Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nukuin viimeyönä nolla tuntia, mikä sinänsä kuuluu tuonne vitutus puolelle, mutta olen ollut aivan helvetin tehokas koko päivän. Vedin kovat treenit aamu kuudelta ja töissä hommat on hoituneet säpinällä ja asiakkaat olleet tyytyväisiä.:) Mä ihmettelen miten pystynki tähän.

Olenkohan ihan terve :D Kaikki kyllä tapahtuu kuin unessa, sitä vaan toimii toimii ja toimii. Päätä särkee vimmatusti mutta se on tuttua kun sisällä jumittaa koko päivän.

Yhtä#Hauista sanoi:
Nukuin viimeyönä nolla tuntia

:offtopic:

Mun mielestä oot Haukkari useamminkin maininnu noista vähäsistä yöunista. Tulee vaan väkisin mieleen ylikunto? Tai edes vähäiset kropan ylikierrokset (lue treeni-lepo-epäsuhta)?

Wildemar sanoi:
:offtopic:

Mun mielestä oot Haukkari useamminkin maininnu noista vähäsistä yöunista. Tulee vaan väkisin mieleen ylikunto? Tai edes vähäiset kropan ylikierrokset (lue treeni-lepo-epäsuhta)?

Naulan kantaan. olen ruoskinut itteäni koko kevään aika kovaa sekä koulussa että treeneissä ja ollut kolme kuukautta dieetillä. viime viikon kalorikeskari oli jo 1570, mikä on korkea tietenkin, mutta mulle se on sama kuin olisi salaatinlehti hampaiden välissä, kun kulutus on kuitenkin 3000 luokkaa.No kisojen jälkeen aion levätä viikon pari fyysisesti ja hoitaa uniongelmani kuntoon. No luonne on sellainen että se ei ole helppoa.. pitkä prosessi mutta varmasti kannattava. ei ole kovin hääviä kun pitää kokoajan pitää itseään koossa/kunnossa/skarppina ja en edes muista miltä tuntuu olla OIKEASTI virkeä (ei kahvilla tai stakilla aikaansaatu).

:offtopic: sori.

Purtsi sanoi:
TÄNÄÄN TREFFEILLE!!!!!! Naisen kanssa. :rock: :hyper: :D

Ja tarina jatkuu onnellisena; hän haluaa nähdä toistekkin! Mikä parasta, vaikka nainen onkin äärimmäisen kaunis, ja hymy sulattaa mun sydämen, on naisella jotain korvien välissä -> 10+!!!:hyper:

Mää oon niin onnellinen!

Purtsi sanoi:
Ja tarina jatkuu onnellisena; hän haluaa nähdä toistekkin! Mikä parasta, vaikka nainen onkin äärimmäisen kaunis, ja hymy sulattaa mun sydämen, on naisella jotain korvien välissä -> 10+!!!:hyper:

Mää oon niin onnellinen!

Onnittelut. Olo on varmasti mahtava....;)

Ei itelläkään huonosti mene. Huomenna lento Melbourneen ja näkee taas kavereita ja ennen kaikkea formulakisat. Hiukan jännittää, ku ajattelin tehdä sissiretken ja polkea pyörällä lentokentälle n.15km :D . 20kg:n rinkka selässä vielä. Kaikkea hullua sitä mieleen tuleekin, mutta kun lento on jo 5.10am ja ei ois muitaku taksi toinen vaihtoehto, ni ajattelin kokeilla suunnistustaitojani ja perhana polkastaan oikein kunnon aamuaerobinen formulakisojen kunniaksi. :lol2:

Jiihaa!

Treenit kulkee, auto meni katsastuksesta kerralla läpi (huom -85 vm opel corsa) ja huomisen työvuoron jälkeen alkaa parin viikon loma. Ja vielä pisteenä i:n päälle viikon päästä vkonloppu risteilylle vaimon kanssa :rock:

Hyper-HAESia matkien: Jiihaa! Treenit kulkee!..Olisiko syynä se, että nyt jo viikon sisällä ainakin neljänä yönä olen herännyt n. kolmen aikoihin kamalaan nälkään:D. Aina olen nyt totellut kroppani käskyjä ja mennyt siis syömään, useimmiten rahkaa yms..:lol2:

Treeni kulkee täälläkin! Ennätyspainoihin mentiin tänään monessa liikkeessä, vaikka vasta kolme viikkoa sitten paranin kolmen viikon taudista. Ei olis uskonut!:D Oli varmaan tyhmä ilme salilla, kun penkkienkkojen jälkeen siirryin myhäillen ja tuuletellen seuraavaan liikkeeseen..;)

Treeni kulkee ja koko kroppa 3krt viikossa tekee mukavat tuntemukset joka puolelle. Tänään salilla iso kyykky/mave-äijä, joka tavallisesti nyökäyttää kun tulen, sanoi "Jahas, näyttää siltä että kisakunto alkaa löytyä". Ikänä olla muuta puhuttu. :) :)

Lämmittää mieltä.

Kävin pitkästä aikaa vaaassa ja paino on pysynyt samassa, mitä noin puoli vuotta, mutta kroppaan on lihasta tullut ihan mukavasti. Etenkin takaolkapäihin ja rintaan on huomannut tulleen melkoisesti muutosta.
Nyt tiputetaan tästä muutama kilo, niin saa kesäkin jo tulla ja rantakelit!!:kippis1:
Nyt on vaan niin hjuva fiilis, ettei edes tuo selkäkipu pilaa tätä olotilaa!
Lomakin alkaa vajaan kolmen viikon päästä.. Jippii...:rock: :rock:

Vloppu olisi taas ovella. Tullut tämä viikko tehtyä sunnuntaista lähtien vähintään 10 tuntia päivässä töitä, eli lepo maistuu :)
Lisäksi tänään ilmestyy uusi auto parkkiruutuun. Loppuu vanhempien auton lainaaminen, kun on nyt oma. Helpottuu muutenkin liikkuminen avokin kanssa.
Flunssa rupee olemaan ohi ja maanataina taas salille.
Mikäs tässä ollessa, oma kulta on myös aivan mahtava pakkaus :love: :haart:

Pari päivää kuumeilua ja :urjo: takana sekä posti toi pakkislaisten keskuudessa suhteellisen suositun paidan, se varmaan lisää muutaman kilon joka sarjaan:hyper:

- Ylennys pamahti + pienoinen palkankorotus
- Asunto on sisustettu lähes kuntoon...pikkuviilausta vailla
- Parin-kolmen tunnin päästä alkaa viikon loma :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom