Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aamupaino tänään 83,6! Tuli kateltua nuita ennen dieettiä otettuja ja tämänhetkisiä kuvia. Yläkroppa kiristynyt selkeästi ja kaulasuonet tullut esille. Maha näyttää kuvissa yhtä pyöreältä kuin noin 4vko sitten, vaikka senttejä on lähteny 5-6 vyötäröltä. Niinhän se taitaa olla että näkyvä kireys tulee vatsan seudulle vasta viimeisenä. Ilman kuvia oon kyllä havainnu, että ylemmät vatsalihakset tullut esiin paljon paremmin. Myös kyynärvarsissa tullut suonet kivasti esille. Kehitystä siis tullut ja mikä parasta, sarjapainot pysyny samoina, joten tuskin lihasmassaakaan on kauheasti hävinny.![]()
. Tarkotus ois nyt jouluun vetää tätä velocitya ja joulun jälkeen sit jatkaa joku 4-6 viikkoo. Katellaan sit äijän kuntoa. Siinä mielessä ainaski helppo dieetti, kun ei tarvii miettii "mitä sitä tänään söisi", sen kun vetää protskudrinksuja naamariin. En tiiä sit pitemmän päälle, mut katellaan.
Kivasti äiti kuitenkin otti toiveeni huomioon ja parin päivän jälkeen annokset alkoi näyttää siltä kuin olisin ne itse kasannut (vaihtoehto, että olisin itse annokseni kasannut oli täysin mahdoton). Tänään aamulla sitten hiukkasen jännätti, et mitä vaaka näyttää, kun tuntui, että oli tullut kuitenkin syötyä hiukan ylenpalttisesti ja salille ei ollut ehtinyt lainkaan reiluun viikkoon. Mutta sehän näytti vallan kohtuullisia lukemia, -0,4 kg viikontakaiseen ja edelleen on hypoteettinen mahdollisuus siihen, että jouluun mennessä vaaka näyttäisi kaksinumeroista lukua. :D
24.12 asti cuttaan vielä, ja sitten joulupöydän kautta jäätävä bulkki päälle ja treenit tappiin! Vähintään 3kk painetaan, sitten katsotaan rasvasta riippuen että yritetäänkö vielä kesäksi jotain vai porhalletaan pömppiksellä läpi.Mulla paino jumittaa. Viimeisen 4 viikon saldo on - 1 kg. Oon n. ollut -500 kcal/pv miinuksilla. Pitänee nostaa miinukset kovemmiksi että tuloksia alkaisi syntyä...
Mulla paino jumittaa. Viimeisen 4 viikon saldo on - 1 kg. Oon n. ollut -500 kcal/pv miinuksilla. Pitänee nostaa miinukset kovemmiksi että tuloksia alkaisi syntyä...