Syön liian vähän?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja viiva
  • Aloitettu Aloitettu

Eli mulla on pieni ongelma. Olen nyt käynyt salilla jonkun aikaa ja tuloksia on
tullut pikkuhiljaa. Paino on pieni ja ja tulokset ei nouse enää melkein yhtään.
Syön VAIN 2-3 lämmintä ruokaa päivässä + aamupala ja välipaloja. En käytä
mitään muita aineita. Eli jos syön vain sen verran mitä kulutan niin tulokseni ei
nouse eikö niin? Joten tarvitsisin jotain apua. pitääkö vain syödä lisää vai alkaa ottaa lisäravinteita? (lisäravinteita vastassa on taas äiti) Aiheesta on ollut paljon puhetta, mutta en oikein ole saanut hyvin selvää miten saisin lihaksia ja tuloksia ilman "liikoja" lisäravinteita. Sitten ongelmia lisää. Harrastan jalkapalloa, joka vie voimia jonkin verran. Onko jalkapallo haitta vai etu kehitykseeni? :wall:

Kiitos etukäteen :):

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ruokaa napaan niin paljon että alkaa sitä miehistä mahaakin ilmestyä. Ja pidät huolen siitä että se on proteiinipitoista se ruoka. Syöt vaan syömistäs ja iltasin heität vielä ruokalusikan kans rypsiöljyä naamariin. Siinä alkaa kroppaan tulla jerkkua.

Ja minä voisin lopettaa jurrissa postailemisen.

Eli mulla on pieni ongelma. Olen nyt käynyt salilla jonkun aikaa ja tuloksia on
tullut pikkuhiljaa. Paino on pieni ja ja tulokset ei nouse enää melkein yhtään.
Syön VAIN 2-3 lämmintä ruokaa päivässä + aamupala ja välipaloja. En käytä
mitään muita aineita. Eli jos syön vain sen verran mitä kulutan niin tulokseni ei
nouse eikö niin? Joten tarvitsisin jotain apua. pitääkö vain syödä lisää vai alkaa ottaa lisäravinteita? (lisäravinteita vastassa on taas äiti) Aiheesta on ollut paljon puhetta, mutta en oikein ole saanut hyvin selvää miten saisin lihaksia ja tuloksia ilman "liikoja" lisäravinteita. Sitten ongelmia lisää. Harrastan jalkapalloa, joka vie voimia jonkin verran. Onko jalkapallo haitta vai etu kehitykseeni? :wall:

Kiitos etukäteen :):

Ruokaa vedä surutta,paljon lihaa ja rahkaa, ja kovaa voima/massa treeniä.Palautusjuoma ainakin käyttöön heti,milellään jokin massaa lisäävä geineri sun kohdalla varmaan toimis,jos alat treenaamaan tosissas se jalkkis verottaa jonkin verran palautuksesta,siit ei sen enempää kokemusta mutta tällä resptillä itte oon lihani hommannut.:)

Ja kasviksia kans. Palautusjuomana ei tarvi olla ku hera, sanot äidilles että se on maitoproteiinijauhetta. Heran kanssa nopeita hiilareita, kute sitrushedelmiä, banaania, kuivattuja hedelmiä, mehuja. Jos ei heraakaa saa ostaa, ni sitte vedä vaikka maitorahkaa reenin päälle ja siihe hedelmätä. Hyvvee!

Ja kasviksia kans. Palautusjuomana ei tarvi olla ku hera, sanot äidilles että se on maitoproteiinijauhetta. Heran kanssa nopeita hiilareita, kute sitrushedelmiä, banaania, kuivattuja hedelmiä, mehuja. Jos ei heraakaa saa ostaa, ni sitte vedä vaikka maitorahkaa reenin päälle ja siihe hedelmätä. Hyvvee!

Loistavaa, äippähän jo iha innostu tosta herasta ja rahkasta ja kuulostaankin jo hyvältä..:kuola: :kuola: Lisää ruokaaki viellä.. Kiitos loistavasta vinkistä. Yksi pieni kysymys mitä toi rypsiöljy vaikuttaa? :nolo:

Lisää kaloreita, jotka ovat tärkeitä tässä tapauksessa :) Ja saa paljon hyviä rasvoja.

Yksi pieni kysymys mitä toi rypsiöljy vaikuttaa? :nolo:
Rasva-aineilla on lukuisia tehtäviä elimistössä:

- Rasvat ovat osa solukalvojen rakennetta.
- Rasvat ovat elimistön tärkeä energian varastomuoto (rasvasolujen rasvavarastot ovat lähinnä rasvahappoja triasyyliglyserolin muodossa).
- Kolesterolin kaltaiset rasva-aineet (hormonit) toimivat tärkeinä elintoimintojen säätelijöinä.
- Tietyt vitamiinit ovat rasva-aineita
- Tietyt rasva-aineet voivat toimia myös solujen viestinvälityksessä, kuten diasyyliglyseroli ja sfingosiini-1-fosfaatti.

Alan tuntea itteni niin tyhmäks, mutta viel kysymys. Eli milloin tota heraa juon? eli monta kertaa päivässä? ja noudatanko vaan normaalisti pakkoaksen ohjeita? Kiitos kaikkille loistavista vinkeistä..

Heti treenin jälkeen heraa ja joku hedelmä.

Hedelmänkin voit korvata maltolla. Jos äitis hyväksyy heran, niin ei se malto sen ihmeellisempää ole, sehän on maissitärkkelystä.

Hera on erityisen hyvä treenin aikoihin (ennen/jälkeen/aikana tai jokasena näistä, ihan miten vaan. Vaik sellanen 1.5-2 desiä). Heraa voi käyttää kans muutoinkin (ehkä sellanen 1-1.5 desiä) kun ei ehdi/pysty muuta vetelemään (esim. raejuustoa, rahkaa, tonnikalaa tms.).

Eikä mitään hätää, viisauden alku se on jos tajuu olevansa tyhmä. :)

Malto on tietty kätevämpi, ajaa saman asian ku hedelmä useimmille useimmissa tapauksissa. Siis reenin jälkeen; muulloin se on omast kokemuksest vähän "pöhöttävää". ;=)

Ja eihän sen öljyn oo pakko rypsiä olla, oliiviöljykin käy. Illalla otettuna se "tasottaa" sun energiansaannin pidemmälle välille yön aikana. Ja aamulla ei pahemmin kannata rasvoja vedellä, tosin tähän en sitten itse niitä tieteellisiä perusteluita muistakaan.

Ja eihän sen öljyn oo pakko rypsiä olla, oliiviöljykin käy. Illalla otettuna se "tasottaa" sun energiansaannin pidemmälle välille yön aikana. Ja aamulla ei pahemmin kannata rasvoja vedellä, tosin tähän en sitten itse niitä tieteellisiä perusteluita muistakaan.

noh. aamusta hiilareita ja illasta sitten rasvoja.

Oliiviöljys enempi omega-6-rasvahappoja, rypsissä omega-3. Kannattaa napsia sitä rypsiä enemmän. Herapussi ei kestä kuukausia ei.

Hera on erityisen hyvä treenin aikoihin (ennen/jälkeen/aikana tai jokasena näistä, ihan miten vaan. Vaik sellanen 1.5-2 desiä). Heraa voi käyttää kans muutoinkin (ehkä sellanen 1-1.5 desiä) kun ei ehdi/pysty muuta vetelemään (esim. raejuustoa, rahkaa, tonnikalaa tms.).

Eikä mitään hätää, viisauden alku se on jos tajuu olevansa tyhmä. :)

Tässähän tätä viisastuu :) Mihin määrään esim. vettä tai maitoa laitan ton 1,5 desiä heraa.. vika kysymys sit en enää häiritse kettäään :nolo: :wall:

Kiitos kaikille loistavista vinkeistä ! :worship:

Koklaile. En oo vähään aikaan käyttäny mut oliskohan ollu sellanen 0.5 litraa. Kuhan sekoittuu kunnol nii kaikki OK. Eri heroil onmuutenki vähän eri sekoittumiskyky.

Suositut

Back
Ylös Bottom