- Ikä
- 38
Olen jo pidemmän aikaa miettinyt tuollaisen sykemittarin hankkimista. Nyt kun taas dietti on ollut jonkun aikaa vauhdissa olen törmännyt samaan ongelmaan jonka kanssa olen jo monta kertaa painiskellut. HIIT:ssä nimittäin se ajan mittaus... siis intervalliaikoijen mittaus, mistäs tiedät koska olet juossut 30sec täysillä. Ennen olen ongelman jotenkuten toteuttanut arvioimalla ja kännykän ajanotto toiminnolla. Haastavaa tietysti yrittää saada kännykän näytöstä numeroista selvää juostessaan täysillä metsäpoluilla , ymmärrätte varmaan ongelmani.
Eli siis hakusessa olisi sykemittari kohtuu monipuolisilla toiminnoilla. Toivelistassa olisi ainakin se tietokoneeseen liitettävyys, että saisi kätevät diagrammit ruudulle ja tuo intervallipiippaus systeemi(piippaa esim. 30 sek välein.) kai näille toiminnoille on jotkin hienot nimet, mutta ensimmäistä sykemittaria ollaan hakemassa niin en juurikaan näistä tiedä . Toivoisin siis kokemuksia eri sykemittareista, hyvät/huonot puolet etc. kiitoksia etukäteen !
EDIT: ja hintojakin olisi mukava tietää. :thumbs:
Eli siis hakusessa olisi sykemittari kohtuu monipuolisilla toiminnoilla. Toivelistassa olisi ainakin se tietokoneeseen liitettävyys, että saisi kätevät diagrammit ruudulle ja tuo intervallipiippaus systeemi(piippaa esim. 30 sek välein.) kai näille toiminnoille on jotkin hienot nimet, mutta ensimmäistä sykemittaria ollaan hakemassa niin en juurikaan näistä tiedä . Toivoisin siis kokemuksia eri sykemittareista, hyvät/huonot puolet etc. kiitoksia etukäteen !
EDIT: ja hintojakin olisi mukava tietää. :thumbs: