Syyrian sota, mitä meille kerrottiin ja kuinka se oikeasti meni

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja maltsu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Venäjä Putlerin johdolla haistattaa paskat länsimaiselle elämäntavalle ja arvoille, jouduttuaan pois isojen poikien neuvottelupöydistä sen jälkeen kun G20-maat sulkivat slobot pois hiekkalaatikoltaan
Maailma olisi huomattavasti parempi paikka elää ja hengittää jos Venäjä pilkottaisiin entisten IVY-maiden kokoisiin lohkoihin, ja YK:n valvonnassa tuhottaisiin sieltä ydin-, ja joukkotuhoaseet.

Russofobiaa ilman fobiaa...

Vähän OT:n puolella, mutta liittynee aiheeseen jotenkin:

Venäläinen asiakas laitto postia, peru osan tilausta ja toivoo että rupla nousis.

Tämä amerikan touhu ja sen ulkopolitiikan persnuoleminen ei ole ilmaista Suomelle! Meidän etu olisi vauras Venäjä. Venäläisten ja Venäjän sivistyksen ja demokratia kehityksen kannalta myöskin. On täysin järjenvastaista käyttää efforttia päinvastaisen kehityksen keinotekoiseen ylläpitoon.

Noin muuten pidän USA:ta mukavana maana asua, jos jossain muualla kuin Suomessa pitäis asua, niin USA olis listan kärkipäässä. Having said that... ...USA:n ulkopolitiikka on täysin sairasta poikkeuksellisen julman psykopaatin touhua. Saddam hirtettiin kuoliaaksi, Gaddafi hakattiin kuoliaaksi, Syyria, Libya, Irak, kaikki ihan paskana koska USA.

Mä olen maltsun kanssa monessa asiassa samoilla linjoilla paitsi etten haluaisi asu jenkeissä, en edes oikeastaan käydä siellä.
Tosin minun kuva siitä maasta on lähinnä tiedotusvälineiden kautta saatua mutta nehän puhuu aina vaan totta.. eiku..?

Mä olen maltsun kanssa monessa asiassa samoilla linjoilla paitsi etten haluaisi asu jenkeissä, en edes oikeastaan käydä siellä.
Tosin minun kuva siitä maasta on lähinnä tiedotusvälineiden kautta saatua mutta nehän puhuu aina vaan totta.. eiku..?

No joo, on siellä huonotkin puolensa, mutta niillä on pirun hienot kansallispuistot. :-)

Jos tämä pääsis valtaan, niin en menis minäkään käymään. Toisen ihmisen kuolema on toisen hersyvä riemu.

View: https://www.youtube.com/watch?v=Fgcd1ghag5Y

Nyt palasi taas usko Suomen maanpuolustukseen kun aamuteeveessä oli yksi tutkija haistateltavana.
Toimittelija kerrankin kysyi että onko mahdollista ettei kaasuttelut ollutkaan Assadin Datsunista niin tämä herra vastasi että kyllä vahvasti näyttää että on ollut koska mediasssa kerrotaan niin.
Kuinka vitun pihalla voi olla ihminen että menee telkkariin kertomaan että hän uskoo kaiken mitä telkkarissa sanotaan todeksi, siis tutkijana??

Ton kaasu iskun suhteen kanttaa miettiä että kuka hyötyy. Pitäis uskoa että heti sen perään kun Trump sanoo vetäytyvänsä Syyriasta niin Assad ottaa koko maailman vihat niskoilleen käyttämällä kaasua taistelussa jossa on selvästi niskan päällä. Se tomahawk iskuihin johtanut juttu oli kanssa täysin älytön. Jälleen kerran Assad oletetusti iski johonkin täysin merkityksettömään siivili kohteeseen kaasulla koska se on paha. Tuo propaganda alkaa mennä tökerömmäksi päivä päivältä.

Venäjä Putlerin johdolla haistattaa paskat länsimaiselle elämäntavalle ja arvoille, jouduttuaan pois isojen poikien neuvottelupöydistä sen jälkeen kun G20-maat sulkivat slobot pois hiekkalaatikoltaan
Maailma olisi huomattavasti parempi paikka elää ja hengittää jos Venäjä pilkottaisiin entisten IVY-maiden kokoisiin lohkoihin, ja YK:n valvonnassa tuhottaisiin sieltä ydin-, ja joukkotuhoaseet.

Russofobiaa ilman fobiaa...

Joo ja mailma olis huomattavasti parempi paikka elää ilman USA:n jatkuvaa sotimista mikä näkyy jo täälläkin mm pakolaisina. Toki jos pakolaiset on jonkin mielestä ratkaisu meidän työvoimapulaan ja kulttuurin köyhyyteen niin miks ei sitten.

Nyt palasi taas usko Suomen maanpuolustukseen kun aamuteeveessä oli yksi tutkija haistateltavana.
Toimittelija kerrankin kysyi että onko mahdollista ettei kaasuttelut ollutkaan Assadin Datsunista niin tämä herra vastasi että kyllä vahvasti näyttää että on ollut koska mediasssa kerrotaan niin.
Kuinka vitun pihalla voi olla ihminen että menee telkkariin kertomaan että hän uskoo kaiken mitä telkkarissa sanotaan todeksi, siis tutkijana??

Tää on aivan uskomatonta. Mä kuuntelin radiota aamulla, niin siellä arveltiin iskujen ajankohdasta että "USA ehkä haluaa kerätä jotain todistusaineistoa, että voi paremmin oikeuttaa iskut".

Eli totuudella, seurauksilla ym. ei ole mitään väliä. Todisteet on vaan joku ei tärkeä juttu, kuten totuus ym.

"Simple accusation is a conviction". Näin USA toimii aina kun pommituskiima iskee.

Ne olisi jo järjestäneet samanlaisen arabikevään kuin Libyassa jolloin homma karkasi käsitä ja Gaddafi sai ylimääräisen tuuletusaukon päähän jos ei joku Merkel yms. olisi tuumannut ettei tarvita samanlaista welcome refugees showta kuten aiemmin.
Vaikka tämä mielipiden on vain minun ja melko brutaali mutta olen sitä mieltä että tuolla suunnalla pitää toistaiseksi olla sellaiset johtajat jotka johtaa enempi kepillä kuin porkkanalla kun muuten kaikki karkaa käsistä ja me joudutaan loppujen lopuksi kärsimään tavalla tai toisella vähintäänkin taloudellisesti.

Vaikka tämä mielipiden on vain minun ja melko brutaali mutta olen sitä mieltä että tuolla suunnalla pitää toistaiseksi olla sellaiset johtajat jotka johtaa enempi kepillä kuin porkkanalla kun muuten kaikki karkaa käsistä ja me joudutaan loppujen lopuksi kärsimään tavalla tai toisella vähintäänkin taloudellisesti.

Niinhän Saudi-Arabiassakin on ihan brutaali diktatuuri, toisinajattelijoilta miekalla pää poikki, ei oikeuksia naisille, sotivat Jemenissä, Bin Ladenin kotimaa ja terrorismin kehto. Ei mikään ongelma kenellekään, koska USA:n öljykumppani ja Irania vastaan. Ei YLE tee dokkaria tuolta tai Hesari halua pitää ongelmia esillä, saatikka vaadi Saudi johtajia muuttamaan yhtään mitään. Hys-hys, USA:n liittolainen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Miksi ne kaasuiskut ei olis syyrian kapinallisten tekosia? Uhraamalla vähän omaa saadaan luultavasti vähän pontta omalle agendalle..

Miksi ne kaasuiskut ei olis syyrian kapinallisten tekosia? Uhraamalla vähän omaa saadaan luultavasti vähän pontta omalle agendalle..
Sitäpä samaa tässä itsekkin miettii mutta mä olen sitä mieltä että kapinallisilla on vain käynyt vahinko myrkkyjen kanssa.

Mielenkiinnolla odotan tilannetta että alkaa oikeasti ohjusta taas laittamaan Syyriaan kun neukut uhosi ampuvansa ne alas, siinähän on taas hyvä testitanner neukkojen uhoamiselle ja ilmatorjunnan todelliselle laadulle.
Siksi toisekseen mikä oikeus jenkeillä tai muillakaan on tappaa Syyrian virallisen hallinnon sotilaita jotka eivät ole tehneet sen pahempaa kuin muutkaan sotilaat sodissa?

Kohta taas kuolee viattomia ja jenkit yms. taas ihmettelee miksi joku parranpäristäjä haluaa kostaa tekemällä terrori-iskuja...

Tää on aivan uskomatonta. Mä kuuntelin radiota aamulla, niin siellä arveltiin iskujen ajankohdasta että "USA ehkä haluaa kerätä jotain todistusaineistoa, että voi paremmin oikeuttaa iskut".

Eli totuudella, seurauksilla ym. ei ole mitään väliä. Todisteet on vaan joku ei tärkeä juttu, kuten totuus ym.

"Simple accusation is a conviction". Näin USA toimii aina kun pommituskiima iskee.

Se vituttaa eniten kuunnella tota propagandaa omalla kielellä.

http://www.bbc.com/news/world-middle-east-43740626

Sama kaava kuin viimeksi, Ranska rientää sanomaan että heillä on todisteet, mutta eivät esitä niitä.

Jos kapinallisten johtajat ovat jo lähteneet, niin varmaan ei enää väliä räjähtääkö paikalla kemikaaleja. Eihän se muuta vaadi kuin katsoo että kaasut räjähtää samaan aikaan Syyrian armeijan ilmaiskun aikaan ja saadaan todistajia, että armeija se oli.

Pitäisi tutkia mitä kaasuja, kuinka laajalti, onko kaasuja sisältäneet räjähteet tulleet ilmasta vai räjäytetty maassa jne.
Macaronilla ei voi olla todisteita tässä vaiheessa, kyseessä on provokaatio.

Täysin absurdi ajatus että al-Assad määräisi kaasuiskuja tässä vaiheessa, kun ne on ainoa "peruste" jenkeille ja liittolaisille tehdä hyökkäyksiä Syyrian hallitusta vastaan. Valkokypärät taas asialla. Israel tekee myös iskuja Syyriaan mutta eivät myönnä mitään. Sitten jeesustellaan mediassa kun sotatila jatkuu ja siviilejä kuolee.. voi jeesus mitä touhua.

Dodi, sitten on pistetty muutaman kymmenen miljoonan ilotulitus pystyyn!
Ihan mielenkiinnolla odotan että kuinka monta ohjusta ne on saanut oikeasti torjuttua=kertoo neukkujen ohjustorjuntakyvystä, jossain oli että Homssissa? olisi saanut kaikki torjuttua mitä en kyllä ihan heti usko, toisaalta se toistasataa ohjusta on voinut olla juurikin sen takia sellainen määrä että on odotettu torjunnan olevan tehokasta ja joutuisivat hieman naurunalaiseksi jos ei saisi niitä kohteeseen asti.
Yksi asia mikä ärsyttää kokoajan enempi on tuo Ylen toimittelija tom kankkunen joka kertoo omia mielipiteitään uutisina joka on minusta todella surkeaa ammattitaitoa ettei pysty erottamaan omia ajatuksia uutisista.
Kolmas asia mikä mietityttää miksi Ranskassa Marine LePen on minun ajatusten kanssa samoilla linjoilla.
Ranskassa oli ollut tiedotustilaisuus ja en tiedä pistelikö Annastiina omiaan mutta siinä oli ihme sekoitus hölinää jostain Syyrian kapinallisista yms. jotka ei nyt sinällään pitäisi liittyä mitenkään itse ohjuksiin.

CMI:n edustaja oli haistateltavan ylellä ja sinällään oli kohtuullisen neutraali mutta alkoi tarinoimaan Syyrian sisällissodan raakuudesta että taistellaan keskellä ihmisiä ja asutusta niin käytännössä se johtuu siitä että kapinalliset piilottelee siviilien keskellä ja käyttää heitä kilpinään, en tiedä mikä on totuus mutta käsittääkseni hallinto on koittanut saada näiltä alueilta siviilit pois mutta ainakin joissain tapauksissa kapinalliset olisi estäneet.

No ihan hyvin hoidettu kuitenkin, isku oli kai "pakko" tehdä ja se meni jopa ilman kuolon uhreja(?) sotilaallisiin kohteisiin.

Kapinalliset taitaa olla melko lailla kukistettu, samoin ISIS, nyt kun saisi maa toipua tästä helvetistä minkä USA sinne masinoi, niin oltaisiin vahvasti voiton puolella.

Noin yleisemminkin voisi järki palata, USA lopettaa tämän world tour of terror meinigin ja alkaa sopimaan asioita venäläisten kanssa, eikä aina vaan keksimään mitä vikaa jossain maassa on että miksi sinne pitää lähettää pakotteita, aseita ja pommeja. Saadaan talous ja sivistys nousuun tällä planeetalla ja vihanpito vähemmäksi.

Trump on mun mielestä kuitenkin rauhantahtoisin USA:n presidentti toistaiseksi sitten maailmansotien. Vaikka kovia puheita välillä, niin hyvin pitänyt homman hanskassa. Rauhan-Obama ja Kilari saivat kuitenkin aikamoista hävitystä ja pakolaiskriisiä aikaan, asiat sentään huomattavasti paremmin nyt.

Jostain oli revitty luku että 71 olisi tiputettu 103 ohjuksesta Syyrian armeijan omilla vermeillä eikä siellä olisi ollut neukkujen uusimpia esim. S400 järjestelmiä.
Tiedä tuosta sitten mikä on totuus, ei ne jenkitkään halua totuutta tuossakaan varmaan kertoa.

Trump on mun mielestä kuitenkin rauhantahtoisin USA:n presidentti toistaiseksi sitten maailmansotien. Vaikka kovia puheita välillä, niin hyvin pitänyt homman hanskassa. Rauhan-Obama ja Kilari saivat kuitenkin aikamoista hävitystä ja pakolaiskriisiä aikaan, asiat sentään huomattavasti paremmin nyt.

Voi olla mutta kun seuraa noita asioita niin vaikuttaa siltä että noissa jutuissa sillä on lähinnä sätkynuken rooli. Sillä oli selvää rauhan tahtoisuutta ennen kuin siitä tuli pressa.Joko se valehteli tai sillä ei ole paljoa sanomista noihin sotaan liittyviin juttuihin.Nytkin se kommentoi tota isku ilmeisesti jonkun muun kirjoittamalla puheella. https://www.bitchute.com/video/raT-I8LHFNA/

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom