Syksyn 2013 Bulkkaus

Hmm, joo, kai tuossa maalaisjärjessä jotain perää on.

Hiilareista ennen nukkumaanmenoa: Ihan "normimediassakin" (hesari ym.) oli tossa loppukesästä juttua, että hiilareiden syönti illalla ei sittenkään olisi painonpudotukselle huono asia, vaan päin vastoin kun se saa aineenvaihdunnan liikkeelle. Itsekin olen sen kyllä huomannut: jos illalla syön lautasellisen ruispuuroa niin tietää kyllä mitä heti ensimmäiseksi täytyy tehdä kun herää aamulla. Tämä ei kuitenkaan ole pääsyy miksi syön hiilareita illalla, vaan se että pelkän proteiinin syöminen illalla heikentää unen laatua huomattavasti, kropan käyttäessä niin paljon energiaa proteiinien pilkkomiseen. Nukun muutenkin tosi huonosti, tuntuu jotenkin että toi lautasellinen puuroa rahkan lisäksi jotenkin rauhoittaa -> Parempi uni (lieneekö plaseboa vai ei, siihen en ota kantaa). Mainittakoon vielä, että VAIKKA e.m. artikkeli ei pitäisikään paikkaansa, niin aion silti vetää hiilareita illalla. Päivällä hiilareita (= kokonaiskalorimäärää) voi sitten pitää kurissa jos on tarvetta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tiukassa on toi +95 kg. Kolmena peräkkäisenä maanantaina tyhjä aamupaino ollut:

93,5 kg
94,2 kg
94,5 kg :D

Käytännössä viime viikonloppu koostui syömisestä ja löhöilystä. Salitreenit iltaisin, mutta muuten ei mitään kulutusta. Välillä ehkä ahdistaa, mutta tuskin tätä enää pitkään tarvitsee jatkaa. Kunhan saa ton rajan rikki, niin sitten voi tasoittaa hetkeksi siihen. Katsotaan sitten ensi vuonna, onko 100 kg realistinen. Vähän epäilen.

Käsityksesi on väärä. Jos ja kun jonkinlaisia perusteluja haluat nähdä, niin siitä vaan lukemaan.Bodybuilding.com - Carbs At Night: Fat Loss Killer Or Imaginary Boogeyman?
epic-jackie-chan-template.png

On tää hirveetä kun ei tiedä enää mihin uskoa. Ehkä pitäisi vaan keskittyä syömään terveellisesti ja turvata ainakin se proteiinisaanti. Kohta joku kuitenkin tulee ja linkkaa artikkelin, jossa todetaan proteiinin olevan myrkkyä lihaskasvulle...

Heittäkääs jotain kastike vinkkejä, kun syö kuivapainona mitattuna 400-500g riisiä/pastaa niin väkisinkin, varsinkin riisin kanssa, kaipaa jotain kastiketta. Eli, hyviä kastikkeita pastalle ja riisille?

Kylläpä kelpaa bulkkailla kun salin ulko-ovea vastapäätä on pizzeria. Mikä oliskaan parempi palkkari kun hera+krea+malto ja höyryävä bbq-lätty :rock:

Heittäkääs jotain kastike vinkkejä, kun syö kuivapainona mitattuna 400-500g riisiä/pastaa niin väkisinkin, varsinkin riisin kanssa, kaipaa jotain kastiketta. Eli, hyviä kastikkeita pastalle ja riisille?

Johan on isot määrät..? Pastalle ketsuppi ja riisille thai kastike, mitäpä muuta sitä tarvii.

E: profiilin mukaan 70kg jannu, rohkenen epäillä 500g määrää kuivana! Tuskin samana päivänä..

Johan on isot määrät..? Pastalle ketsuppi ja riisille thai kastike, mitäpä muuta sitä tarvii.

E: profiilin mukaan 70kg jannu, rohkenen epäillä 500g määrää kuivana! Tuskin samana päivänä..
65kg suurinpiirtein, kaloreita päivässä reilu 4000, tykkään syödä kaikki kalorit yleensä treenin perään. Annos on iso, kestää kauan syödä mutta täysin mahdollinen

65kg suurinpiirtein, kaloreita päivässä reilu 4000, tykkään syödä kaikki kalorit yleensä treenin perään. Annos on iso, kestää kauan syödä mutta täysin mahdollinen

Juu, en mä kaloreita epäillytkään. Mulla myös tällä hetkellä samat kalorit, mutta en mä silti syö pastaa tai riisiä kuin 240g päivässä, 120g kerralla. Kahdessa setissä siis..

KAIKKI kalorit treenin perään? Ei ne ainakaa noista tule. No, tapansa kullakin!

Alotin bulkkaamaan vähän reilu kuukausi sitten. Paino oli silloin jotain 71kg-72kg nyt se on noussut 76kg. Tavoite olisi saada 80kg mutta ei jaksa syödä enempää ja muutenkii pitäis olla kokoajan syömässä. Ehkä vaan ostan mass gainerin ja alan tekemään pirtelöitä normaaleitten ruokien lisäksi.

