Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Tänään gunnareitten keikka :rock: Vihdoinkin jääkaapissa ja vatsassa 6-pack yhtäaikaa. Tämän päivän jälkeen tosin molemmat on varmasti mennyttä.
Mutta mitäs sitä stressaamaan tässä kun kerran on lomalla ja kelitkin on noin 'huonot'.

Tänään myöskin keikalle ja lomallakin ollaan vielä pari viikkoa!!:)
Muutama siideri jo tuli otettua kun tossa kävi rannalla makailemassa.:kippis1:
On kyllä hyvä fiilis päällänsä..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Elämä menee hyvin ja ihmissuhteet myös :) Töissäkin on ollu ihan kivaa, nyt ei ees enää vituta se että ei oo jaksanu käydä treenaamassa. Ei kesällä oikeen iske toi punttis...

uskaltauduin eilen ostamaan kahden vuoden harkinnan jälkeen uuden läppärin. Oon pikkasen pihi ukko osteleen mitään kalliimpaa ja tää on nyt sitten tosi iso juttu mulle :D

Jee osasin eilen avata lattiakaivon. Eipä riitä se, että siivoaa sieltä ritilän alta, vaan se jokin muoviosa täytyy repiä pois, niin saa siivottua sieltä. Eipä nouse enää vedet lattialle.

Aikaisemmalta salilta kasvotuttu ulkomaalainen mies sattui tänään salilla ensimmäistä kertaa n. 1/2 vuoteen. Moikattiin tavalliseen tapaan ensin ja sitten sarjojen välissä hän tulee lähemmäs ja sanoo:
" Your hair is different this time. You look much more beautiful with this short hair." Mä sain vain öhkäistyä suustani kiitokset kun olin niin keskittynyt jatkamaan taas seuraavaa sarjaa.

If you happen to read this, thanks again! :D Tuollainen täysin yllättävä kommentti oli kyllä päivän piristäjä.

X, sä näytät hyvältä vaikka ilman hiuksia.

H0h0, tuota nyt ei usko itse Erkkikään :lol2:. Kiitos kauniista (mutta tosi yliampuvasta) ajatuksesta silti :love:!

/Yksityistä pohdintaa:/
On se kumma juttu kun toisaalta lyhyistä hiuksista on saanut tosi paljon kehuja, mutta toisaalta jotkut ovat kysyneet ihan suoraan että miks leikkasit hiuksesi! Pitkissä ja täten "normaalimmassa" hiuksissa ei ole ikinä tullut minkäänlaisia hiuksiin liittyviä kommetteja.../Pohdinta päättyy./

Nyt on kuulemma perjantai, ja Emission suruhuoraus konttorin katakombissa loppuu juuri tällä punaisella kellonlyömällä.

Menen Itäkeskuksen terassille nauttimaan herkku -olutta tuopista. Herkku- olutta, nam nam lurpsis. Te ette saa. Mä juon kaiken.

Lomat alkoi :rock:

Työt loppu ja lomaa.. :) (.. 2 päivää ennen ku inttiin lähtö koittaa)
Tän päivän treeni meni mukavasti ja salille sattui myös joku kuuma kisakireä mimmi treenaamaan. Ihme kyllä ei haitannu silti mun suorituksia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom