Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Laskeskelin tuossa että nyt kun olin juhannuksen töissä, taloudellinen hyötyni on >1000€.
Laskelma perustuu siihen että olisin vetänyt sellaisen 3 päivän ryyppyputken.
Nythän olin 3 vrk 2x palkalla töissä. Tilipäivänä hymyilyttää :)
Ja ei krapulasta tietoakaan nyt. Toisin kuin monilla muilla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt oli hyvä juhannus, mukavan lepposaa. Ja kaupassa ostin uimaboxerit jotka myyjä unohti veloittaa, joten ilmaset bögät tuli. :thumbs:

Oli hemmetin mukava juhannus! Nyt on väsynyt, raukea, edelleen hieman humalainen ja onnellinen fiilis. Oli hiton hyvä irrotus arjesta ja rutiineista.

Hyvä jussi. Kauniita naisia, hyvää keliä ja hyvin käyttäytyneitä festari-vieraita, paitsi yksi kaveri.

Tästä ei voi mennä kuin alaspäin enää..

Ei täs mitään hätää ole kamala nälkä, mutta hyvää ruokaa tulossa. Aamulla heräsin sateen ropinaan kullan vierestä :) Äiti on sairaalassa, mutta joka päivä paremmassa voinnissa.

Jesss! Sovittiin vaarin kanssa, että ostan siltä meidän kesäpaikan pois. Rantatontti jää perheelle, eikä mene perintöveroihin, tilaa on mihin rakentaa, parin vuoden päästä muutto (40 min ajomatka kotikaupungista) landelle!

- viikon ärsyttävimmät työt tehty ja nyt odotellaan vain perjantaita ja mp:n käynnistämistä klo 14.00
- loma alkaa perjantaina
- perustin uuden firman ja palkkasin sille tj:n
- vanhalla firmalla menee paremmin kuin koskaan, tavoitteet ylitetty +30 %

:D

kerrankin voi sanoa, että "Hyvä KELA!". Oli tänään tullut isyylomarahat tilille. Oon kuullut kaikkia kauhutarinoita, et käsitellyssä kestää n kuukautta, mut pistin hakemuksen menee pari viikkoa sitten ja tadaa!

Perjantaina alkaa vaan kesäloma, joten ihan kiva, että rahat tippu tilille ennen lomaa.

Meiksi lähtee nyt ostamaan Twilight Singerssiin liput :)

.... ei löydy sanoja, hymyilyttää vaan....
Tänään(kin) on nyt vaan niin hyvä päivä. :)

Olin oikeassa ja lääkäri väärässä, verikokeet vahvistivat oman diagnoosini. Nyt kun saadaan vielä lääkitys kohdalleen niin taitaa elämä kirkastua edes vähäsen.

Hyvää kesää Pakkislaiset armaat! Bandiitti lähti kesälomille, eikä takaisin tule...:hyper:

Ainakin 4 viikkoa oman pään mukaan menemistä, jipii!!!!:hyper: :hyper:

Maanantaina olisi haastattelu isoon mun alan firmaan (ja vaikuttaa aika lupaavalta). Ainoa miinus on, että palkka on alkuun hiukan alakanttiin, mutta jospas sitä pääsisi hiukan hilaamaan ylöspäin kunhan näyttää kykynsä ensin. (Tai jos saisi ensin sen duuninkin... :D )

iski spyware ja windows alkoi hälyttämään että critical joku hyökkäys.
troijalainen ilmeisesti, spyware doctorilla sain lopulta perattua muiden ohjelmien siihen pystymättä, JES.

en enää ikinä katso tuhmia sivuja

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom