Syksy

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pavetti
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Moro! Ajttelin kysyä kärsiikö kukaan ns. syysmasennuksesta?
Itse en erityisemmin pidä syksystä, koska silloin on koko ajan harmaata ja tylsää ja vettä tulee taivaan täydeltä :(
Onneksi treenaaminen sentään tuo syksyyn vähän valoa :zzzz:

Kyllä vituttaa huomattavasti enemmän kun esimerkiksi keväällä. Mutta ainakin reenit kulkee paremmin syksyllä kun on vilposta salilla. On syksyssä se hyvä puoli että talvi tulossa eikä tarvi kaljamahaa näytellä niin voi huoletta bulkata 5000kcal päivässä :)

Hola,

Subotai on näitä friikkejä syksyn lapsia, eli diggaan syksystä :rolleyes:
Ruska kun tulee, niin ai-ai..
Kunhan toi ilkeä räntäkausi menee nopeesti ohi, niin no problemo.
Syksyisin on kiva treenata kesä kaljaturvotuksia vex jne.
Mut toisaalta mua ei saa kesäisin biitsillekään, jos ei oo jonkinlaista aurinkovarjoa..

Syksy on hyvää aikaa, treenit kulkee ja pidän pimeistä syysilloista.

No en pahemmin kyllä tykkää syksystä,mutta hyvä asia siinä on se et sujuu reenit paremmin kun on vilposemmat ilmat ja jos vettä sataa,niin mieluummiin siä salilla oon ku jossain himassa/muualla istuskelemassa. :)

Syksyllä on ihan pirusti energiaa tehdä kaikenmoista, vaikkapa käydä salilla. Pildet ei ole kyllä juurikaan mielessä.

Keväällä taas vituttaa ihan täyspäiväisesti, mitään ei jaksaisi tehdä mutta liikkeessä olisi oltava kaiken aikaa. Ja pilde pyörii mielessä 24/7.

Eli: syksy on parasta, testo on perkeleestä.

Syksy on ylivoimaisesti ikävin vuodenaika. On synkkää ja harmaata ja muutenkin kaikki pistää vituttamaan ja kaikein kukkuraksi vielä joka syksy pukkaa ainakin yksi parin viikon mittainen flunssa päälle ja se tietää treenitaukoa. Nytkin olin jo 2vk yskässä ja flunssassa niin kyllä pistää vituttamaan :curs: ja koeviikkokin kohta edessä...No onneksi syyslomalla etelään :kuola:

Syksy on hienoa aikaa, ellei sitten kelit satu ole olemaan ihan perseestä. Mikäpä olisikaan hieompaa kun kävellä ruska-aikaan puistossa kuunnellen luureista Opethin blackwater parkia.

Kun muilla ei oo kivaa, sadistilla on! :rock:
sculpt_Pixolator-Gloomy-t.jpg

Marraskuu on paras.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kyllä tuo syksy siinä menee missä muutkin vuodenajat, vaikka tosin tuo jatkuva vesisade vituttaa.
Ainakin sellainen positiivisuus löytyy syksystä, että ei ole koko ajan ihan törkeen kuuma ja koko ajan hiki.
Treenit mulla kulkee jotakuinkin samalla tavalla kuin koska tahansa muulloinkin.
Tsemppiä kaikille syksyn treeneihin ja syysmasennukseen :thumbs:

Mulla tulee syksyllä ihan hemmetisti uutta virtaa käydä salilla. Jotenkin se vaan saa mut motivoitumaan kun sataa ja on harmaata. Ja kun alkaa tuleen loskaa niin Ai Että on mukava kahlata läpi soossin kohti salia ja käydä vetämässä oikein tappotreeni, jonka jälkeen hymyilyttää kävellä kotiin räntäsateessa. Sitten vielä pimeimpään aikaan solariumia ja ai että tekee hyvää. Eli kai mä olen ainakin treenin kannalta syksyihminen vaikka joskus toi pimeys masentaakin vähäsen.

Syksy on kyllä sitä parhainta aikaa ainakin käydä salilla ja tehdä lenkkiä.Salillakaan ei oo niin kuuma ja juostessakin on helpompi hengittää.Nytki ois hirveet kiksit lähtee salille,mut olkapää on vähä pipi ni ei kai sitä arvaa.Muutama päivä lepoo ja sit energiavarastot täynnä puntille.

Syksy on vielä ihan jees, talvesta en tykkää yhtään. Syksysin mennään plussalla ja treenit kulkee mukavasti. :rock:

Syksyllä vähemmän mitää bileit ym ja muutenkaa mitää menoo ni voi vaan treenaa huolehtimatta sosiaalisest elämäst :), mahtavaa aikaa

punttiskulle sanoi:
Syksyllä vähemmän mitää bileit ym ja muutenkaa mitää menoo ni voi vaan treenaa huolehtimatta sosiaalisest elämäst :), mahtavaa aikaa

Onko tosibodareilla muka sosiaalista elämää salin ulkopuolella? ;)

Syksy on jees aikaa. Lenkkeily on kaikista parasta viileähköllä, kympin korvilla olevalla kelillä. Lisäksi tuska ei näy pimeässä yhtä hyvin... :whip:

Muutenkin energiaa riittää! Asennetta vaan kehiin :evil:

Suositut

Back
Ylös Bottom