Syöminen väkisin, jotta pystyy syömään yli kulutuksen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja risto84
  • Aloitettu Aloitettu
Haluaisin tietää onko täällä muita jotka joutuvat syömään yhtä paljon kuin minä, että pystyy syömään yli kulutuksen?
Iteselläni on ongelmia saada painoa nousemaan vaikka syön päivässä 5 ateriaa kanaa ja riisiä, kaurapuuroa,hedelmiä,60g tonnikalaa, 400g raejuustoa, 3 litraa maitoa ja 2 kertaa massajuomaa. Välillä menee enemmänkin. Olen 186cm pitkä ja painan 97kg tällä hetkellä. En saa mitään nautintoa ruuasta ja välillä se ei maistu millekkään koska syön väkisin 2 tunnin välein. Asun isovanhempien luona espanjassa he pitävät minua ihan hulluna kun syön noin paljon.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kirjoittanut tämän varmaan joka paikkaan, mutta kirjoitetaan nyt vieläkin.. Eli pähkinöitä napostelemaan tai vaihtoehtoisesti lisäämällä öljyä ruokien sekaan, niin tuskinpa sitten tarvitse enää kovin suuria määriä syödä.. Pikemminkin varomaan liikaa syömistä noiden kanssa .:D

Aika vähärasvaiselta vaikuttaa sun ruokavalio. Sitä oliiviöljyäkin kannattaa lotrata. Helppoja kaloreita.

kompataan...eli heitäs joka lämpimällä aterialla rkl rypsäriä sekaan... sit väli/aamu/iltapalalla jos syöt rahkaa, raejuustoa ym. sekaan loraus rypsäriä

Nii ja jos ei öljytkää auta, ni sitte litra jäätelöä naamariin joka päivä. Eikä mitää rasvatonta.
Mä väänsin joskus kalorien lisäämiseksi jotain ihme pirtelö-smoothie-juttuja. Jäätelöä, (mansikka)jogurttia, proteiinijauhoa, maltoa ja sauvasekoittimella tasaiseksi. On hyvää ja helppo kiskoa ja kaloreita tulee ihan mukavasti.

E: Tais siinä vähän maitoakin olla, että sai koostumuksen sopivaksi.

Mitään oivariineja ei kyllä kannata syödä. Varsinkaan minään kevytversioina. Margariineista kai vähintään 60% on se suositeltava.

No löytyyhän sitä oivariini 80%?

Ja kokeileppa vaikka pistää joku 5 kananmunaa ja siihen päälle oikeen iso köntti jäätelöö ja blenderis sekasin. Ja viel vaikkapa kermaa. Ja proteiinijauhoiki voi pistää viel siihen. Hullun hyvää ja kaloreit löytyy =)

No löytyyhän sitä oivariini 80%?

Ja kokeileppa vaikka pistää joku 5 kananmunaa ja siihen päälle oikeen iso köntti jäätelöö ja blenderis sekasin. Ja viel vaikkapa kermaa. Ja proteiinijauhoiki voi pistää viel siihen. Hullun hyvää ja kaloreit löytyy =)

Toi kuulosti jotenkin hyvältä :D

Tiedän itse kans tuntee ku on vaikeeta syödä nii paljon ku pitäis. Oonki nyt tuon herkkupäivä/mättöpäivän safkoja vähän jakanut tasaimmin viikolle nii saan niistä jo lisää kaloreita päivittäiseen ruokailuun nii ei tarvitse nii sikana mättää ja maistuu herkutki muuten paljon paremmalta ku ei tarvii keralla vetästä. Ja sit yks mikä on pommin varma nii pähkinät jos niistä vaan tykkää. Mulla ei ainakaan tuu niistä kovin tukkoinen olo vaikka kaloripommejahan suorastaan ovat

Tiedän itse kans tuntee ku on vaikeeta syödä nii paljon ku pitäis. Oonki nyt tuon herkkupäivä/mättöpäivän safkoja vähän jakanut tasaimmin viikolle nii saan niistä jo lisää kaloreita päivittäiseen ruokailuun nii ei tarvitse nii sikana mättää ja maistuu herkutki muuten paljon paremmalta ku ei tarvii keralla vetästä. Ja sit yks mikä on pommin varma nii pähkinät jos niistä vaan tykkää. Mulla ei ainakaan tuu niistä kovin tukkoinen olo vaikka kaloripommejahan suorastaan ovat

Eihä ylikulutuksen saa millää herkuilla syödä, varsinkaa jokapäivä?

miksei? jos proteiinia on muuten tarpeeks nii eikö se oo ihan sama tuleeko ne loput kalorit perunasta vai laskiaispullasta?

Totta helvetissä sillä on väliä. Ei edes jaksa alkaa selittämään mitä.. Varmaan jostain aloittelijoiden osiolta tai mistä vaan ravitsemusoppaasta voi aloittaa selvittelyn.

edit. hidas....

Vituttaa kans ku vatta on ku poksahtamaisillaan oleva ilmapallo ja silti saan hädin tuskin syötyä kulutukseni verran. Pitää vissiin ruveta mättämään rypsäriä ihan huolella noihin sapuskoihin. Ei vaan viittis pelkkää rasvaakaan syödä.... Ennen punttaamista oon eläny lähinnä muruilla ja tämä jatkuva syöminen ei meinaa sujua sitten millään...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom