on alkuun hiukan alakanttiin, mutta jospas sitä pääsisi hiukan hilaamaan ylöspäin kunhan näyttää kykynsä ensin. (Tai jos saisi ensin sen duuninkin... :D )
Jees, tänään tuli käytyä haistattelussa ja tarinat kesti puolisen tuntia. Lupasivat ilmoitella.. Juuri olin päässyt kotiin niin puhelin pärähti ja sanottiin, että "paikka on teidän". :D

Hieno homma, että on hiukan vakaampaa duunia taas ja kenkä ison talon oven välissä (isompia pestejä silmällä pitäen).

Jees, tänään tuli käytyä haistattelussa ja tarinat kesti puolisen tuntia. Lupasivat ilmoitella.. Juuri olin päässyt kotiin niin puhelin pärähti ja sanottiin, että "paikka on teidän". :D

Hieno homma, että on hiukan vakaampaa duunia taas ja kenkä ison talon oven välissä (isompia pestejä silmällä pitäen).

Juu ei tuota palkkaa kannata ihan kärkeen tuijotella. Itse aloittelin aikoinaan isossa firmassa harjoittelija ja "palkan" maksoi KELA kun osa kavereista nosti harjoittelustakin isoa rahaa. Ei sillä kamalasti juhlittu mutta sitten neljän kuukauden harjoittelun jälkeen firma ottikin mut omalle palkkalistalleen ja siitä se lähti. Jatkoin alkuun harjoittelija mutta palkan maksoikin jo talo.

Onnea duunipaikasta :thumbs:

Aaa jee, ylennys!!! :rock:

Pomo tuli sanomaan, että pitäis vähän jutella. Kysyin, että millos jutellaan, niin heti kuulemma. Vähän jänskätti, että tuleekohan shittiä, mutta vitut...uusi toimenkuva!

Kun kävin tänään aamulla yhdessä ruokakaupassa hälytyskäynnillä, niin siellä yksi vanhempi naismyyjä totesi nuorelle kauniille brunetelle että aiheutin taas hälytyksen, mutta ei se haittaa kun täällä käy niin komeita nuoria miehiä. :) Pisti hymyilyttämään kun oli muuten koko yövuoron ajan vituttanut. Tänään tuli kans käytyä salilla viikon lepotauon jälkeen. Treeni ei kulkenut hyvin mutta oli silti kiva käydä "pitkästä aikaa" nostelemassa.

Tuli mentyä naimisiin perjantaina ja lauantaina ryypättiin isolla porukalla, soiteltiin punkkia ja pelattiin krokettia! (ja katseltiin naisvieraiden tissejä) ;)

Tuli mentyä naimisiin perjantaina ja lauantaina ryypättiin isolla porukalla, soiteltiin punkkia ja pelattiin krokettia! (ja katseltiin naisvieraiden tissejä) ;)

Onneks olkoon! Asiallisen kuuloset häät. :rock:

Jos ite erehdyn naimisiin, tehdään se myös tyylillä, ei perinteisesti. Tosin eukko on tästä hyvin paljon eri mieltä.

Juu..ei ollu perinteiset häät...otin appiukolta solmion ja poltin sen sytkärillä tuhkaksi..
Hienoa oli, vieraita joku 40-50 ja viina virtasi. Nyt ollaankin sitten kuivin suin ja ajatellaan taas puntti-juttuja:)

-Juhannusheilasta tulikin kesäheila
-Ihanat ilmat
-Ens viikko lomaa töistä
-Jarkko Niemisen menestys Wimbledonissa
-Rakkaat ihmiset

Olutta, G´n´R:n Live Tokyo DVD:ltä, aurinko paistaa, kohta terassille, terassilta jännittämään Saksa-Italia peliä baariin screeniltä... Elämä on ihanaa. :)
Vielä, jos Saksa hoitaa illan pelin, niin en valita enää koskaan mistään.

Ehkä. No, en varmaksi lupaa kuitenkaan...

Ensimmäistä kertaa ihan helevetin pitkään aikaan reenaaminen tuntu hyvältä ja lyönnit lähti hyvin. Nyyh. Hienoo.

Lapsuudenkaverin häissä viime viikonloppuna.Oli helkatin kivaa.:)
Naisystävä tulee viikonloppuna mun luo moneks päiväks.:)
Ens viikol alkaa kesäloma!!!:)
Siinä on iloa kerrakseen

Sain varmistella tänään salin suurinta korstoa ja tuli sitten smalltalkkia heitettyä kanssa. Hän tulee neuvomaan mulle tekniikkajuttuja kun on tarvetta sille. Tänään tein kaiken kuitenkin oikein :)

Tänään gunnareitten keikka :rock: Vihdoinkin jääkaapissa ja vatsassa 6-pack yhtäaikaa. Tämän päivän jälkeen tosin molemmat on varmasti mennyttä.
Mutta mitäs sitä stressaamaan tässä kun kerran on lomalla ja kelitkin on noin 'huonot'.

Tänään gunnareitten keikka :rock: Vihdoinkin jääkaapissa ja vatsassa 6-pack yhtäaikaa. Tämän päivän jälkeen tosin molemmat on varmasti mennyttä.
Mutta mitäs sitä stressaamaan tässä kun kerran on lomalla ja kelitkin on noin 'huonot'.

Huomenna keikka :rock: Ei siksareita kummassakaan, joten ei mitään menetettävää :whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom