Syksyn 04 YO-Kirjoitukset

Enkusta tuli 86/90(avot täysin oikein) Ja svenssoneista 51/90 (avoista 1 piste ja monivalinntasta 24 oikein) siis syvältä. Voisko enkusta saada eximian....

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Enkusta tuli loppujen lopuks 88/90 ja lyhyestä saksasta 72/90 (harmittaa iha sikana jotku kohat siin kuuntelus) Eli enkkuun oon tooosi tyytyväine, mut saksa vituttaa jonku verran..
Enkussa oon E:hen tyytyväine, ja jos L tulis nii luultavasti lähen samantien :kippis1: . Saksassa tavotteena olis saada E, mut M:ään myös tyytyväine. Aina kielet sujunu hyvin ja ne onki oikeestaa ainoot aineet mist voi lähtee hakee E-L arvosanoja. Matikka on mun korvaan täysin pelkkää :anssi: , eli siinä tavotteena päästä läpi sitte keväällä.

Vihdoinkin jaksoin kysyä alustavat tulokset ruotsista. 56/90. Monivalinnoista 22 oikein, mikä on aika lailla omaa tasoo, johkin 25:een kumminkin tähtäsin. Avoista sitten 4/10, että ei hyvä ollenkaan... Arvosanana jää B:n puolelle ja C oli tavotteena. No, pitää panostaa kirjalliseen osioon ja saa sit nähä miten ytl suhtautuu noihin avokysymyksiin.

70 pistettä tuli enkusta. 23/30 ja 8/10 . Vittu.
Kai vielä mahikset M jos rajat on 225-235
70 (kuuntelu) +85 (aine)+ n. 70-80p= vaadittava..

Jeah! Enkun kuuntelusta 83 pistettä. 28/30 ja 9/10.

Kun nyt vaan menis sitten se toinenkin osa kokeesta hyvin...

Enkun kuuntelu oli naurettavan helppo verrattuna ruotsiin, silti enkusta tuli vaan 71/90 (25/30, 7/10) vaikka onkin ehdottomasti paras aineeni ja Laudatur on kokoajan ollut tavoitteena. Ei kyl osaa sanoa mikä siinä sitten kusi, kait se hermoilu vei miehestä parhaimman terän. Taitaa mennä keväällä uusintaan vaikken vielä kirjallistakaan ole tehnyt. :(

Mutta kyllä E:kin varmaan lämmittäis mieltä jos sellanen tulis..
Ruotsin kuuntelun tuloksia en edes kehtaa käydä kysymässä, varmaan joku 40-50 siellä odottaa, oli se kyllä sen verran vaikea. M:ää siitä ois tarkotus kirjoittaa, E:kin tuntuu jo aika utopistiselta omaan tasoon verrattuna.

Tsemppiä vaan kaikille kirjoituksiin!

andor sanoi:
Meidän lukiolla abiristeily on lauantaina 19.2.2005 m/s Mariellalla. Muita pakkislaisia siellä?
Hmmm.. Laiva tais olla ainakin toi, jos en ihan väärin muista. Päivä on varmaan perjantai tai lauantai, pitää vielä varmistaa.

Ehdotuksia minkälaista ravintoakokeeseen? Pitäisi olla suht kevyttä mutta sellasta että vähän täyttyy ja jotain piristävää. Ainakin nyt jotain hedelmää.

Miten on muu pakkisväki valmistautunut keskiviikon enkun kirjallisiin? Itse ajattelin nyt aloitella vähä harjottelemaan tuolta netistä abitreeneistä ja jos vaikka vähän jotai kielioppeja kattelis kirjoista.. Eli aika vähäistä on mulla valmistautuminen ollut. :) No jospa tuo menisi oman tason mukaisesti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom