Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Hihheiii, mä meen tänään vasta puol yhteen kouluun:hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sain nukuttua 6,5 tuntia viime yönä. Kolari suolausauton kanssa jäi 20 sentin päähän. Kaunis sää.

Treeni kulkee tosi hyvin nyt. Isän polvi on paranemaan päin.

MINÄ OLEN VAHVIN. :evil:

EDIT: Ja tuli eilen kesätyöpaikkakin varmistettua.

Mika1979 sanoi:
Muuten suhteellisen paskan päivän pelastivat hyvät naurut jotka sain yllättäen kahden jehovantodistajamummon kustannuksella.

Voi helvetti, että repesin! :D Mä kyllä luulen, että olit myös silleen valmis. Sähän olet aina valmis! ;)

Mun päivässä on kaksi iloista asiaa. Toinen on se, että salilla rauta oli tänään harvinaisen kevyttä! :rock: Sit olen iloinen myös siitä, että mulla on olemassa ihminen, joka tekee mut onnelliseksi (ainakin vielä). :) Vaikkei kaikki ihan putkeen mennytkään, niin mä olen silti iloinen, että tuo ihminen on olemassa. Ja että hän on mun ystävä. :haart:

Eleonoora sanoi:
Voi helvetti, että repesin! :D Mä kyllä luulen, että olit myös silleen valmis. Sähän olet aina valmis! ;)

No hei beibe, sun kans se on aina niiiin helppoa :kuola: :haart:

Mun päivässä on kaksi iloista asiaa. Toinen on se, että salilla rauta oli tänään harvinaisen kevyttä! Sit olen iloinen myös siitä, että mulla on olemassa ihminen, joka tekee mut onnelliseksi (ainakin vielä). :) Vaikkei kaikki ihan putkeen mennytkään, niin mä olen silti iloinen, että tuo ihminen on olemassa. Ja että hän on mun ystävä. :haart:

Kiva kuulla että sinäkin olet iloinen:D

Alan vähitellen hyväksymään itseni sellaisena kuin olen :)
Perheelleni ja kavereille kiitos, että ovat tukeneet ja auttavat elämässä eteenpäin :) :haart: :)

Jos normaali ihminen herää viideltä aamulla kääntää hän vain kylkeään. Mä olen jotenkin poikkeustapaus ja katoin lämpömittaria. Koska se oli enää -15 päätin lähteä aamulenkille. Eli pieni satsi prodea naamaan ja pari rasvanpolttajaa ja takaisin sänkyyn 45 minuutiksi. Kuudelta nousin ylös energisenä kuin duracell-pupu ja eikun ulos lenkille 40 minuutiksi. Teki ihan helkutan hyvää. :)

Kävin veskissä ja aloin pesemään käsiä hammastahnalla. Avasin tuubin ja hinkkasin tahnaa käsiini, kunnes tajusin tempaukseni. Nauratti hitosti... :D Elämän pieniä hauskoja hetkiä. Aaaaahhh... HAHHAHA! :hyper:

:)

Mulla on aivan ihana jakso koulussa, kivoja aineita kerrankin ja koulu alkaa parina päivänäkin vasta puol 1 ja yhtenä 12. Ainoastaan yksi 8 aamu. Ihanaa:hyper:

Firma kustantaa tuhannelle työntekijälle ja heidän perheilleen ulkoilutapahtuman Tahkolle tai Vuokattiin. :hyper: Maksavat lasketteluliput, ruuat, matkat jne. Jos ei laskettele/lautaile, niin on sauvakävelyä, pulkkamäkeä ja vaikka mitä muuta. Teen kyllä kaikkeni, jotta mentäis Vuokattiin..
Mut hitto, kylläpä piristi kummasti tätä työpäivää tuo tieto. :)
Kerrankin voi sanoa, että työpäivässä on ollut edes jotain positiivista. ;)

Hammaslääkärireissu meni ihmeen kivuttomasti. :) En yöllä kovin hyvin kyllä nukkunut, kun pelkäsin tuota reissua niin pirusti. :nolo: Mut tämä päivä sairaslomaa. :rock:
Selällekin tapahtui joku ihmeparannus viime yönä. :)

Viikonloppu raskaan viikon jälkeen tekee hyvää. Ehkä kaveriporukassa konjakkimaistajaiset - jokainen tuo konjakkipullon ja kaikki juodaan. Viime viikonlopun punaviinimaistajaiset jäi yllättävän kauas snobbailusta... :)

Thank god it´s Friday:D :hyper:

Ja vasta oli maanantai. Sainpa jopa treenattua kovaa tänä aamuna, :whip: niin kovaa että meinasi taju lähteä kun kouluun selvisin.hermostuneena piti pyöriä pulpetissa ja kuulostella kun päässä vaan jyskytti:rolleyes:

Ja huomenna saan syödä! :kuola: nälkä on riivannut taas viikon ja siisti ainaanvaihdunnan buustaus tiedossa. Painetta lihakseen:)

Stressin ja kyynisyyden keskeltä pitää etsiä näitä elämän pieniä kivoja asioita. ne auttaa jaksamaan:D

Tänään otin ylimääräisen vapaapäivän töistä. Työt alkas oikeesti tunnin päästä=:urjo: (palkaton tosin-mutta rahaa on!:rolleyes: ) ja eilen meni 40kg eka kertaa penkistä.... Eli kannassa ollaan pojat!!:D :david:

Paska viikko, mutta:
- perjantai!!!!!!! :kippis1: :rock:
- internetin ihmeellinen maailma :haart:

Jippi(i) ja jee!Dieetti lähtenyt uskomattoman hyvin käyntiin: syömistä ei ole vähennetty /vielä) melkein ollenkaan, vaan kulutusta on lisätty aerobisella: Tuloksena 2,5 vkossa -2,5kg, tosin osa siitä on tietenkin kreatiini monohydraatin vaihtamisesta pyryvaattiin aiheutunutta nesteenpoistumista. Kiristymistä on kuitenkin (luultavasti vain omin silmin havaittuna:D) tapahtunut, senttejä on jo nyt lähtenyt ihmeen paljon lantiosta ja vyötäröltä, hauiksen ympäryksen pysyessä samana, JEE!Aloitin uudelleen taas 2-jakoisen, joka toimii kuin häkä; painot nousevat dieetistä riippumatta!..Oi tätä elämätä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom