Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Päiväni vaikutti menevät pahasti alamäkeen, olin noussut sängystä väärällä jalalla. Mutta noin 50 kauniisti hymyilleen thaitytön näkemisen jälkeen ei ollut enää murheista tietoakaan :haart:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Viikonloppu oli täydellinen!!! :) TUli käytyä hieronnassakin piiiitkästä aikaa ja kyllä huusi reidet hoosiannaa kun niitä availtiin.:eek: No pain no gain pätee tässä. Melkein paraninkin mutta tänä aamuna tuntui taas olo flunssaiselta kun yöunet meni v**uilleen muutaman idiootin takia, josta lisää vitutus tredissä. Eli viikonloppu oli siis MELKEIN täydellinen..

Aivan mahtava provinssireissu takana. Suurin osa viikonlopusta tuli vedettyä ilman paitaa. Arska tarttui, oli loistavaa musaa ja hyvää seuraa. Kallis, mutta onnistunut reissu. Ja In Flames pelasti provinssin aika hyvin kornin peruuttamisesta. :rock:

Viikonloppu oli täydellinen tytön kanssa ja se huipentui eilen -> kihloihin! :haart: :love:

Ru-kurssikin Haminassa alkaa kääntyä voiton puolelle - parin viikon päästä jo kurssijuhla.

Elämä hymyilee.

-Vinoprässissä 200kg rikki(204kgx10)!..Pienet on ihmisen ilot :D!

-Salin työntekijä kysyi multa treenaanko syksyn kisoja varten!Wooooooot????

Ex-Tavis sanoi:
-Salin työntekijä kysyi multa treenaanko syksyn kisoja varten!Wooooooot????
Ravinnekaupan setä kyseli multa kerran samaa, kun kävin ostamassa roteiinihormooneja.
Kyllä hymyilytti :D
Se oli tosin aikaa sitten, nyt varmaan mielessään tuumavaat, että bulkkaako toi johonki sumopainiotteluun.. :rolleyes:

No, omat iloiset asiat:
-Enää kaks ja puol päivää töitä tällä viikolla. Se on yks päivä vähemmän kuin normaaliviikolla.
-Ostin halvalla mallikappaleena GSus-polvihousut ja nämä on aivan tolkuttoman ihanat ja mukavat :haart:. Pitäs ostaa aina useemmat ja eri väriset, kun tämmöselle pökkelölle löytää hyvät housut.

Provinssi oli pelkkää sukseeta. Ei tullut sammuttua tai muuten liikaa puhalleltua ja jos heräsi oudosta paikasta niin seura oli hyvää. Keli oli aivan loistava vaikka vähän pistikin nahkaa punaiseksi.

Tulipa aika hyvä paketti naisfutiksesta opittua :D ja paljon hyviä tyyppejä tuli tutuksi. :thumbs:

Nyt sitten juhannusta oottelemaan joka menee kyllä ilman festareita.

-2 päivää (ja sekin liikaa) duunia ja alkaa kuuden viikon loma.
-40 ov:ta suoritettu viime lukukaudella ja loma alkoi koulustakin. Ei ollenkaan paha kun huomioi että oli duunissa täyspäiväisesti koulun ohella.
-30-kriisikiristely alkaa tuottaa tulosta 6-packin muodossa eikä viikonlopun mässäilykään harmita enää.
-Mopon mittarit tuli eilen ameriikasta, käytännössä käyttämättömät ja hintaa rahteineen n. 80 eekkeriä. Uusien hinta 1100, joten selkeästi elämäni paras Ebay-ostos.

-Kentin Du&jag döden kuulostaa niin kesäisen letkeältä että eiköhän nämä pari duunipäivää vielä jaksa. :)

- rahaa tulee ovista ja ikkunoista - ja kaikki kyllä meneekin. :(
- työt, joita enää puolitoista viikkoa jäljellä ja kehityskeskustelukin meni ok.
- "voisitko näyttää paperit?" :hyper:
- lomareissu alkaa jo kiinnostaa

Opintojen ja vuoden toiseksi viimeinen tentti takana ja se oli helppo!!! Vielä vähän pyristelyä vikan tentin kanssa ja sitten gradua viimeistelemään :hyper: Tässähän meinaa väkisinkin valmistua kohta!

Viiden päivän vapaat edessä ja huomenna mökille kaveriporukalla viettämään jussia!! Ja enää muutama työpäivä jäljellä ennen ku alkaa varsinainen loma:rock:

Sain vaihettua torstain työvuoron aikasempaan, eli pääsee alottaa jussin vieton aikasemmin :love:
Lisäks vertailtiin rusketusta tänään töissä, eipä kaverit pärjänny vaikka olivat just tulleet parin viikon lomalta turkista. Meikä ite ollu vaan yhen päivän auringossa tänä "kesänä" :D

mennään yhtä#hauiksen kanssa juhannuksena festarihommiin. Sain tänään tietää meidän työvuorot ja ne oli jaettu niin, että kaikki juhannuksen työtunnit menee yhteen letkaan. Nyt ois siis kolmen päivän festariranneke molemmille ja teoriassa mahdollista katsoa kahden päivän esiintyjät ihan vapaalla ja muutenkin vietellä juhannusta. Käytännössä sitten tarvii katsoa miten 22tuntisen työvuoron päätteeksi jaksaa enää itse juhannuksen viettoon ryhtyä :)

Leelucky sanoi:
ja muutenkin vietellä juhannusta.

Hui, miksi viettelisit juhannusta kun sulla on jo Yhtä#hauista vieteltynä? :D

No joo. Tosi hauska juttu.

Ja niitä iloisia asioita? Eh. Öö.
No jotkut ihmiset on ihan kivoja ja saa mut hymyilemään.

Leelucky sanoi:
lisään juhannuksen kunniaksi henkistä kapasiteettiani 200% ja viettelen molempia ? ;)

Joo! Ja molempia hauiksia :)
Minä kun maalaistytönä teen kuitenkin taikoja juhannuksena eivätkä ne mulle itselleni toimi kuitenkaan koska olen niin paatunut, niin voisin taikoa teille energiaa ja kapasteettia, sekä henkistä että fyysistä. Kerään yhdeksän kukkaa tyynyn alle ja kierin ääläästi pellossa - ja kun festarityörupeaman jälkeen heräät Juhannuksen viettoon, näet vieressäsi Yhtä#Hauista! (Minä kattelen sinne kaivoon eikä siä oo ku vettä.)

Venla sanoi:
Joo! Ja molempia hauiksia :)
Minä kun maalaistytönä teen kuitenkin taikoja juhannuksena eivätkä ne mulle itselleni toimi kuitenkaan koska olen niin paatunut, niin voisin taikoa teille energiaa ja kapasteettia, sekä henkistä että fyysistä. Kerään yhdeksän kukkaa tyynyn alle ja kierin ääläästi pellossa - ja kun festarityörupeaman jälkeen heräät Juhannuksen viettoon, näet vieressäsi Yhtä#Hauista! (Minä kattelen sinne kaivoon eikä siä oo ku vettä.)

energiaa ja kapasiteettia tarvitaan varmasti jo työputken aikanakin. Vielä kun saisit loihdittua mulle riittävän pitkää pinnaa örveltäviin zombijuhlijoihin niin ois mahtavaa ;) kiitos, oot Venla paras :)

Leelucky sanoi:
energiaa ja kapasiteettia tarvitaan varmasti jo työputken aikanakin. Vielä kun saisit loihdittua mulle riittävän pitkää pinnaa örveltäviin zombijuhlijoihin niin ois mahtavaa ;)

Joo, mulla on koko yö aikaa ja tiiän vaikka mitä taikoja;) Ehkä mä ehdin yhden säästää sittenkin jopa itselleni, koska en vaipunutkaan epätoivoon. Iloisia asioita:

Leelucky sanoi:
kiitos, oot Venla paras :)

Sumu sanoi:
Venla rulaa.

veijari sanoi:
Venlalla oikea asenne!

Ehkä se elämä tästä vielä voiton puolelle kääntyy ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom