Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jees, tänään tuli käytyä haistattelussa ja tarinat kesti puolisen tuntia. Lupasivat ilmoitella.. Juuri olin päässyt kotiin niin puhelin pärähti ja sanottiin, että "paikka on teidän". :DMaanantaina olisi haastattelu isoon mun alan firmaan (ja vaikuttaa aika lupaavalta). Ainoa miinus on, että palkka on alkuun hiukan alakanttiin, mutta jospas sitä pääsisi hiukan hilaamaan ylöspäin kunhan näyttää kykynsä ensin. (Tai jos saisi ensin sen duuninkin... :D )
Jees, tänään tuli käytyä haistattelussa ja tarinat kesti puolisen tuntia. Lupasivat ilmoitella.. Juuri olin päässyt kotiin niin puhelin pärähti ja sanottiin, että "paikka on teidän". :D
Hieno homma, että on hiukan vakaampaa duunia taas ja kenkä ison talon oven välissä (isompia pestejä silmällä pitäen).
Pisti hymyilyttämään kun oli muuten koko yövuoron ajan vituttanut. Tänään tuli kans käytyä salilla viikon lepotauon jälkeen. Treeni ei kulkenut hyvin mutta oli silti kiva käydä "pitkästä aikaa" nostelemassa.Tuli mentyä naimisiin perjantaina ja lauantaina ryypättiin isolla porukalla, soiteltiin punkkia ja pelattiin krokettia! (ja katseltiin naisvieraiden tissejä) ;)

Tänään gunnareitten keikkaVihdoinkin jääkaapissa ja vatsassa 6-pack yhtäaikaa. Tämän päivän jälkeen tosin molemmat on varmasti mennyttä.
Mutta mitäs sitä stressaamaan tässä kun kerran on lomalla ja kelitkin on noin 'huonot'.
Ei siksareita kummassakaan, joten ei mitään menetettävää :whip:Tänään gunnareitten keikkaVihdoinkin jääkaapissa ja vatsassa 6-pack yhtäaikaa. Tämän päivän jälkeen tosin molemmat on varmasti mennyttä.
Mutta mitäs sitä stressaamaan tässä kun kerran on lomalla ja kelitkin on noin 'huonot'.