Juu, en mä kaloreita epäillytkään. Mulla myös tällä hetkellä samat kalorit, mutta en mä silti syö pastaa tai riisiä kuin 240g päivässä, 120g kerralla. Kahdessa setissä siis..

KAIKKI kalorit treenin perään? Ei ne ainakaa noista tule. No, tapansa kullakin!
Ei kaikki tosta tule, suurin osa hiilareista vaan :) Sitten joku 1 tai 2 tuntii taukoa ja seuraavalla aterialla loput kalorit
Tykkään treenata silleen 15-18 tuntia paastonneena, sopivan kevyt ja energinen olo!

nyt on ollu bulkki jo jonku aikaa pääl, varmaa 2kk ja painoo tullu aika paljo. läskii on myös tullu mut ei haittaa, koska tulokset o noussu tosi hyvi ja kyl lihaaki on selvästi tullu :D paino ennen bulkkii joku 88-90kg ja nyt 98kg :P 105kg vois mennä ja sit tiputella.

Bulkkia takana 4 viikkoa. Paino noussut noin 5 kiloa, josta suuri osa kreatiinikuurin aloittamisesta aiheutunutta nestepainoa. Nyt paino on noin 84kg pituuden ollessa 180 senttiä. Kaloreita en ole laskenut, vaan perusruokaa on tullut ladottua kaksin käsin. Hieman on varaa tiputtaa kalorisaantia, mutta oudointa on se ettei tuo 5kg oikein näy missään (tai sitten on näössä vikaa). Tarkoitus olisi kuitenkin jatkaa bulkkia helmikuulle about 90kg painoon.

Kyllä menee vituiksi tämä bulkki. Kaikki mita syö menee läskiksi, vaikka paino nousee vaan 300-500g viikossa. Sarjapainot eikä lihakset kasva mihinkään. :D Kai se on dieetin aika pikkuhiljaa

Kyllä menee vituiksi tämä bulkki. Kaikki mita syö menee läskiksi, vaikka paino nousee vaan 300-500g viikossa. Sarjapainot eikä lihakset kasva mihinkään. :D Kai se on dieetin aika pikkuhiljaa

Kannattaa varmaan tarkastaa ruokavalio, kalorinkulutus ja treenien intensiteetti. Jos oisin ite sun housuissa, niin ottaisin raakan leikkauksen kalorimäärään, ja kattelisin millä kalorimäärällä pysyy paino samassa lukemassa. Ja ei varmaan haittaa vaikka menee vahingossa miinuksille sen pari vkoa että tota läskiä sitte lähtis.

Ootko miten määrittäny sun kalorinkulutusta, seuraatko sun syömisiä miten tarkkaan ja pidätkö treeneistä kirjaa (pituus, painot/toistot jne)?

Ja minkälaista evästä vedät napaan?

Mahdollisimman puhdasta ruokaa. Ruokavalion luulisi olevan ihan kunnossa. Lasken kalorilaskurin avulla päivän syömiset

Tuntuu että estrogeenitasot on pilvissä kun läski kertyy perseeseen sekä reisiin ja gynoakin pukkaa...

Se olisi sitten hänessä. Tänään aamulla 95,2 kg ja samalla itselleni kautta aikain isoin kehonpaino. Katsotaan jos vielä nousee jonkin verran, mutta enää en tietoisesti ruoan määrää lisää. Nyt ollaan siinä pisteessä, kun treeni kulkee todella hyvin ja olemus ei vielä ainakaan kovin pahasti muistuta valkoista hyljettä.

Hyvät on ruokahalut, oon yli 100kg suht tiukkana ja syön 5200 kaloria. Riisiä/pastaa menee meal2 250 ja meal 4 200g päivässä, yht 450g

Tosin mä en bulkkaa enkä ees liho. Jos haluat bulkata itseäsi puhtaalla ruualla niin se on uskomaton temppu ja kaatuu ruokahalun puuteeseen ennen pitkää. On eri juttu syödä paljon jonkin aikaa vrt syödä paljon viikosta ja kuukaudesta toiseen.

Kysytään näin, että voiko ja pidättekö itse ? "mättöpäiviä" kuinka usein ?

Elikkä olen kevyellä bulkilla nyt varmasti tuonne Helmi-Maaliskuulle asti. noin 200-400 plussilla mennään. Ja mielessä pyörii se, että onko tuollaisesta yhdestä karkkipäivästä viikossa haittaa ? Tarkoitus kuitenkin mahdollisimman vähän kerätä fläsää..Muuten syön aina 5,6 päivää 7:tä todella tarkasti ja listaankin kaikki aina kalorilaskuriin. Tuo yksi päivä viikossa myös itselleni mahdollistaa sen, että jaksaa sen takia tsempata viikon muut ruokailut mahd tarkasti.

Veikkaisin, että tuossa yhdessä "karkkipäivässä" tulee joku noin 4000-6000kcal. Ihan fiiliksestä riippuen.

E: Vai pitäisikö tuo "karkkipäivä" hoitaa If it fits your macros tyyliin. Vai annetaanko mennä vaan, kun kuitenkin kevyellä bulkilla tässä mennään!? :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom