Syksyn 04 YO-Kirjoitukset

Jaahas, vai enkku oli helppo. Viime keväänä enkun kuuntelu oli ihan perseestä. Vaikka ymmärti kaiken sanasta sanaan suomeksi, niin ei silti voinut olla varma että mikä vastausvaihtoehto oli oikea. Nauhalta tulee: "Olli oli vahva ja Timo oli heikko". Vastausvaihtoehdot: a) Olli oli vahva, b) Timo oli heikko, c) Kummatkin oli vittu homoja saatana.

Pisterajoissahan se sitten tietysti näkyy.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Force sanoi:
. Nauhalta tulee: "Olli oli vahva ja Timo oli heikko". Vastausvaihtoehdot: a) Olli oli vahva, b) Timo oli heikko, c) Kummatkin oli vittu homoja saatana.

Pisterajoissahan se sitten tietysti näkyy.

lol :D yleensähän noihin kysymksiin on aina joku tommonen källi pistetty , muuten olisivat aika helppoja :evil:

Juuh no ei tuo niin hirveän vaikea ollut mutta lopullisen tuloksenhan tietää vasta parin päivän päästä. Eniten vituttaa just nuo kohdat, joissa kuulee ja ymmärtää kaiken mitä puhutaan mutta sitten jotenkin kämmää kahden lähes samanlaisen vaihtoehdon välillä :curs: Noh se on nyt ohi ja uusimaan en mene. Huomenna sitte ruotsi, odotettavissa paljon vaikeuksia :)

Joo tuo ruotsi kyllä pelottaa niin perkuleesti.Oon jo laskeskellu paljonko muista aineista pitää saada että se kombensoi sen ruotsin tulevan i-- ja luulen että ei tuo hylsy haittaa.Taitaa huomenna mennä aika arpomiseks koko homma.Ja tuo kuuntelu on kyllä kaikista pahin..

Pääsis vaan huomisen ruotsin kuuntelun kunnialla ja helvetin hyvällä lottotuurilla läpi ja pääsis ruotsin kirjoituksista ilman hylsyä. Sen jälkeen voi ruveta panostaan siihen pitkän matikan kompensointiin :D

Tässä epäviralliset vastaukset englannin kuunteluun erään opettajan mukaan: (poimittu Ylen keskustelusta)

1. B laiva osui siltaan
2. C urheilutapahtuma
3. B silta ilmassa
4. A hätämerkki
5. C rekan takana
6. A sillan rikkonainen osa
7. B rakastava aviomies
8. C uuvutti itsensä
9. A vaatteista veneeseen
10. C osaako toimia paineessa
11. C reaktiot mainokseen
12. A enemmän kirjoittamista ylemmillä luokilla
13. B rikospaikka-analyysi
14. B monet sarjakuvien lukijat korkeasti koulutettuja
15. B turhan monimutkainen kone
16. A rautateillä ei ole ollut turvatarkastuksia
17. C ihmisten suojeleminen tuottaa tyydytystä
18. B vähemmän aseita, enemmän rikoksia
19. B rasvamittarit eivät ole tarkkoja
20. C uhkaavat oikeustoimilla :wall:
21. B Eurooppa tuottaa kaiken ruoan mitä tarvitsee
22. C Kreikka ja Espanja ovat maataloustukien puolella
23. B Eu:ta syytetään
24. A Eu saa tuotteet kilpailukykyisiksi
25. C hän pitää vaivattomasta elämästä
26. B sijaitsee lähellä keskeistä liikeympäristöä :wall:
27. A loputon paperisota
28. B vaimon palkka
29. A muut perheet omistavat tilasta ison osan
30. C pellot on hajallaan

Noiden vastausten mukaan mulla olis 27 tai 28 / 30.. Avoimet meniki sitte sillai et luultavasti sieltä tulee 8-10 / 10. Mene ja tiedä. Mun mielestä ei ollu tosellakaa mikää helppo kuuntelu verrattuna aikasempien vuosien kuunteluihi -----> veikkauksena, että arvosanojen rajat laskee pikkusen.

Timustaja sanoi:
Mun mielestä ei ollu tosellakaa mikää helppo kuuntelu verrattuna aikasempien vuosien kuunteluihi -----> veikkauksena, että arvosanojen rajat laskee pikkusen.

Rukouksiini on vastattu
:hyper:

Ei kannata stressata. Minä meen ainakin kunnon itseluottamuksen kera huomiseen kuunteluun. Kai sitä vois painua lepäämään.

Menestystä kaikille :thumbs:

Manuel sanoi:
Ei kannata stressata. Minä meen ainakin kunnon itseluottamuksen kera huomiseen kuunteluun. Kai sitä vois painua lepäämään.

Menestystä kaikille :thumbs:

Meitsikin lähtee hyvällä itseluottamuksella kuuntelemaan, vaikka sanavarasto onkin kehno. Tänään runttasin ruotsin 4 kurssin itseopiskelun loppuun tekemällä kokeen + 2 sanakoetta. 3,5 tuntii meni aikaa. Näinköhän tuo aika riittää sitten ruotsin kirjallisissa..

koskas näistä saa tietää niitä virallisia tuloksia? itellä tais mennä kohtis hyvin mutta pitää mennä nöyränä vaan :D

Oli aika mielenkiintonen toi ruotsin kuuntelu. Toivottavasti tulee joku 50 pistettä tosta niin vois olla jotain teoreettisia mahdollisuuksia päästä läpi koko kokeesta. Avokysymykset oli kaiken lisäksi aika vittumaisia. :david:

Ruotsissa avot oli kyllä vaikeita aukkokysymysten ollessa ihan suhteellisen helppoja. Toivottavasti tulee yli 62 pongoa, kun huonoin yo-harjoitus tähän mennessä sen verran (paras 78).

Siis ei slipalaputti että oli vaikee kuuntelu!
Eilen tein koulussa A-tason ruotsin kuuntelun ja sekin meni paljon paremmin kuin toi...
veikkaan että saan jotain 20-30 / 90 :D

Oli aika vaikeen tuntusta. Avoimet meni ihan käteen, ei varmaan yhdestäkään täysiä pojoja. 45 oli tavote, mutta saattaa olla että jää alle. Kyllä se silti läpi menee, kirjalliset onkin vahvempi puoli.

Hmmm.. A-ruotsissa imo avoimet oli helpoin osio. Monivalinnoissa ymmärsin suurimman osan mitä ne sönkötti, mutta aika harvassa ymmärsin kysymyksen ja kaikki vaihtoehdot. :D Niissä menikin suurin osa arvaamalla. No puolet on tavoite :)

Ruotsissa meni mulla muuten ihan mukavasti, mutta 3b-osiossa 5:stä kohdasta meni 4 väärin opettajien alustavan rivin mukaan. Tollanen 50-60 pistettä on odotettavissa..

Kertokaas joku noita avokysymyksien vastauksia ku meni iteltä vähä ohi?? Joutu aika hatusta vetää.. Ite ainaki alotin oman lottorivin c,b,a,b...

Tänään sai englannin monivalinnan alustavat pisteet, 26/30... Pitää toivoa että avot meni hyvin ni toivo eximiasta säilyy..

Edit: Tanu toivottavvasti et laittanu avokysymyksen vastaukseen tota lottoriviä :D

jooh, jos toi rivi oikee mitä tuol ylempänä (enkussa) niin turha oottaa parempaa kun B koko kirjotuksista, jos sitäkään. vitun vitun vittu sentää, ehkä 15/30 ja avot meni ihan päin persettä :E ..ruotsi tänään meni vaan huonommin. :D noh silti pitkälle päästy meiningil "lukio läpi lukematta" .. :-)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom