Tervehdys!
Toi on muuten tosi hyvä homma, että voi porukalla treenata poseerauksia. Mun on varmaan turha kysellä, olisiko täällä Kirkkonumella muita vääntämiskääntämistreenejä kaipailevia.
Oli ihan asiallista palautetta se, että pitäisi itse olla selvillä makroravinnejakaumasta. Mä vaan päätin ekan dietin suhteen, että seuraan valmentajan ohjeita omaa kroppaa kuunnellen. Jos oisin heti alkuunsa alkanut miettimään perin pohjin kaikki jutskia, mulla ois aika ja energia sekä fiilis dietin läpiviemiseen saattanut lopahtaa heti alkuunsa...
Mutta hei, tää toinen dietti onkin ihan toinen juttu. Nyt mulla on yksi kisadietti takanapäin ja voin osallistua enemmänkin dietin suunnitteluun ja sen etenemisen seurantaan. Nyt mulla on parempi käsitys mun kropasta ja siitä, miten se reagoi erilaisiin muutoksiin. Muutenkin mun pitää olla aika hyvin tietoinen kaikesta mitä tapahtuu, että voin kirjoittaa treenipäiväkirjaa.
Juttelin PT:n kanssa näistä jakauma jutuista. Mulla protskujen ja hiilareiden suhde muuttui jatkuvasti, riippuen siitä, miten kunto edistyi ja millainen oli vireystasoni. Mulla on se onni, että nään valmentajan useita kertoja viikossa. Ainakin ohimenennen.
Eilen oli se kauan odotettu PT -tapaaminen. Jeeeeeeeeeeeeee!!! Dietti alkaa maanantaina. Jos nyt dietistä voi puhua, kun kalorit nostetaan noin tasolle 2300. Aiemman dietin aloitustaso oli 1800. Mutta nyt mulla on paljon parempi lähtökunto ja enemmän aikaa käytettävissä.
Selkään ja käsiin haetaan lisää massaa ja pohkeisiin ehkä vähän kokoa lisää. Reidet pitää saada tiukemmaksi ja voisi kai rintalihaksetkin vähän turvota.
Seuraavan parin viikon ajan kroppa ajetaan taas sisään treeniin. Tuntuu vähän tylsältä lähteä tekemään pelkkää kokovartalotreeniä ja paljon aerobista, koska haluaisi jo päästä tekemään "kunnon" treenejä. Mutta tietenkinhän sitä on ajateltava, mikä on kropalle parhaaksi.
Mulla oli yläkerran rasvat 15 tuntumassa eilen kun mitattiin. Pari prossaa on tultu ylöspäin. Painoa on tullut 5 kiloa lisää. En yhtään ihmettele sitä, koska mulla oli kunnon pesusienifiilis kisojen jälkeen. Tuntui, että nesteitä tuli ihan villinä sen jälkeen kun alkoi tyhjennys-tankkauksen jälkeen taas juomaan ja syömään vähän normaalimmin. Ja on mulle nyt parina päivän herkutkin maistuneet. Varsinkin jäätelö. Eilen katseltiin avopuolison kanssa Departed -leffa ja syötiin namia sekä Magnum -jäätelöt. Oli kyllä rentouttavaa. Alan huomaamaan, että kroppa alkaa palautua dietistä. Aiemmin hiilarihyrinät ovat aiheuttaneet kamalan olon ja kamalan morkkiksen. Nyt on tosi hyvä fiilis ja nautin jokaisesta suupalasta, jonka eilen söin. :D
Mä oon kärsinyt aikuisikäni käsisäryistä ja kuukautisiin liittyvistä migreenikohtauksista. Mutta ne molemmat olivat poissa dietin aikana. Nyt kun olen taas herkutellut verensokeriarvojeni kustannuksella, ongelmat ovat palanneet. Olen niin niin onnellinen, että voin taas aloittaa dietin. Voin silloin niin paljon paremmin.
Millaisia tavoitteita teillä muilla on kisaamisen suhteen? Mä ajattelin aluksi, että pääasia on, että nautin hommasta, niin matkalla kuin itse kisapäivästä. Mietin, että on kai mahdoton haaveilla pitkään aikaan menestymisestä, kun aina on niitä, jotka on treenannut mua paljon kauemmin. Mutta kyllä mä voin myöntää, että jos mä säilyn ehjänä ja pää pysyy kasassa, mä lähden metsästämään aina vain parempia sijoituksia. Onhan kyse kilapailemisesta.
Mulla on sellainen päätös tehtynä, että musta ei tulla ikinä näkemään mitään alusvaatekuvia, vaikka miten menestyisin kisoissa tai olisin ihan superhyper hyvässä kunnossa. Onhan se niin, että urheilullinen vartalo on seksikäs, mutta jotenkin mua tökkäsee sellaiset viettelykuvat alusvaatteisillaan, kun on kuitenkin urheiluharrastus kyseessä.
Mitä te muut mimmit mietitte tästä asiasta?
Ois kiva kuulla sellaisenkin mielipide, josta sellaisia kuvia on olemassa! Mä en tuomitse ketään, jokaisella on ihan erilainen tausta ja tarkoitus tehdä asioita. Mulla asiaan vaikuttaa varmasti paljon se, että olen kahden pienen lapsen äiti, opettaja ja pian vaimoke. Olisi vähän kiusallista, jos oppilaani sattusivat näkemään minusta kuvia alusvaatteisillani tai raivostuttavaa, jos lapsiani kiusattaisiin näin "Lällällää, lällälää sun äitis tissit on netissäää".
Tällaisin aatoksin tällä kertaa. Mukavaa viikonloppua kaikille!:haart: