Sama mesta!armand sanoi:Helsingistä Viking Linelle penkkaripäivän iltana ja 20h olisi tarkoitus siellä laivalla kai olla.
Tulee olemaan rietasta menoa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama mesta!armand sanoi:Helsingistä Viking Linelle penkkaripäivän iltana ja 20h olisi tarkoitus siellä laivalla kai olla.
Heh. Mulla oli preleissä mukana 2 leipää ja 1,5 litraa vettä. Leipiin en koskenutkaan ja vettä join join 1 desin.Manuel sanoi:Pitää tosiaan miettiä, mitä sitä evääksi ottaisi sitten kirjotuksissa... Tuhdin protskudrinkin nyt ainakin sekottaa ja myoplexin patukoita pari kappaletta.
naksu sanoi:Tai sitten on sekä suomi, että ruotti äidinkielenä. Helpottaa yllättävästi asioita. Sitä saa 2. kotimaisesta ilmaisen L:n lukematta mitään! Hajotkaa! :D
XairaX sanoi:Enkku olis tarkotus kirjoittaa tuossa parin viikon päästä. Kesällä lueskelin kielioppia ja nyt koko syksyn lukenut enkun kielisiä kirjoja (tälläkin hetkellä yksi todella hyvä menossa)..
Eväät on legendaarisesti aina pakko olla mukana. Viinirypäleet on pakko olla mukana, jotain juomista (vettä luultavimmin) ja jotain tosi kevyttä purtavaa. Hedelmiä yleensä mukana kokeissa. Niistä saa energiaa mukavasti eikä tule paha olo ja tahmaiset sormet niinkuin suklaasta tai muusta.
Kuuntelu olis sitte maanantaina. Pershe.
Force sanoi:Ite luin ihan mäihällä about 500 A4:sta englanninkielisiä voimanostoartikkeleita ennen englannin kirjoituksia viime kevättalvella. En paljoa ajattelut, että kirjotukset tulossa, mutta jälkeenpäin ajatellen oli tuosta varmaan hyötyäkin kielitaitoon.
Manuel sanoi:Pitää tosiaan miettiä, mitä sitä evääksi ottaisi sitten kirjotuksissa... Tuhdin protskudrinkin nyt ainakin sekottaa ja myoplexin patukoita pari kappaletta.
Näinhän se on keväällä. Harmi ku syksyllä ei oo mitään lukulomaa. Tuskin mä mitää olisin lukenu vaikka olis lomaa ollukki. Jos kirjoitukset menee yhtä hyvin ku prelit niin oon tosi tyytyväinen, enkä mä niihinkää mitään ollu lukenu.Olari sanoi:Mulla oli joka kirjotuksissa samat eväät, ruispaloja joiden päällä iiiisot kerrokset kinkkua ja kippari juustoa, päärynämehua ja pikkupatukka fazerin sinistä hätätilanteisiin joissa alko vituttaa ja tekstiä ei enää tullu. Nauttikaa nyt abit, toi on vitun siistiä aikaa toi kirjotusta ennen ja jälkeen oleva aika, varsinkin keväisin, on aikaa reenata, itseni tuli kyllä ryyppäiltyä viikonloppusin lukulomalla välillä ihan huolella :D
Pyykkönen sanoi:huomenna alkaa sitten enkun kuuntelulla. Onnea kaikille
fore sanoi:Toivottavasti olis vaan kolme vaihtoehtoa monivalinta aukoissa.
Nimenomaan. Meillä oli ruottin tunnilla joku vanha yo-kuuntelun tiivistelmä. Sain kaikki 1/10 pistettä, ja toi ku kerrotaan kolmella niin 3/30. :jahas:andor sanoi:Jeps! Toivotaan myös ettei vaan tulis kuunteluun tiivistelmän tekoa, siinä mä oisin hukassa. Ainakin jos ruotsissa tulis, eihän siinä saatana sais yhtään lausetta kirjotettua.
Timbe sanoi:Nimenomaan. Meillä oli ruottin tunnilla joku vanha yo-kuuntelun tiivistelmä. Sain kaikki 1/10 pistettä, ja toi ku kerrotaan kolmella niin 3/30. :jahas: