Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ravinnekaupan setä kyseli multa kerran samaa, kun kävin ostamassa roteiinihormooneja.Ex-Tavis sanoi:-Salin työntekijä kysyi multa treenaanko syksyn kisoja varten!Wooooooot????
Leelucky sanoi:ja muutenkin vietellä juhannusta.
Venla sanoi:Hui, miksi viettelisit juhannusta kun sulla on jo Yhtä#hauista vieteltynä? :D
No joo. Tosi hauska juttu.
Leelucky sanoi:lisään juhannuksen kunniaksi henkistä kapasiteettiani 200% ja viettelen molempia ? ;)
Venla sanoi:Joo! Ja molempia hauiksia
Minä kun maalaistytönä teen kuitenkin taikoja juhannuksena eivätkä ne mulle itselleni toimi kuitenkaan koska olen niin paatunut, niin voisin taikoa teille energiaa ja kapasteettia, sekä henkistä että fyysistä. Kerään yhdeksän kukkaa tyynyn alle ja kierin ääläästi pellossa - ja kun festarityörupeaman jälkeen heräät Juhannuksen viettoon, näet vieressäsi Yhtä#Hauista! (Minä kattelen sinne kaivoon eikä siä oo ku vettä.)
Leelucky sanoi:energiaa ja kapasiteettia tarvitaan varmasti jo työputken aikanakin. Vielä kun saisit loihdittua mulle riittävän pitkää pinnaa örveltäviin zombijuhlijoihin niin ois mahtavaa ;)
Leelucky sanoi:kiitos, oot Venla paras
Sumu sanoi:Venla rulaa.
veijari sanoi:Venlalla oikea asenne!