Ja taas huuteloidaan vaikka jo uhottiin olla huuteloimatta. Sen lisäksi että huutelee puolivillaisia, syö vielä sanansakin... hy hy. No mä häpeän, antakee anteeksi.
Jarrutusraita: -Tuo toinen varvas - polvi linja meinaa sitä, että polvilumpion (tai vielä tarkemmin sen sääriluun kyhmyn johon patella jänne kiinittyy) pitäisi osoittaa kohti pottuvarpaan viereistä varvasta ja säilyttää tuo osittaminen aloitus asennosta ala-asentoon ja sieltä aina takaisin ylös. Tuo ulospäin linkkaaminen harvemmin jos koskaan tulee ongelmaksi painot niskassa kyykätessä, jos muutoinkaan.
Piqsirpoq ymmärsi täysin, mitä tällainen lukihäiriöinen yrittää kirjailuillaan pn-kengistä saada ulostettua luettavaan muotoon.
Oranki: -Juu, no nyt on sitten virhe ymmärrys puolin ja toisin. En mä tuolla jokainen pystyy kyykkäämään tarkoittanut enää mitään tyylipuhdasta syväkyykkyä tanko niskassaan. Tuo jokainen pystyy oli kuitti siihen, kun edellinen kirjoitti ettei pysty kyykkäämään kantapäiden nousematta. Ja tuohon vastikkeeksi sanoin että jokainen pystyy, kuten uskallan vieläkin olla samaa mieltä. Toki erilaiset vammat sitten asia erikseen.
Tuo, ettei pääsee kyykkyyn, vaikkapa nyt sinne voimanosto syvyyksiin kun se nyt on oikeastaan ainoa raja, mistä ei tarvi kinastella mitä se on, niin sinne väitän jokaisen pystyvän kyykkäämään niin ettei kantapäiden alle tarvi korokkeita. Jossei pysty, niin silloin ei pitäisi pystyä esim. istumaan pöntölle menemättä varpailleen.
Kuten jo sanottua, mä olen niin lukemattomia sellaisia ihmisiä ohjannut kyykkäämään, jotka ihan ensi töikseen ilmoittavat etteivät siihen kykene tai ole koskaan kyenneetkään. Ja heti kohta seuraavaksi sen kuiten ohjattuna tekevät. En mä lämpimikseen taikka provotakseni sitä huuteloi. Vituttaa jo koko turha huutelu, kun joka kerta menee samanjauhamiskesi, ilman että edes yritetään ymmärtää mitä tai mihin vastaukseksi mikäkin on sanottu. Tulee väärinkäsityksiä ja harmaita hiuksia ja ruokakin nyt perkele jo jähty...
edit. ja vielä crrc:ltä varsin viisas lainaus, johon on helppo yhtyä:
"Netissä neuvominen on todella vaikeaa koska harvemmin ne jotka niitä neuvoja kysyy eivät edes itse tiedä missä se vika on."