Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Anteeksi offtopic. Mitä itse olet tykännyt tuosta Suunto t1c:stä? Ilmeiseti ihan toimiva peli peruskuntoilijalle. Olen meinaan itse ostamassa sitä joululahjaksi, mutta olen miettinyt myös muista malleja.Sain etuajassa joululahjaksi sykemittarin, Suunto t1c:n.
Peruskulutus kuvaa sitä määrää mikä ihmisen kropalla menee elämän ylläpitämiseen, hengittäminen jne. Eli esim toi 4272 kulutus tarkottaisi että tekisit päivän aikana 240 leukaa ja kiertäisit kaikki nuo rutiinit läpi kerran tunnissa 24 tunnin ajan.Nostan vanhan threadin kun en jaksa tehdä uutta.
Sain etuajassa joululahjaksi sykemittarin, Suunto t1c:n. Laittelin omat tiedot sinne ja nykäisin vyön päälle. Pidin sitä tunnin päälle kotona touhutessa. Keitin teetä, istuin koneella, katselin telkkaria ja vedin 10 leukaa: kulutus 178kcal. Kun tämän kertoo 24:llä, saa 4272kcal.
Pitkähkön pohjustuksen jälkeen: voiko sykemittarilla arvoida peruskulutusta vaikkapa tunnin sängyssä kirjaa lukemalla ja kertomalla 24:llä, vai antaako tuo luotettavia lukuja kulutuksesta vasta kun urheilee ja sykkeet nousevat yli 100:n?
En ole vielä varsinaisessa liikunnassa kokeillut flunssan vuoksi, enkä hienompiin ominaisuuksiin ole vielä kerennyt perehtyä.Anteeksi offtopic. Mitä itse olet tykännyt tuosta Suunto t1c:stä? Ilmeiseti ihan toimiva peli peruskuntoilijalle. Olen meinaan itse ostamassa sitä joululahjaksi, mutta olen miettinyt myös muista malleja.
Joo, tämä oli tiedossa. Tarkotin siis sitä, että voiko tuolla sykemittarin antamaa lukemaa käyttää päivän kaloritarvetta laskiessa ikäänkuin pohjana, jos vaikka tunnin leffan kattomisen tai kirjan lukemisen ajan mittaa kulutusta? Päivän aikana kun yleensä tulee tehtyä muutakin kuin ylläpidettyä elintoimintoja ja hengitettyä, vaikkei varsinaista urheilua harrastaisikaan.Peruskulutus kuvaa sitä määrää mikä ihmisen kropalla menee elämän ylläpitämiseen, hengittäminen jne. Eli esim toi 4272 kulutus tarkottaisi että tekisit päivän aikana 240 leukaa ja kiertäisit kaikki nuo rutiinit läpi kerran tunnissa 24 tunnin ajan.