Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Äsken tuli soitto ja pyyntö työhaastatteluun :eek:

WOHOO WOHOO! :whip:

koko samperin päivänä pystyny töitä tekeen kun jännittyneenä odottanut ja odottanut...Mutta nyt helpottaa ja riemu on mitä suurin, pikkusysteri sai juuri poikavauvan :haart: :haart:

Miten mä jaksan odottaa kuukauden että pääsen sitä nuuhkimaan :haart:

elämä on ihanaa :D

Olari sanoi:
Äsken tuli soitto ja pyyntö työhaastatteluun :eek:

WOHOO WOHOO! :whip:

Meni hyvin WOHOO!! :5: :thumbs:

Lopputyö kirjoitettu, 1tunti jäljellä duunia ja sitten kuukauden loma. Ehkä vittumaisimman kevään jälkeen mitä ikinä olen kokenut niin nyt hieman jopa hymyilyttää. Hyvää jussia vaan kaikille :)

Entisestä työpaikasta tuli kirje. Jotain työntekijöiden yhteisiä rahoja maksavat ensi kuussa vielä 73e :)

Leelucky sanoi:
mennään yhtä#hauiksen kanssa juhannuksena festarihommiin. Sain tänään tietää meidän työvuorot ja ne oli jaettu niin, että kaikki juhannuksen työtunnit menee yhteen letkaan. Nyt ois siis kolmen päivän festariranneke molemmille ja teoriassa mahdollista katsoa kahden päivän esiintyjät ihan vapaalla ja muutenkin vietellä juhannusta. Käytännössä sitten tarvii katsoa miten 22tuntisen työvuoron päätteeksi jaksaa enää itse juhannuksen viettoon ryhtyä :)

Siinähän se on meillä ilmanen humala:kippis1: Vastaa varmasti jonkinlaista määrää paukkuja vedettynä ykkösellä huiviin. Nyt on jo ihan tööt, kun ei ole pystynyt varastoon nukkumaan tuon helteen takia, mutta kyllä siitä selvitään:whip:

Asenne ratkaisee:anssi:

:)

Kaikesta vitun paskasta huolimatta on silti ihan hyvä fiilis. Ei jaksa välittää kaikista ihme jutuista. Pääsee mökille rauhaan, ottaan keikua ja grillaileen ja saunomaan. :)

Juhannus on vain kerran vuodessa, Suomen kesä on lyhyt mutta ihana. :)

Muutin tyttöystävän kanssa saman katon alle. :haart:
Vaikka joutuu nyt juhannuksenakin painamaan pitkää päivää töissä, niin on koko ajan hyvät fiilikset kun tietää, että pääsee ihanan tytön kainaloon illan päätteeksi. :)

Nyt ois siis kolmen päivän festariranneke molemmille ja teoriassa mahdollista katsoa kahden päivän esiintyjät ihan vapaalla ja muutenkin vietellä juhannusta. Käytännössä sitten tarvii katsoa miten 22tuntisen työvuoron päätteeksi jaksaa enää itse juhannuksen viettoon ryhtyä :)

Näinpä kävi että töiden jälkeen ajeltiin muumioina 60kilometriä ja nukkumatti tuli samantien kun pääsi kotiin, vaikka oli tarkoitus valvoa sisulla iltaan ja korjata rytmi samantien. Mukava kokemus oli jälkeen kerran tuo festarityöskentely,haukkarille eka kerta eikä sekään hirveesti valitellu vaikka vuoro oli pitkä ja vähillä unilla lähdettiin se hoitamaan alkuunsakin. Mönkijöillä päästeltiin "peräkanaa" koko viimeyö vahtimassa nukkuvia juhannusjuhlijoita ja ihan mukavia hommia kaikenkaikkiaan tuli muutenkin tehtyä :)

MÄ VOITIN KENOSSA 1397 EUROA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :rock:

Hehee, ei oo darraa, kaikilla muilla on; pepsi max-linja teki tehtävänsä! Nyt juoksemaan aroilla kuni villi orhi. Jos vaikka sais päässään olevaa kaaosta selkeämmäksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom