Syönkö riittävästi?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

pubiruusu

GhettoBootyBro'z™
Ikä
34
Mua on välillä mietittäny toi mun syöminen et onko se liikaa vai liian vähän... no pistän mitä tänään oon syöny:

Aamupala 9.00: 2dl~ kaurahiutaleita, 1 kananmuna (keitetty), 125grammaa maitorahkaa ja 3dl maitoa

Kouluruoka 11.00: Risottoa Sopivan kokoinen annos (täytti) (riisiä,herneitä.. ym...)

Välipala 14.00: 1 kananmuna (paistettu), 5 nakkia (pientä), 50grammaa~ tonnikalaa, 175grammaa~ ananasta

Puntin jälkee 17.00: Palautusjuoma

Illallinen 18.00: noin 200-250grammaa jauhelihaa ja makaroonia... raejuusto vähäsen... maitoa 3dl

Iltapala 19.30: Ananasta 250grammaa... maitorahkaa 250grammaa...

Ja sitte otan siinä 21.00 aikaan iltaproteiinin ja painuin pehkuihin melkeen heti sen jälkeen...

oon: 173cm/73kg.

Heitä jossain välissä päivää myös ruokalusikallinen rypsi-tai oliiviöljyä nassuun niin saat hyviä rasvojakin kehiin.

Taby sanoi:
Heitä jossain välissä päivää myös ruokalusikallinen rypsi-tai oliiviöljyä nassuun niin saat hyviä rasvojakin kehiin.
Mielestäni 1rkl päivässä rypsäriä on ihan liian vähän. Mielestäni olisi fiksua ottaa tosta jotkut turhat, kuten nakit vekeen. Lihaa ei paljoakaan ja huonoja rasvoja. Rahkaa + rypsäriä :kippis1:

Lynski sanoi:
Mielestäni 1rkl päivässä rypsäriä on ihan liian vähän. Mielestäni olisi fiksua ottaa tosta jotkut turhat, kuten nakit vekeen. Lihaa ei paljoakaan ja huonoja rasvoja. Rahkaa + rypsäriä :kippis1:

Onhan nakeissa enemmän protskua 100g:ssa kuin esim. rahkassa...Rasvaa kylläkin moninkertainen määrä.

billy_boy sanoi:
Onhan nakeissa enemmän protskua 100g:ssa kuin esim. rahkassa...Rasvaa kylläkin moninkertainen määrä.

Paitsi jos syö kalkkunanakkeja, joissa vain 5 % rasvaa. Itselleni oon noita joskus sallinut maistuvana välipalana, en usko noista juuri haittaa olevan silloin tällöin syötynä.

Ihan aluksi ostat ittelles keittiövaa´an. Suosittelen naudan paistijauhelihaa 400g+riisiä tai makaroonia 100-150grammaa tai enemmän jos vaan mieheen mahtuu. Jauhelihasta teet joko murekkeen, kastikkeen tai pihvejä. Maustamaton kana (vähän grillimaustetta sekaan) on myös todella hyvää riisin ja ananaksien kanssa kanssa. Kananmunia enemmän käyttöön. Itse keitän aamulla 7 kananmunaa joista kaksi syön aamupalan yhteydessä keltuaisen kera ja loput viisi iltapäivällä joista otan sitten keltuaiset pois. Rahkaa kannattaa vetästä lärviin aina purkki kerrallaan.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom