Onko jollain kokemuksia (hyvästä) kuntosali käyttöön sopivasta ja luotettavasta mittarista?
Mitä suosittelisitte?
Mitä suosittelisitte?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Polar ft80Onko jollain kokemuksia (hyvästä) kuntosali käyttöön sopivasta ja luotettavasta mittarista?
Mitä suosittelisitte?
Voihan sitä hankkia sellaisen missä anturi kiinnitetään rintaan ja pitää itse mittaria vaikka kassissa/pukuhuoneessa jos kantomatka riittää, niiin ei paina ranteeseen.
Mulla on urheillessa käytössä ihan perus polarin sykemittari. Jos treenaan salilla noin tunnin, niin mittari antaa lukemaksi noin 300 kcal. Jos vertaa noin tunnin hölkkälenkkiin niin silloin tulee kaloreita siinä 500 paikkeilla. Vaikka salitreeni onkin vuorottain korkeasykkeistä ja sarjatauoilla sykkeet alenee niin en usko että tuo noin 300 kcal/tunti ihan pieleen menee.
Millä perusteella ne kalorit ei palais jos oot hengästyny sarjan jälkeen ja lepäilet paikallas? Vähän niinku sanoisit että kalorit palaa vaan maratonin aikana ja tasan sillon ku oot maalissa ja kaadut maahan puolikuolleena niin kalorikulutus on lähes 0.
Mulla on urheillessa käytössä ihan perus polarin sykemittari. Jos treenaan salilla noin tunnin, niin mittari antaa lukemaksi noin 300 kcal. Jos vertaa noin tunnin hölkkälenkkiin niin silloin tulee kaloreita siinä 500 paikkeilla. Vaikka salitreeni onkin vuorottain korkeasykkeistä ja sarjatauoilla sykkeet alenee niin en usko että tuo noin 300 kcal/tunti ihan pieleen menee.
Millä perusteella? No sillä että sä et tee mitään. Se lihas kuluttaa energiaa sillon kun se työskentelee.