Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Löytyykö bulkkaajista vuorotyöntekijöitä? Ite ahtasin ihan mielettömät setit safkaa yövuoroviikolla. Tuntu, ettei se safka sula yövuoroissa niin hyvin, mites muilla?
Kannattaa vielä tiputtaa jonkin verran painoa, on mukavampi lähteä keräilemään massaa kun lähtökunto on kireä. Mutta jos et jaksa enää dieetata, kannattaa hetken syödä ylläpitokaloreilla ennen uuden (maltillisen) bulkin aloitusta.
Toki bulkilla voi pitää mättöpäivän, kunhan ei vedä aivan överiksi.
Tavotteena kasvattaa niin paljon LIHASmassaa kun mahollista. Eiks se oo yleinen "sääntö", että maksimissaan +500kcal yli kulutuksen? Kun miettii, että en harrasta mitään aerobista, niin tuskin mun kulutukseni on reilusti yli 3500 kcal..
Peilistä kun itteeni katon, nii en näytä paljoo lihavemmalta (johtuu varmaan siitä, että katon niin usein :D), mut tyttöystävä ainakin haukkuu läskiks, kun ei enää vatsalihakset näy niin selvästi :D
Niin ja mitat on 185cm ja 82kg eli en mä pituuteen nähden "iso" ole. Lähinnä huolettaa se, että tulisko samat lihasmassat pienemmillä kaloreilla, eli meneekö tosta nyt esim se 500kcal suoraan läskiks?
Ei sitä kalorimäärää pysty sanomaan kenellekkään arviolta. Syöt ensialkuun vaikka 3500 kalorilla viikon ajan ja katsot paljon paino on noussut, jos ei ole noussut yhtään ni nostat kaloreita parilla sadalla. Ei sen vaikeampaa?Tää on tuttu kuva mitä oon sille just näytellykkin :D Nyt kun on se 0,5kg/vko tullu painoo, niin lähenkö silti laskeen ton kalorimäärän esim 3800-4000 kaloriin? Tottakai tajuun, että läskii tulee joka tapauksessa, mut en haluu joskus helmi-maaliskuussa olla armoton läski vaan ennemminkin sellanen, että laihduttaa ei tarvii sitä 20kg, että vatsapalikat tulee ees vähän takas näkyviin.
Onko hardgainerille se 3500 kalorii kans ok, vai pitäskö suosiolla alottaa just tosta 3800-4000kcal?
Ei sitä kalorimäärää pysty sanomaan kenellekkään arviolta. Syöt ensialkuun vaikka 3500 kalorilla viikon ajan ja katsot paljon paino on noussut, jos ei ole noussut yhtään ni nostat kaloreita parilla sadalla. Ei sen vaikeampaa?